جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران حمایت همه‌جانبه خود را از سیاست راهبردی معاونت صنایع عمومی وزارت صمت در حوزه تولید و صادرات اعلام کردند.


به گزارش اقتصادرسا، جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران در نامه‌ای با قدردانی از معاونت صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در الزام شرکت‌های پتروشیمی به اولویت‌دهی تأمین نیاز مواد اولیه صنایع تکمیلی داخل در برابر صادرات خارجی، حمایت همه‌جانبه خود را از این سیاست راهبردی در حوزه تولید و صادرات اعلام کردند.

در این نامه یکی از اصلی‌ترین چالش‌های صنایع پایین‌دستی، دسترسی مستمر تولیدکنندگان و صادرکنندگان فعال در زنجیره ارزش چرم کشور به مواد اولیه از طریق بورس کالای ایران با منابع داخلی یا در صورت ضرورت از محل واردات توسط بازرگانان شناسنامه‌دار و متعهد باقیمت غیررقابتی و عرضه منظم توسط شرکت‌های پتروشیمی در بورس کالا، عنوان‌شده است.

جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران با تأکید بر این‌که یکی از راهکارهای مطمئن برای رفع این مسئله آن است که شرکت‌های پتروشیمی، عرضه محصولات خود در بورس کالا برای تأمین تقاضای داخل را بر صادرات در اولویت قرار دهند، افزوده‌اند: به‌این‌ترتیب سطح تولید و به‌تبع آن ظرفیت توسعه اشتغال در صنایع تکمیلی به فعلیت می‌رسد که این مهم مورد تأکید صنایع عمومی وزارت صمت نیز هست.

جامعه صنعت کفش ایران با اعلام حمایت همه‌جانبه از سیاست راهبردی معاونت صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه تولید و صادرات آماده است تا از طریق هماهنگی با تشکل‌های بالادستی صنایع تکمیلی ازجمله انجمن ملی صنایع پلمیر ایران و ارتباط تنظیم گرایانه با ارکان زنجیره ارزش چرم، کیف و کفش، ملزومات و صنایع وابسته، مقدمات اجرای تمام و کمال این ابلاغیه را فراهم کنند.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top