مهندس فتاحی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در نخستین روزهای فعالیت در این تصدی، به منظور ایجاد هماهنگی های بیشتر با مسئولین شهرستان لامرد، دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مهندس کورش فتاحی در آغازین روزهای فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و در بدو ورود به شهرستان لامرد با حضور در گلزار شهدای لامرد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. در ادامه به طور جداگانه با  دکتر موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام آزاد امام جمعه، کرامت فر فرماندار و حجت الاسلام غفاری رییس دادگستری شهرستان لامرد دیدار و گفتگو کرد.

مهندس فتاحی در این دیدارها، با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند در شهرستان لامرد تصریح کرد: نجابت، دین مداری و خداباوری مردم لامرد موجب شده تا خداوند لطف و مرحمت خود را شامل این دیار کرده و این صنایع بزرگ در لامرد مستقر شوند.
در این دیدارها مسئولین شهرستان نیز با تبریک انتصاب مدیرعامل ابراز امیدواری کردند با تعامل و همراهی، شاهد رشد و توسعه روز افزون منطقه ویژه اقتصادی لامرد باشیم.
منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و در ۶ کیلومتری شمال شرق شهرستان لامرد واقع شده است.
 این منطقه در وسعتی بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار از زیرمجموعه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ایمیدرو بوده که از جایگاه بارز و برجسته ای برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی کشور و تحقق تولید به شمار می آید.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top