روتیتر: معاون وزیر صمت در نشست با سفیر زیمباوه در تهران تأکید کرد:

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در نشست با سفیر زیمباوه در تهران بر آمادگی کشورمان برای تعمیق روابط اقتصادی با زیمباوه با تأکید بر صنایع کوچک و متوسط تأکید کرد.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، " فرشاد مقیمی" شامگاه یکشنبه در دیدار با "برایت کوپمبا" سفیر زیمباوه در تهران محورهای گسترش روابط اقتصادی و تجاری با این کشور را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

وی، با اشاره به توانمندی‌های صنعتی کشورمان، افزود: بیش از 52 هزار واحد صنعتی در مجموعه زیرساخت‌های تحت مدیریت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در رشته فعالیت‌های مختلف صنعتی و تولیدی فعال است و ظرفیت بسیار مناسبی برای ارتقای روابط اقتصادی دو کشور به شمار می‌رود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اضافه کرد: آمادگی داریم تا زمینه بازدید هیأت‌های تجاری کشور زیمباوه از زیرساخت‌های صنعتی و واحدهای توانمند تولیدی ایران را با نگاه ویژه به ارتباط گیری کسب و کارهای دو کشور فراهم سازیم.

مقیمی، آمادگی کشورمان را برای تأمین اقلام کالایی مورد نیاز زیمباوه اعلام کرد و گفت: زیمباوه در حوزه ارائه خدمات فنی و مهندسی، نوسازی و بهسازی صنایع، تأمین ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و کشاورزی، عارضه‌یابی و امکان سنجی و .... می‌تواند از توانمندی‌های ایران استفاده نماید.

سفیر زیمباوه در تهران نیز در این دیدار مدل صنعتی شدن ایران را الگویی تحسین برانگیز توصیف کرد و افزود: مایلیم از تجربیات ایران در حوزه صنعتی سازی به عنوان یک اولویت مهم در راستای فعال سازی ظرفیت‌های صنعتی زیمباوه استفاده نماییم.

"برایت کوپمبا" ادامه داد: هیأتی از زیمباوه برای بازدید از ظرفیت‌های صنایع کوچک و متوسط، توانمندی‌های بخش خصوصی،تأمین مالی، فناوری و تکنولوژی و .... به ایران سفر خواهد کرد تا در نشست‌های دو جانبه (B2B) زمینه ارتقای مراودات تجاری و اقتصادی دو کشور فراهم شود.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top