مدیرعامل و بهمراه معاونین تعدای از مدیران منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس از نزدیک در روند اجرای پروژه‌های در دست اقدام وسيع ترین منطقه ویژه اقتصادی کشور قرار گرفتند و برای رفع موانع چاره‌اندیشی کردند.



به گزارش اقتصادرسا ، «محمدرضا پیرحسینلو» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در حاشیه ی بازدید از این پروژه‌های در دست احداث این منطقه ی عظیم اقتصادی، بیان داشت: در این بازدید از نزدیک روند پیشرفت پروژه‌ها را مورد بررسی و کنکاش قرار دادیم و با پیمانکاران و مجریان پروژه‌ها به گفت‌وگو نشستیم.

وی بر ضرورت تسریع در روند احداث و تجهیز پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: در روند این بازدید با ارائه‌ی راهکارهای عملی خواستار رفع موانع و افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها شدیم و در این روند نظارت‌های خود را افزایش خواهیم داد.

پیرحسینلو افزایش هماهنگی بین ارکان مختلف منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس را سبب بهبود وضعیت جذب سرمایه در این منطقة عظیم اقتصادی خواند و افزود: سرمایه فرّار است و اگر احساس خطر کند از منطقه کوچ خواهد کرد؛ ازاین‌رو تمام تلاشمان این خواهد بود که امنیت خاطر سرمایه‌گذاران را تأمین کنیم.

وی جدیت در روند بازدید امروز را نشان‌دهنده اهتمام تمامی ارکان منطقه نسبت به ایجاد توسعه و رونق اقتصادی عنوان کرد و گفت: این بازدید همچنین فرصتی برای گفتگو و تبادل نظر بین مدیران و پیمانکاران پروژه‌ها و رفع موانع و مشکلات پیش روی پروژه‌ها بود و امیدوارم ثمرات عملی آن به‌زودی کام مردم ایران به‌ویژه مردم نجیب هرمزگان را شیرین کند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در پایان خاطرنشان کرد: فلسفه شکل‌گیری منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس بر این ‌اساس بوده است که بتواند با جذب سرمایه‌ و هدایت آن در توسعه واحدهای معدنی و صنعتی، به‌ویژه صنایع انرژی‌بر، زمینه‌ رونق اقتصادی را در استان هرمزگان و کشور فراهم سازد و امیدواریم با تقویت زیرساخت‌ها بیش‌ازپیش به این هدف دست یابیم.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top