در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، «روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس » با دریافت شش ستاره، موفق به دریافت تندیس سیمین و از مدیرعامل این شرکت به‌عنوان *مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی** تقدیر شد.



 به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس، عصر روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، که با حضور محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت معدن و تجارت، باقر ساروخانی استاد پیشکسوت جامعه شناسی ارتباطات، جمعی دیگر از اساتید دانشگاه، مدیران، متخصصان و صاحبنظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، از روابط عمومی های برتر کشور با اهدا تندیس های بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد و گامی مهم برای زمینه سازی صدور ایزوی ملی روابط عمومی برداشته شد.

 پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس که در ارزیابی های صورت گرفته با ۶۸۵ امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را کسب کرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد(تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی)، برای سومین بار تندیس زرین شش ستاره دریافت کرد و با اعطای تندیس ویژه از مهندس محمد رضا پیرحسینلو مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر به عمل آمد.

 در ادامه باقر ساروخانی، استاد پیکسوت حوزه جامعه شناسی ارتباطات نیز در این مراسم طی سخنانی به تعریف سرآمدی پرداخت و «سرآمدان» را معماران توسعه پایدار معرفی کرد و گفت: در دنیای بسیار پر رقابت فعلی، باید بتوانیم هر روز با جریان های دنیای جدید تطابق پیدا کنیم.

 هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top