مدیرعامل و معاونان شرکت بیمه آرمان از شعبه ارومیه بازدید کردند.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان ، دکتر مجید قلی پور مدیرعامل بیمه آرمان به همراه مجید حبیبی معاون فنی بیمه های غیر زندگی و هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی در تاریخ ۱۰ آبان سالجاری از شعبه ارومیه بازدید و از نزدیک با یعقوب نقی پوران معاونت شعبه و پرسنل و نمایندگان استان آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کر‌دند.

در این دیدار دکتر قلی پور، در خصوص آخرین وضعیت شرکت بیمه آرمان نسبت به تغییرات انجام شده و همچنین افزایش سرمایه شرکت و پرداخت خسارات و معوقات و نیز توسعه طرح های فروش برای مدیریت و کارکنان این شعبه صحبت کرد.

در ادامه مجید حبیبی معاون فنی بیمه های غیر زندگی بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری و همچنین حضور در دوره های آموزشی برای ارتقاء سطح فنی نمایندگان تأکید کرد.

همچنین هادی رییس الذاکرین سرپرست معاونت فروش و بازاریابی، با تاکید بر افزایش سطح تخصص و دانش نمایندگان در زمینه فروش و بازاریابی و همینطور ارائه برنامه های خرده فروشی ، به بررسی مشکلات نمایندگان و شبکه فروش در استان آذربایجان غربی که جزو اولویت های شرکت بیمه آرمان است، پرداخت.

مدیرعامل بیمه آرمان در پایان یادآور شد: ما همچنان بر وصول مطالبات تأکید ویژه ای داریم و امیدواریم با تجهیز و راه اندازی و نیز گسترش شعبه سرپرستی آذربایجان غربی، روزهای امیدوار کننده ای را پیش رو داشته باشیم.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top