روتیتر: با پخش بیش از ۶ هزار تن آسفالت؛

شهرداری منطقه یک با اجرای نهضت بهسازی معابر، از ابتدای سال جاری تا کنون با پخش بیش از ۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه با اختلاف بیشترین تناژ پخش در بین مناطق تهران، اول شد.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه يك، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی شهرداری اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت: معابر منطقه یک به دلیل کوهپایه ای بودن، شرایط آب و هوایی، بارندگی و کاهش دما نسبت به سایر مناطق، دچار نابسامانی شده بود که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۰۰ نقطه از معابر شهری منطقه به صورت دستی و مکانیزه آسفالت شد.

افشاری گفت: عملیات اجرایی شامل بیش از یک هزار تن لکه گیری دستی و ۵ هزار تن روکش  مکانیزه بوده و در حال حاضر ده اکیپ لکه گیری و دو اکیپ مکانیزه در منطقه فعال شده و سومین اکیپ مکانیزه نیز در هفته پیش رو شروع بکار می نماید.

وی در ادامه تاکید کرد: فعالیت اکیپ های مکانیزه آسفالت با جدیت ادامه داشته و انشالله در تمامی منطقه شاهد افزایش استاندارد کیفی سطح معابر و خدمات دهی بهتر به شهروندان خواهیم بود.

افشاری گفت: لوله گذاری ،تعریض، پیاده رو سازی، اجرای تک جدول و کانیو،  اجرای نهر سرپوشیده از دیگراقدامات اجرایی در حال انجام در طرح نگهداشت شهر در حوزه فنی و عمرانی است.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top