سازمان تأمین‌اجتماعی در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم به‌ویژه شرکای اجتماعی این سازمان شامل بیمه‌شدگان، کارفرمایان و نیز بازنشستگان و مستمری‌بگیران را به حضور پرشور در انتخابات 11 اسفند ماه دعوت کرد.

 



به‌گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی در این بیانیه، انتخابات از ارکان اصلی مردم‌سالاری دینی توصیف و تأکید شده است شکل‌گیری مجلسی قدرتمند و متکی بر مشارکت و آرای حداکثری مردم، ضامن استمرار حرکت در مسیر تضمین آینده نیروهای کار و حمایت مؤثر از اقشار مختلف ذی‌نفعان این سازمان بین‌نسلی است.

متن کامل بیانیه سازمان تأمین‌اجتماعی به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم


جمهوری اسلامی ایران در آغازین روزهای چهل‌وششمین بهار پیروزی، در آستانه حماسه حضور و مشارکت مردم در صحنه عظیم و سرنوشت‌ساز انتخابات است و اقشار مختلف مردم شریف ایران کمتر از یک ماه پس از افتخارآفرینی در صحنه حضور در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این بار برای انتخاب نمایندگان خود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.
انتخابات که در نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دو اصل تفکیک‌ناپذیر مردم‌سالاری و حاکمیت ارزش‌های تمدن‌ساز اسلام شکل گرفته است؛ تلاش در جهت استقرار مردم‌سالاری دینی و میراث تاریخی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است. در دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)؛ امور جامعه با مشارکت مستقیم مردم رقم می‌خورد و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم است. مردم افتخارآفرین ایران اسلامی در تمامی این سال‌ها، نقش بنیادین خود در سه سطح سیاسی، مدنی و اجتماعی را از طریق اعمال‌نظر در مورد تأسیس نظام سیاسی؛ نظارت مستمر بر نظام سیاسی و نیز حمایت از نظام سیاسی به بهترین نحو ایفا کرده‌اند. افزون بر این، تأکید همیشگی رهبر معظم انقلاب بر برگزاری پرشور انتخابات در ادوار مختلف و تأکید بر مفهوم «مشارکت حداکثری»، دلیل و نشانه‌ای دیگر بر اهتمام نظام جمهوری اسلامی بر قدرت مردمی نظام است.
هم از این روست که اکنون و در آستانه این انتخابات سرنوشت‌ساز، شاهدیم که دشمنان قسم‌خورده ملت بزرگ ایران اسلامی، برای کاهش مشارکت مردم در این انتخابات و تضعیف جایگاه مردمی نظام، هجمه تبلیغاتی بی‌سابقه‌ای را تدارک دیده‌اند و بی‌شک، در چنین شرایطی مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات؛ علاوه بر آن‌که باعث افزایش سرمایه اجتماعی نظام می‌شود؛ بسترساز ادامه مسیر رو به رشد و پیشرفت کشور و خنثی‌ساز توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد شد.

سازمان تأمین‌اجتماعی نیز که در این مقطع حساس و به مدد حمایت و همراهی برخاسته از نگاه واقع‌گرایانه دولت مردمی سیزدهم، از تله "آینده‌سوزی" و "آینده‌خواری" در قالب استقراض بی‌ضابطه از نظام بانکی و ایجاد تعهدات سنگین برای آیندگان، خارج شده و در مسیر "آینده‌سازی" قرار گرفته است، به‌عنوان نماینده و حافظ منافع کارگران سختکوش کشوری که نیروهای مولد جامعه هستند و همچنین بازنشستگان فرهیخته‌ای که پیشکسوتان و مرشدان جامعه محسوب شده و در همه صحنه‌ها خوش درخشیده‌اند، شکل‌گیری مجلسی قدرتمند و متکی بر مشارکت و آرای حداکثری مردم را ضامن استمرار حرکت در مسیر تضمین آینده نیروهای کار و حمایت مؤثر از اقشار مختلف ذی‌نفعان این سازمان بین‌نسلی می‌داند.

بی‌شک حضور حداکثری مردم موقعیت‌شناس کشور و به‌ویژه کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان به‌عنوان صاحبان اصلی این انقلاب در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر به جهان و جهانیان ثابت خواهد کرد نظام جمهوری اسلامی ‌که نظامی برآمده از انقلابی مردمی است، از همان آغاز بر اساس خواست و اراده مردم تأسیس شده و مبتنی و متکی بر قدرت مردمی بوده و با حمایت و پشتیبانی مردم تداوم یافته است.

مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی، ضمن لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با گرامیداشت نام و یاد شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی ایران، ضمن حضور در انتخابات یازدهم اسفند ماه، از آحاد ملت ایران و به‌ویژه جامعه شریف کارگری و بازنشستگان و کارفرمایان نیز دعوت به عمل می‌آورند همانند دوره‌های پیشین انتخابات، با حضور پرشور در حوزه‌های رأی‌گیری و شرکت در تعیین آینده و سرنوشت خود، حماسه‌ای پرشکوه آفریده و توطئه‌های دشمنان ایران و ایرانیان را خنثی نمایند؛ ان‌شاءالله

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top