اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال امروز با حمایت همراه اول آغازبه‌کار می‌کند.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولين جشنواره دانشگاه تهران ديجيتال از امروز سه‌شنبه دوم شهریورماه به مدت 9 روز با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزاری می‌شود.


این رویداد 9 روزه از دوم تا يازدهم شهريورماه 1400،  توسط مركز فناوري‌هاي ديجيتالي دانشگاه تهران برگزار مي‌شود و در  پنل‌هاي تخصصي اين جشنواره وحيد شاه‌منصوري؛ رئيس مركز تحقيق‌و‌توسعه و مصطفی حیدرزاده مدیرکل راهبردهای دیجیتال همراه اول سخنراني خواهند داشت.


 در جشنواره دانشگاه تهران ديجيتال تجربيات و آخرين دستاوردها و اقدامات دانشگاه تهران، حاميان و شركت‌هاي دانش‌بنيان در حوزه فناوري اطلاعات و يادگيري الكترونيك تبادل می‌شود.
 علاوه بر این، در طول جشنواره پنل‌های دانشگاه دیجیتال، فرصت‌ها، ارزش‌ها و تاثیرات، پنل‌های معرفی خدمات دیجیتالی دانشگاه تهران، رویداد دریافت ایده‌ها از اعضای هیات علمی، دانشجویان و شرکت ها (reverse pitch)، کارگاه آموزشی، نمایشگاه و میزگردهای تخصصی برگزار می‌شود.


طبق اعلام در این رویداد «همایش یادگیری الکترونیکی؛ تجربه‌های زیسته، ارزیابی و آینده نگاری» 2 تا 7 شهریور، «جشنواره فناوری‌های دیجیتال» 6 تا 11 شهریور و «جشنواره یادگیری الکترونیکی» 9 تا 11 شهریورماه برگزار می‌شود.

 

برنامه هیات‌های مذهبی در دهه اول محرم با 60 میلیون تماشای زنده و غیرزنده در روبیکا مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم هیات‌های مذهبی در دهه اول محرم با 65 میلیون تماشای زنده و غیرزنده در پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ مورد استقبال کاربران پلتفرم‌های دیجیتال قرار گرفت.

 

این گزارش می افزاید: برنامه هیات‌ها حدود 60 میلیون بار در سوپراپلیکشین روبیکا و 5 میلیون و 900 هزار بار در پیام‌رسان آیگپ تماشا شده است.

 

 بر اساس این گزارش، ویژه برنامه تولیدی همراه اول با نام «مهلا» که در دهه اول محرم در پلتفرم های روبیکا و آیگپ به‌صورت زنده پخش می‌شد حدود 33 میلیون بار تماشا شد که سهم روبیکا 24 میلیون و 350 هزار تماشا و سهم آیگپ 8 میلیون و 771 هزار تماشا بود.

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود با فراهم کردن زیرساخت‌های پخش زنده برنامه هیات‌های مذهبی در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، اهدای اینترنت و ماسک به هیات‌های متقاضی، سعی در برگزاری هرچه بهتر مراسم هیات‌ها کرده بود.

 

اقتصادرسا _فراخوان شرکت در سه رویدادمسابقه آکادمی همراه منتشر و از علاقه‌مندان دعوت به مشارکت شد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مسابقه های آکادمی همراه، یک ترکیب فوق العاده از مهارت آموزی، رقابت، جایزه و دعوت به همکاری است.

 

در نخستین سری از رویداد مسابقه ها، متقاضیان می توانند محتوای آموزشی رویداد را مشاهده و در مسابقه آنلاین شرکت کنند تا در صورت موفقیت، علاوه بر دریافت جوایز ویژه نقدی و اعتباری، به جلسه مصاحبه اختصاصی جهت همکاری با تیم بزرگ ذره بین دعوت شوند.

 

نخستین سری از این مسابقه ها شامل 3 روی داده مجزا با موضوعات جاوا، جویش با الستیک و React And SSR است که در 3 روز متوالی برگزار خواهد شد و ثبت نام در هر یک از روی داده ها به صورت مجزا انجام می شود.

 

رویدادمسابقه جاوا

در رویدادمسابقه جاوا سعی می شود بعضی مفاهیم پیچیده جاوا با زبانی غیرپیچیده معرفی شود؛ در واقع بنا بر این است کلاس ها و اینترفیس های جاوا بهتر شناسانده و با مسائل همزمانی و مالتی ترد بیشتر دست و پنجه نرم شود.

 

همچنین با قابلیت ‌های جاوای مدرن مانند لامبدا و استریم آشنایی حاصل شود تا متقاضیان ببینند چطور می شود با استفاده از این قابلیت ها برنامه نویسی را با لذت بیشتری انجام داد؛ مباحثی که در این رویداد مطرح می شود، موارد مهمی هستند که در حال حاضر در پروژه های واقعی و بزرگی مثل ذره بین به کار می روند.

 

برگزاری این رویداد مسابقه در تاریخ دوم شهریور ماه 1400 است که می توانید برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

 

رویدادمسابقه جویش با الستیک

رویکرد دومین رویداد، آشنایی با الستیک است که در آن شرکت کنندگان توانمندی های بالای elasticsearch و قابلیت هایی که پایگاه های داده در بحث جستجو در اختیار ما قرار نمی دهند، می شوند.

 

شرکت کنندگان در این رویداد یاد می گیرند که چگونه با الستیک بر داده ها تسلط پیدا کنند و به دلخواه خود روی آنها جستجو انجام دهند؛  همچنین علاوه بر جستجو، انواع و اقسام آمارها و تجمیع ها نیز روی داده ها قابل انجام است.

 

با توجه به اینکه در تیم ذره بین، الستیک روی میلیاردها رکورد به کار گرفته شده، قرار است با اتکا به تجربه متخصصان در موضوع کلان داده، متقاضیان حضور در این رویداد با الستیک آشنا ‌شوند.

 

قرار است شرکت کنندگان در این رویداد که در تاریخ سوم شهریورماه 1400 برگزار می شود بعد از گذراندن این دوره، به کلیات الستیک مسلط شده و تا اندازه ای هم با مباحث پیشرفته تر آشنا شوند؛ لذا برای ثبت نام در رویداد جویش در الستیک و کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی این لینک کلیک کنید.

 

رویداد مسابقه React and SSR

در سومین رویداد نیز یک پروژه React به صورت SSR از صفر ساخته و تفاوتش با CSR بررسی می شود و در ادامه گام هایی که یک مرورگر در هر دو طی می کند به نمایش گذاشته می شود.

 

مزیت این دوره در دست به کد شدن شرکت کنندگان است که در نهایت باید چالش جدی را حل کنند؛ بنابراین متقاضیان حضور در این رویداد لازم است که به دقت به آموزش ها توجه کرده و البته بخش هایی را نیز باید خودشان جستجو کنند و به جواب برسند.

 

بهینه کردن سرعت پاسخگویی به درخواست ها و ماژولار بودن کدها، استفاده از استانداردها و بهره گیری از typescript در ماژول ها برای استفاده در پروژه SSR که شرکت کنندگان پیاده سازی می کنند، از جمله ویژگی های این رویداد است که سعی می کند دانسته های شرکت کنندگان را به چالش بکشد.

 

این رویداد در تاریخ چهارم شهریورماه 1400 برگزار می شود که برای ثبت نام در آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی این لینک کلیک کنید.

 

مراحل شرکت در هر رویداده به شرح «ثبت نام»، «آموزش»، «پرسش و پاسخ زنده»، «مسابقه آنلاین»، «مسابقه حضوری»، «دریافت جوایز» و «دعوت به همکاری» است که جزییات هر یک از بخش ها در ادامه آمده است:

1.    ثبت نام:
متقاضیان می توانند در یک یا چند رویداد ثبت نام کرده و در مسابقه هر یک شرکت کنند.

2.    آموزش:
در هر رویداد یک ویدئوی آموزشی اختصاصی و کاربردی برای فرد متقاضی تهیه شده که در این ویدئوها متخصصان ذره بین مبحث مورد نظر را آموزش می دهند.

3.    پرسش و پاسخ زنده:
پس از رویداد، متقاضی فرصت حضور در یک گفتگوی زنده آنلاین با مدرسان رویدادها را خواهد داشت و می تواند سوالات خود را از آنان بپرسد.

4.    مسابقه آنلاین:
پس از پایان رویداد، سوالات مسابقه در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت تا به کمک دانش پایه خود، اندوخته محتوای ارائه شده در رویداد و کمی تلاش و جستجو بتواند سوالات این رویداد را پاسخ دهد؛ در نهایت متقاضیان پاسخ های خود را ارسال می کنند و این پاسخ ها توسط داوران رویداد بررسی می شود.

5.    مسابقه حضوری:
10 نفر برتر هر رویدادمسابقه  به یک گردهمایی در مجموعه ذره بین دعوت می شوند. در این روز، مرحله پایانی مسابقه به صورت حضوری برگزار خواهد شد..


6.    دریافت جوایز:
پس از پایان مسابقه حضوری در روز گردهمایی، برگزیدگان نهایی رویداد انتخاب می شوند؛ برگزیدگان علاوه بر کسب جوایز بسیار ارزنده، به مصاحبه اختصاصی برای همکاری با ذره بین دعوت می شوند.

7.    دعوت به همکاری:
پس از موفقیت در مصاحبه، متقاضی این فرصت را خواهد داشت که در یک مجموعه بزرگ، چابک، خلاق و جوان، تجربیاتش را رشد داده و زمینه رشد و شکوفایی روزافزون را فراهم آورد.

 

گفتنی است در راستا برگزاری این رویداد مسابقه ها بیش از 100 میلیون تومان جایزه نقدی در نظر گرفته شده است که برای هر کدام از رویداد مسابقه ها به تفکیک برای نفر اول 15 میلیون تومان، نفر دوم 12 میلیون تومان، نفر سوم 9 میلیون تومان و اعتبار یک میلیون تومانی آکادمی همراه برای 10 نفر برتر هر مسابقه تدارک دیده شده است.

 

تمامی مشترکان همراه اول با فعالسازی آواهای انتظار ویژه محرم، در کار خیر سهیم می‌شوند.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری برای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، آواهای انتظار ویژه این ماه نیز ارائه شد.

آواهایی نظیر «سلام بر محرم با صدای مهدی میرداماد و کد 18472»، «مقتل امام حسین با صدای نادر جوادی اردبیلی و کد 46760»، «ارباب عاشقی با صدای محسن ابراهیم زاده و کد 14249»، «سلام آقا با صدای حسین خلجی و کد 26490»، «اباعبدالله با صدای میثم خدادوست و کد 15709» و «ای ارباب دلم با صدای محمدحسین حدادیان و کد 10654» که کاربران برای فعالسازی تنها کافیست کد موردنظر را به 8989 ارسال کنند.

کاربران در صورتیکه سرویس آوای انتظار خط خود را فعال کنند، کسانیکه با ایشان تماس می گیرند به هنگام انتظار به جای بوق معمولی، آهنگ انتخابی کاربر را می شنوند؛ این سرویس نیازی به تنظیمات گوشی ندارد و با هر نوع گوشی می توان از این سرویس استفاده کرد.

هزینه ماهیانه این آواهای ویژه که به مناسبت ماه محرم ارائه شده 300 تومان بوده که با تفاهم صورت گرفته به سازمان بهزیستی اهداء خواهد شد.

 

اقتصادرسا _اطلاعیه رسمی روبیکا پیرامون راهکاری جهت بهبود فرآیند ثبت شناسه کاربری منتشر شد.

به گزارش اقتصادرسا ؛در روبینو همانند تمام شبکه‌های اجتماعی امکان ثبت شناسه کاربری از ۵ تا ۳۰ کاراکتر برای تمام کاربران فراهم است. تنها محدودیت برای ایجاد حساب کاربری، این است که نام کاربری موردنظر قبلا توسط کاربر دیگری رزرو نشده باشد.

در تمامی شبکه‌های اجتماعی، بی‌شمار پیج و کانال‌، مشابه با عنوان یا شناسه افراد، توسط کاربران ایجاد می‌شود که این امر در پلتفرم روبیکا با بیش از ۴۷ میلیون کاربر یکتای رجیستر شده، وجود ۷.۶ میلیون کانال در پیام‌رسان روبیکس و ثبت بیش از ۹ میلیون صفحه در شبکه اجتماعی روبینو توسط کاربران اجتناب‌ناپذیر است.

ضمن احترام به عزیزانی که تاکنون مفتخر به میزبانی ایشان در پلتفرم روبیکا نبوده‌ایم و ایشان منتقد ایجاد کانال توسط سایر کاربران به نامشان در روبیکس و روبینو هستند به اطلاع می‌رساند سلب شناسه کاربری بدون کسب اجازه از مالک کانال یا صفحه امکان‌پذیر نمی‌باشد، لذا روبیکا از تمامی صاحب‌نظران این حوزه که راهکاری جهت بهبود فرآیند ثبت کانال و صفحات دارند دعوت به‌عمل می‌آورد پیشنهادات خود را به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

 

تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل، همزمان با روزهای عزاداری محرم‌الحرام ۱۴۴۳ هجری قمری، برنامۀ ویژه‌ای برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

 


به گزارش اقتصاد رسا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، کاربران «لنز»، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می‌توانند در دهۀ اول محرم امسال، برنامه‌های عزاداری حرم مطهر رضوی(ع) را به صورت زنده و مستقیم، تماشا کنند.

این برنامه، هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۴، به صورت مستقیم از لنز پخش می‌شود و تا روز بعد، تکرار آن قابل مشاهده است. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را با اشتراک رایگان و تعرفۀ نیم‌بهای اینترنت برای کاربران ایرانسلی، از قسمت «رویداد»، در بخش «پخش زنده» اپلیکیشن لنز، مشاهده کنند.

لنز ایرانسل، سال گذشته نیز، از طریق همکاری با مجموعه‌های تولیدکنندۀ محتوای فرهنگی و مذهبی، ویژه‌برنامه‌های مذهبی و عزاداری ماه محرم را برای کاربران خود پخش کرد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهدۀ برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

 

خانه روابط عمومی ایران با انتشار پیامی روز 17 مرداد، روز خبرنگار را گرامی داشت وآنان را طلایه داران افزایش دانایی وآگاهی بخشی درجامعه دانست.


به گزارش کمیته ارتباطات ، خانه روابط عمومی ایران با انتشار پیامی به مناسبت 17مرداد، "روز خبرنگار" ، جایگاه ومقام و منزلت خبرنگاران را رفیع وتاثیرگذار بیان کرده وخواستارحمایت از این قشر درراستای رسالت روشنگری و آگاهی بخشی آنان به جامعه شده است.
دربخش دیگری ازاین پیام با اشاره به همکاری مستمر روابط عمومی ها ورسانه هاآمده است: به یقین یکی از نهادهایی که همواره با قشر آگاه و تلاشگر خبرنگاران همکاری نزدیکی دارند، دست اندرکاران روابط عمومی هستند و بر این اساس ، شایسته است تا روابط عمومی ها، اولین نهادی باشند که برای گرامیداشت این روز پا پیش می نهند.
خانه روابط عمومی ایران بر این باور است که خبرنگاری ، شغلی مقدس، پراسترس و اما شیرین است که با تلاش و اهتمام مداوم خبرنگاران، بستر آگاهی عمومی را فراهم می سازد و لذا روابط عمومی ها باید در کنار آنان و با نگاه هم پیمان حرفه ای و نه ابزاری برای انتقال اطلاعات، برای روشنگری و اطلاع رسانی به مردم، همراهی کنند.
درادامه این پیام آمده است:فعالان عرصه روابط عمومی و خبرنگاری ، هردو صنف، همسایه های دیوار به دیوار و حلقه هایی از یک زنجیر هستند که در کنار هم و با همدلی و همکاری می توانند فرآیند آگاهی بخشی و پاسخگویی به افکار عمومی را تسهیل بخشند.
"خانه روابط عمومی ایران" لازم و شایسته می داند تا ضمن تبریک این روز به خبرنگاران تلاشگر و روشنگر، بر ضرورت توجه عملی به حل مسائل آنان تأکید کرده و امیدوار است تا افق روشن تری ازهمکاری بین روابط عمومی ها ورسانه ها ایجاد گردد.

همراه اول به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، تولید و پخش ویژه‌برنامه مهلا در دهه اول این ماه را کلید زد.

 


به گزارش اقتصادرسا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با همکاری استودیو قرن جدید، ویژه برنامه «مهلا» را برای پخش ‏‏در ده شب اول ماه محرم تدارک دیده است.‏

 

‏«مهلا» برنامه‌ای ترکیبی به میزبانی محمدحسین پویانفر، مداح نام آشنای کشور و با حضور چهره هایی سرشناس در حوزه های مذهبی، هنری، ورزشی و اجتماعی ‏است که در هر قسمت با قرار گرفتن مقابل مهمانان، سوالاتی را با هدف رقم زدن گفتگوهایی شنیدنی متناسب با حال و هوای آن ایام، طرح می کند.

 

این ویژه‌برنامه در حال تولید است و از فردا شب (هجدهم مردادماه) رأس ساعت 19 از طریق اپلیکیشن های روبیکا و آیگپ پخش می شود.

همراه اول به مناسبت روز خبرنگار، بسته اینترنت ویژه یک‌ساله برای تمامی خبرنگاران مورد تأیید معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد فعال می‌کند.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در آستانه فرارسیدن «روز خبرنگار» و همچنین بیست و هفتمین سالروز عرضه نخستین سیمکارت در ایران توسط این اپراتور، ضمن تبریک به تمامی تلاشگران عرصه رسانه، همچون روال گذشته هدیه ویژه ای را جهت تجلیل از خبرنگاران کشور تدارک دیده است.

 

بر این اساس و با مساعدت مدیرعامل همراه اول، بسته اینترنت ویژه یک ساله با حجم ۲۰۰ گیگابایت برای تمامی خبرنگاران کشور که اسامی آنها از طریق معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرجع رسمی پیگیری امور مربوط به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران) دریافت شده است، فعال می شود.

 

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، پرچمدار توسعه جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی و همچنین در اختیار داشتن بالاترین رکورد سرعت 5G در کشور، همواره سعی داشته تا با حمایت از جامعه رسانه ای به عنوان رکن چهارم دموکراسی، زمینه آگاهی بخشی هر چه بیشتر برای مردم را فراهم آورد.

هیئت‌های مذهبی در محرم امسال، می‌توانند برنامه‌هایشان را با اینترنت رایگان همراه اول پخش زنده کنند تا مردم با آرامش خاطر به عزاداری بپردازند.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم و عزادارای سید و سالار شهیدان، همراه اول همچون سال گذشته با مشارکت پایگاه اطلاع رسانی عقیق که به انتشار اخبار هیئت ها و محافل مذهبی می پردازد، امکانات ویژه ای را برای هیئت های مذهبی سراسر کشور تدارک دیده است.

 

هیئت های مذهبی می توانند امسال نیز پخش زنده مجالس خود را از طریق پیام رسان آیگپ و سرپراپلیکیشن روبیکا به وسیله سیستم استریم یا تلفن همراه انجام دهند.

 

هدف از این اقدام مشارکتی، تسهیل در برگزاری مراسم‌ عزاداری طی دوران محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

 

سال گذشته نیز بیش از ١٠٠٠ هیئت با مشارکت عقیق در سراسر کشور از طریق روبیکا پخش زنده هیئت های خود را انجام دادند.

 

همراه اول در نظر دارد امسال برای حمایت از محافل عزاداری ماه محرم، به هیئت هایی که در این طرح مشارکت کنند، ۳۰ گیگابایت اینترنت و ماسک بهداشتی رایگان اهداء کند.

 

مدیران هیئت ها برای ثبت نام در این طرح و دریافت اقلام حمایتی، می توانند عدد ۱ را به سامانه ۱۰۰۰۹۸۹۱ ارسال کنند تا از طریق پنل جامع «نسل حسینی» از این مزایا بهره مند شوند.

 

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با مشارکت در رویداد هفته هوش مصنوعی، ضمن ارائه نیازهای اپراتوری، اقدام به شناسایی شرکت‌های توانمند در این حوزه کرد.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با رویداد هفته هوش مصنوعی، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با حضور در بخش «شناسایی شرکت های توانمند در حوزه هوش مصنوعی» که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، نیازهای فناورانه خود را در حوزه هوش مصنوعی اعلام و معرفی کرد.

 

همراه اول با پنج عنوان نیاز در حوزه هوش مصنوعی شامل چت بات صوتی فارسی، چت بات متنی برای مدیریت ارتباط با مشتری، طراحی و نگهداری هوشمند شبکه سلولی، تشخیص و جلوگیری از ریزش مشتری در اپراتور و تشخیص ناهنجاری ها در اپراتور تلفن همراه در این رویداد شرکت کرد و ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های فعال این حوزه را مورد شناسایی قرار داد.

 

در این رویداد محمدعلی اخایی، سرپرست معاونت دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه به معرفی این مرکز و ارائه نیازهای اپراتور و اولویت های حوزه هوش مصنوعی آن پرداخت.

 

گفتنی است، در مجموع 133 شرکت فعال در حوزه هوش مصنوعی در این رویداد شرکت کردند که پس از برگزاری جلسات مشترک با شرکت های متقاضی فناوری، زمینه های همکاری مشترک بین شرکت ها در راستای نیازمندی هایشان ایجاد خواهد شد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top