روتیتر: مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان شعبه بیرجند مطرح کرد:

مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان شعبه بیرجند از رشد 355 درصدی پرتفوی این شعبه و تحقق 119 درصد از بودجه پیش‌بینی‌شده سال‌جاری با بالاترین سرانه حق‌بیمه خبر داد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان شعبه بیرجند بیمه دانا ضمن تشریح وضعیت این شرکت و همچنین تقدیر از عملکرد این شعبه اظهار داشت: به واسطه تلاش و زحمات بی‌قفه همه کارکنان و نمایندگان شعبه بیرجند، شاهد رشد پرتفوی 355 درصدی و تحقق 119 درصد از بودجه پیش‌بینی شده در سال‌جاری هستیم.
شایان ذکر است سیدمجتبی جاودانی رئیس شعبه بیرجند در ابتدای این مراسم، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه، گزارش مختصری از آمار و عملکرد این شعبه ارائه و به بیان برخی دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات این شعبه پرداخت.
همچنین در این سفر، مدیران ارشد شرکت بیمه دانا و اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی نیز طی یک جلسه مشترک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این جلسه که روز سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه سال‌جاری، با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه و دیگر مدیران ارشد این بیمه‌گذار در محل اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی برگزار شد، دیدگاه‌های طرفین در خصوص افزایش حداکثری رضایت بیمه‌شدگان و فرهنگیان مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
همچنین در این دیدار، دکتر موسوی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی از ارائه خدمات شایسته بیمه دانا در سطح استان تقدیر و تشکر کرد.
مدیرعامل بیمه دانا در ادامه، ضمن بازدید از درمانگاه فرهنگیان شهر بیرجند، نسبت به تجهیز بخش فیزیوتراپی مرکز در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، قول مساعدت و همکاری داد.
در پایان این سفر، دکتر رضا جعفری با دکتر جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی نیز دیدار و ضمن اعلام آمادگی بیمه دانا جهت ارائه پوشش‌های بیمه‌ای موردنیاز بخش‌های مختلف استان بر افزایش تعاملات و روابط کاری مجموعه‌های متبوع تأکید کردند.
گفتنی است در این سفر، محمد میرشکاری سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش، وحید شریفی مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی و علیرضا رنجبر مدیر بیمه‌های عمر و حوادث گروهی نیز حضور داشتند.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top