نشست ارزیابی عملکرد 3 ماهه شرکت‌های تابعه هلدینگ پتروفرهنگ با حضور مسئولان و متولیان امر برگزار شد.

 



به گزارش اقتصادرسا، در جلسات جداگانه‌ای و با حضور دکتر جواد زارع پور رئیس هیئت مدیره و سرپرست هلدینگ پتروفرهنگ، عملکرد 3 ماهه شرکت‌های پتروشیمی سبلان، دنا، سیراف انرژی و سیتکو مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره و سرپرست هلدینگ پتروفرهنگ گفت: این جلسات پیرو ابلاغ برنامه و بودجه سال مالی 1402-1403 با هدف پایش و ارزیابی عملکرد و میزان تحقق برنامه‌ها در دوره 3 ماهه اول سال مالی جاری برگزار شده است.

دکتر جوادزارع‌پور با تاکید بر اینکه نظارت‌های ستادی باید به صورت هفتگی باشد، افزود: پیمانکاران باید فعال شوند و « می‌شود، می‌توانیم» باید برای مدیران به باور تبدیل شود و این باور نیز به پیمانکاران تزریق شود.

رئیس هیئت مدیره و سرپرست هلدینگ پتروفرهنگ خطاب به مجموعه مدیران پتروشیمی سبلان گفت: پایداری در تولید و کاهش هزینه‌ها از این شرکت مورد انتظار است و امید می‌رود برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذاری نشود.

دکتر جواد زارع پور تاکید کرد: تسهیل و تسریع در روند اجرایی پروژه پتروشیمی دنا اولویت است و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست زیرا باید تا پایان سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برای تامین مالی پروژه‌ها خاصه پتروشیمی دنا از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد، ادامه داد: بدون شک عقب ماندگی در عملیات اجرایی پروژه‌ها از جمله پروژه پتروشیمی دنا پذیرفتنی نیست.

دکتر جواد زارع پور خاطرنشان کرد: عملکرد مدیران عامل طبق برنامه پیشنهاد خود که مورد تایید و تصویب قرار گرفته، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این زمنیه با هر مدیر کم کاری بدون مصلحت اندیشی برخورد می‌کنیم.

وی خطاب به مدیرانی که از برنامه پیشنهادی خود عقب هستند، گفت: وقتی نتوانید برنامه پیشنهادی خود را به سرانجام برسانید، هلدینگ بدون شک برای بهبود وضعیت موجود فکری خواهد کرد زیرا برنامه پیشنهادی شرکت‌ها به مثابه تعهد می‌ماند و باید برای تحقق آن شبانه روزی تلاش کنید و عقب افتادن از برنامه پذیرفتنی نیست.

رئیس هیئت مدیره و سرپرست هلدینگ پتروفرهنگ خواستار رفع مشکلات پیش روی اجرای پتروشیمی سیراف انرژی شد و تاکید کرد: روند اجرایی این پروژه رضایت بخش نیست و باید برای رسیدن به برنامه، تلاش تیم اجرایی چندین برابر شود.

دکتر زارع‌پور همچنین خطاب به مدیران شرکت بازرگانی سیتکو گفت: این شرکت باید به مجموعه‌ای پیش‌ران در پویایی و بالندگی پتروفرهنگ تبدیل شود و در آینده‌ای نچندان دور شاهد نقش آفرینی آن در بازار متانول در دنیا باشیم و از هم اکنون باید به فکر بازارهای جدید و اثرگذار باشید.

وی خواستار داشتن نگاه کلان به بازار شد و افزود: نگاهتان نباید محدود باشد بلکه بفکر شناسایی بازارهای جدید باشید به گونه‌ای که پتروفرهنگ از مولفه‌‌های تعیین شرایط بازار باشد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top