روتیتر: با حضور زاکانی انجام شد؛

شهردار تهران گفت: رویکرد این دوره از مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری، تلاش ما این است که چند هویت متنوع را برای شهر تهران ایجاد و در این مسیر از ظرفیت‌های نوآورانه و خلاقانه استفاده کنیم تا بتوانیم اتفاق بزرگی را در پایتخت رقم بزنیم.


 



به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری اقتصاد رسا، آئین افتتاح کارموزه "سی‌مان ری" امروز با حضور مهدی چمران و پرویز سروری رئیس و نایب‌رئیس شورای شهر تهران و حمید زمانی فرماندار ری در قالب هجدهمین شنبه امید و افتخار در محل کارخانه "سیمان ری" برگزار شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه شهر تهران غیر از هویت پایتخت، هویت ثانویه‌ای را ندارد و تهران مثل شهرهایی چون مشهد، قم و ... که آن‌ها را به هویت‌هایشان می‌شناسند، نیازمند یک هویت است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: رویکرد این دوره از مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری، تلاش ما این است که چند هویت متنوع را برای شهر تهران ایجاد و در این مسیر از ظرفیت‌های نوآورانه و خلاقانه استفاده کنیم تا بتوانیم اتفاق بزرگی را در پایتخت رقم بزنیم.

زاکانی گفت: همزمان با افتتاح کارموزه "سی‌مان ری" ۷ پروژه دیگر در مناطق ۵، ۱۰ و ۱۹ افتتاح خواهند شد و این روند در آینده نیز دنبال خواهد شد.

وی تصریح کرد: سامانه "من شهردارم" از امروز سوم دی تا ۱۳ دی ماه فعالیت خود را شروع و دنبال کرده و مقرر شده در یک بازه ۱۰ روزه، شهروندان در محلات و مناطق مختلف می‌توانند با مراجعه به این سامانه، اولویت‌های پروژه‌ها را ثبت و ضبط کرده و هدف شهرداری در این سامانه استفاده از مشارکت مردم در بهره‌برداری و اولویت‌بندی پروژه‌ها قرار دارد.

زاکانی اضافه کرد: یکی از راه‌های ارتباط گرفتن با مردم استفاده از بستر فضای مجازی است‌ و انجام این کار در دولت هم سابقه دارد اما تجربه پرسش رودررو و حضوری با مردم در رابطه با پروژه‌های شهری شیوه جدیدی است که برای نخستین بار در شهرداری تهران اجرایی خواهد شد.

زاکانی تاکید کرد: در مدل بودجه‌ریزی شهری در قالب طرح "من شهردارم" به دنبال بیان دو مفهوم شامل اینکه فرد می‌تواند با قرار دادن خود به جای شهردار تهران پروژه‌های شهری را اولویت‌بندی کرده و همچنین به عنوان یک شهروند که اداره شهر برایش مهم است، بوده و هر شهروند می‌تواند پیشنهادات خود را در اجرای طرح‌های شهری مطرح کند.

وی تاکید کرد: ما در شهرداری تهران در صدد هستیم تا پروژه‌های عمرانی را که مردم در شهر تهران در اولویت می‌دانند را به عنوان پروژه‌های پیشنهادی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ به شورای شهر تهران پیشنهاد داده و در نهایت آن‌ها را اجرایی کنیم.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top