محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی طی نشستی میزبان دکتر حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه بود.

به گزارش  اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ در این دیدار که با حضور مدیران ارشد پژوهشکده بیمه و تیم مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه دی برگزار شد، ضمن بررسی روند کار و پروژه‌های جاری و دردست اقدام در حوزه مشتری، از مرکز ارتباط با مشتریان و زیرساخت‌های سخت‌‌افزاری و نرم‌افزاری مدیریت امورمشتریانِ بیمه دی بازدید به عمل آمد و بحث و تبادل دانش صورت گرفت، همچنین بر همکاری مشترک در زمینه مباحث مربوط به ارتقای سطح کمی و کیفی حوزه مشتریان در صنعت بیمه با استفاده از حجم انبوه داده‌های شرکت بیمه دی با روش‌های داده‌کاوی و در راستای پژوهش‌های حوزه بیمه تاکید شد.

در این نشست، درخصوص برنامه های جاری مدیریت امور مشتریان و همچنین پروژه‌های عملیاتی تعریف شده بحث و تبادل دانش صورت گرفت تا حوزه‌های همکاری آینده فراهم شده و دو طرف بتوانند از پتانسیل دانش ضمنی یکدیگر استفاده نموده و تجربه های عملیاتی و اجرایی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

شعب میدان توحید تهران و بلوار ارتش تبریز بانک اقتصادنوین بر اساس هویت بصری جدید این بانک طراحی، اجرا و افتتاح شدند.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با اتمام عملیات بازسازی و تجهیز این شعب، شعبه میدان توحید (کد ۱۲۴)، از تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰، در محل تهران، میدان توحید، نرسیده به تقاطع نواب، پلاک ۳۱ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان این بانک است.

شعبه بلوار ارتش تبریز (کد ۱۰۰۱) نیز از تاریخ مذکور در محل تبریز، خیابان ارتش جنوبی، نبش کوچه صدر این آمادگی را دارد تا به مشتریان ارجمند این بانک خدمت رسانی کند.

مشتریان ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰ – ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

روتیتر: در بازدید عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی از پروژه های صنعتی استان کرمان اعلام شد:

عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی در جریان سفر خود به استان کرمان از چندین طرح صنعتی که از محل منابع ارزی صندوق توسعه ملی تأمین اعتبار شده بود، بازدید کرد.

 

به گزارش  اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه ملی، آئین بهره‌برداری از پروژه فولاد‌سازی بوتیای ایرانیان با حضور دکتر میر‌محمد‌صادقی عضو هیأت عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی انجام شد.

در این آئین دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد ضمن تشکر از حمایتهای بی‌دریغ صندوق توسعه ملی از این پروژه، دستور شروع بهره برداری کارخانه فولاد بوتیای ایرانیان را صادر کرد.

بخش ذوب و ریخته‌گری کارخانه فولاد سازی بوتیای ایرانیان با ظرفیت تولید سالیانه 1.5 میلیون تن شمش فولادی، دومین واحد به بهره برداری رسیده بعد از کارخانه گندله‌ سازی 2.5 میلیون تنی این مجتمع است که از محل منابع صندوق توسعه ملی تأمین مالی شده و به طور حتم تأثیر مستقیمی بر افزایش ظرفیت تولید شمش فولادی در کشور خواهد داشت.

هم اکنون نیز دو پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت 450 مگا‌وات و کارخانه احیاء مستقیم به ظرفیت 2 میلیون تن در سال از محل منابع صندوق توسعه ملی در حال تکمیل است که مجموع منابع تخصیصی صندوق به طرح‌های مذکور بیش از 849 میلیون دلار برآورد می‌شود.

همچنین عضو هیأت عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق از بخش‌های مختلف مجتمع احیاء مستقیم و فولاد سیرجان ایرانیان(بردسیر) به ظرفیت یک میلیون تن با تأمین 146 میلیون دلار اعتبار از محل منابع صندوق توسعه ملی نیز بازدید به عمل آوردند.

شایان ذکر است: دکتر میر‌محمد‌صادقی عضو هیأت عامل، در جریان این سفر از کارخانه تولید "لوله مسی بابک مس ایرانیان" نیز بازدید کرد، این کارخانه که با اعتبار و سرمایه گذاری مستقیم 68 میلیون دلاری از محل منابع صندوق توسعه ملی در حال فعالیت است توانسته با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به روش Cast & Draw و با ظرفیت اسمی سالانه 12 هزار تن، سهم مؤثری در توسعه بازار و تولید مس در جهت افزایش سهم بازار در منطقه داشته باشد.

انتهای پیام/.

 

روتیتر: از سوی نهاد ناظر صنعت بیمه؛

اقتصادرسا_از سوی نهاد ناظر صنعت بیمه مبلغ حق بيمه توليدي و خسارت پرداختي به ترتيب در حدود 60.2 و 29.3 هزار ميليارد تومان اعلام شد.

به گزارش اقتصادرسا  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، تغییرات حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب در حدود ۴۱٫۲ و ۳۶٫۵ درصد افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش رشد حق بیمه تولیدی اکثر رشته های بیمه (با ۸۵٫۶درصد سهم از حق بیمه) غیر از رشته های: هواپیما، کشتی، مهندسی، بدنه اتومبیل، پول و نفت و انرژی (در مجموع با سهم ۱۴٫۴درصد سهم از حق بیمه) که رشد حق بیمه آنها پایین تر از بازار بیمه است بالاتر از رشد بازار بیمه اعلام شده است.

تجربه نشان می دهد رشد حق بیمه تولیدی بازار در دوره های زمانی کمتر از ۹ ماهه با تغییرات زیادی همراه بوده و پس از آن، رشد بازار بیمه به میزان سالانه خود نزدیک می شود.

این گزارش می افزاید رشد حق بیمه تولیدی در دو شرکت بیمه زندگی خاورمیانه و باران به دلیل سال های اولیه فعالیت، سه رقمی است اما دلیل اصلی رشد بالای ۹۶٫۶ درصدی حق بیمه تولیدی در شرکت بیمه دی به دلیل سهم عمده رشته درمان از حق بیمه تولیدی (۴۹٫۷ درصد) با رشد ۱۰۲ درصدی است.

شایان ذکر است این موضوع به دلیل عقد قرارداد درمان گروهی با قرارگاه خاتم الانبیاء، سازمان علوم پزشکی و مترو تهران است.

گزارش یاد شده تصریح دارد که نسبت خسارت بازار با ۱٫۷ واحد کاهش در مقایسه با ۷ ماهه نخست سال گذشته به رقم ۴۸٫۶درصد رسیده است هرچند در محاسبه این نسبت، مبالغ خسارت‌های معوق، ذخایر حق‌بیمه، کارمزد شبکه فروش و هزینه‌های اداری- عمومی شرکتهای بیمه در نظر گرفته نمی‌شود.

گفتنی است، بررسی آمار عملکرد شرکتها و رشته های بیمه از حیث “نسبت خسارت” در  مدت هفت ماهه نمی تواند ارزیابی مطلوبی از عملکرد آنها در دسترس قرار داده و فعالیت واقعی شان را نشان بدهد.

سه رشته‌ کشتی (با ۲۱۸ %)، درمان (با ۹۶٫۲ %) و بدنه اتومبیل با ۵۵٫۴ % نسبت خسارتی بالاتر از بازار بیمه داشته اند.

این گزارش نسبت خسارت ۷ شرکت بیمه معلم، سرمد، دانا، میهن، آرمان و امید را به مراتب بالاتر از سطح بازار بیمه اعلام کرده است.

نسبت خسارت اعلامی در شرکت بیمه دی نیز به دلیل سهم عمده رشته درمان در این شرکت ۴۹٫۷درصد از کل حق بیمه و ۹۲٫۶ درصد از کل خسارت و بالا بودن نسبت خسارت این رشته _معادل ۳۴۱٫۷ درصد _ است که بالا بودن نسبت خسارت رشته درمان در این شرکت، بیشتر متأثر از بیمه نامه درمان گروهی بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در حدود ۱٫۶ میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده و هر ماهه به طور متوسط ۲۵۰ میلیارد تومان خسارت در ارتباط با قرارداد مذکور پرداخت می کند.

بنابراین سهم بخش غیردولتی از حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی صنعت بیمه، به ترتیب حدود ۶۷٫۵ و ۷۱٫۵ درصد بوده است.

همچنین در بررسی سهم شرکت های بیمه در بازار، ۸ شرکت‌ بیمه: ایران، آسیا، دانا، البرز، پاسارگاد، کوثر، معلم و پارسیان در مجموع ۷۶٫۳ درصد از حق بیمه تولیدی بازار را به خود اختصاص داده و ۲۳٫۷ درصد مابقی حق بیمه، توسط ۲۰ شرکت بیمه دیگر تولید  شده است.

مطابق با این گزارش سهم سه رشته بیمه شخص ثالث و مازاد، درمان و زندگی به ترتیب ۳۵٫۵، ۱۸٫۳و ۱۵ درصد از پرتفوی حق بیمه تولیدی در بازار است که سهم شرکت ها و رشته های بیمه در دوره های زمانی کمتر از یک سال معمولاً تغییرات زیادی را به همراه دارد لذا در تحلیل سهم از پورتفوی بازار بیمه باید این موضوع را مورد توجه قرار داد.

در طول این هفت ماه حدود ۳۸٫۶ میلیون بیمه نامه نیز صادر و ۲۷٫۸میلیون فقره خسارت پرداخت شده است.

تعداد بیمه نامه‌های صادره و تعداد موارد خسارت پرداختی نسبت به ۷ ماهه اول سال قبل به جز رشته های: باربری، هواپیما، مسئولیت، کشتی، مهندسی، نفت و انرژی که در مجموع فقط با سهم ۳٫۶ درصد در بازار بیمه با کاهش در تعداد بیمه نامه های صادره مواجه شده به ترتیب رشد ۲٫۵ درصد و ۲۱٫۲ درصدی را نشان می دهد.

گزارش فوق می افزاید: رشد ۲۱٫۲ درصدی تعداد موارد خسارت پرداختی بازار، بیشتر به دلیل رشد ۲۲٫۷ درصدی این تعداد در بیمه درمان با سهم عمده ۹۴٫۱ درصد از تعداد خسارتهای پرداختی بازار بیمه بوده است.

شایان ذکر است این آمار براساس خود اظهاری شرکت‌های بیمه در سامانه سنهاب تهیه و تنظیم شده که در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی منتشر می شود.

بدیهی است مشروح این گزارش، جزییات آماری به تفکیک عملکرد شرکت ها و جداول مرتبط با آن در پرتال بیمه مرکزی قابل دسترسی خواهد بود.

 

در ادامه اجرای سه ساله «زنگ بیمه»، شرکت بیمه رازی امسال این رویداد را در شهر مقدس مشهد اجرایی کرد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی،‌ در این رویداد که امروز شنبه ۲۲ آبان ماه با حضور رضا امان آبادی رئیس شعبه و جمعی از کارشناسان بیمه رازی برگزار شد،‌ بخشی از مفاهیم بیمه ای به صورت ساده و قابل درک برای دانش آموزان مدرسه دخترانه ابتدای مطهره ارائه شد.
همچنین به منظور ارتباط هر چه بیشتر جامعه هدف با این رویداد،‌ کارشناسان بیمه رازی ضمن گفت و گوی چهره به چهره با دانش آموزان و ارائه توضیحات بیشتر، بسته های لوازم تحریر را به آنها هدیه دادند.
چند سالی است به منظور توسعه مفهوم بیمه در جامعه به ویژه در میان دانش آموزان به عنوان سفیران بیمه، مفاهیم بیمه ای در کتاب های درسی گنجانده شده است. همچنین طرح زنگ بیمه از سوی شرکت های بیمه در مدارس اجرایی می شود.

روتیتر: نایب رییس هیئت‌مدیره بانک دی:

نایب رییس هیئت مدیره بانک دی در نشست هم‌اندیشی مدیران و روسای شعب این بانک بر لزوم تسریع در امور اعتبارسنجی مشتریان با رعایت کامل بهداشت اعتباری تأکید کرد.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، در نشست هم‌اندیشی مدیران و روسای شعب بانک دی که با هدف تبیین و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی بانک برگزار شد، با اشاره به بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک گفت: در دو سال گذشته با پیاده‌سازی برنامه‌های استراتژیک در حوزه‌های گوناگون و اصلاح فرایندها، به‌ویژه در حوزه اعتباری، شاهد بهبود بسیاری از شاخص‌های عملیاتی و چابکی در ارائه خدمات بوده‌ایم.
وی افزود: مهم‌ترین مسائل بخش اعتباری بانک دی در حال حاضر طولانی بودن فرایند اعتبارسنجی و اصلاح نسبت مصارف به منابع است که با تشکیل کارگروه‌های مشترک میان شعب و ستاد، اصلاحاتی در فرایندها و سیاست‌های اعتباری بانک انجام شده است که امیدواریم نتیجه آن را در افزایش رضایتمندی مشتریان مشاهده کنیم.
رشیدی با اشاره به لزوم تلاش بیشتر در افزایش سهم درآمدهای کارمزدی و غیرمشاعی بانک گفت: آموزش کارکنان شعب در حوزه ارزی و حضور کارشناسان ارزی در جلسات تخصصی با مشتریان کلان برای ارائه خدماتی مانند ضمانت‌نامه، اعتبار اسنادی و  ... باید جزوی از برنامه‌های غنی‌سازی شعب باشد تا بتوانیم تأثیر منابع ارزی و درآمدهای کارمزدی را در بهبود ساختار ترازنامه بانک شاهد باشیم.
نایب رییس هیئت‌مدیره بانک دی خواستار تلاش مستمر شعب در وصول مطالبات با همراهی کارشناسان معاونت حقوقی و وصول مطالبات شد.

بانک آینده به‌عنوان یک شهروند سازمانی به نقش‌آفرینی خود در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی و هم‌چنین رعایت الزامات قانونی و مبانی اخلاقی کسب‌وکار متعهد است و در کنار شفافیت و پاسخ‌گویی، برای حفظ ثبات زیست‌بوم سازمان در حال و آینده، رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رضایت‌مندی و خشنودی مشتریان، سهامداران و سایر ذی‌نفعان، همواره تلاش مستمر و مفید دارد.

 

 

به گزارش اقتصادرسا ؛بانک آینده به‌عنوان یک شهروند سازمانی به نقش‌آفرینی خود در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی و هم‌چنین رعایت الزامات قانونی و مبانی اخلاقی کسب‌وکار متعهد است و در کنار شفافیت و پاسخ‌گویی، برای حفظ ثبات زیست‌بوم سازمان در حال و آینده، رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رضایت‌مندی و خشنودی مشتریان، سهامداران و سایر ذی‌نفعان، همواره تلاش مستمر و مفید دارد.
از جمله اقدامات انجام شده توسط بانک آینده در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتی، می‌توان به‌کمک مالی به زلزله‌زدگان غرب کشور و ارسال بسته‌های لوازم‌تحریر برای دانش‌آموزان این مناطق، حمایت از دانش‌آموزان کم‌تر برخوردار از طریق توزیع بسته لوازم‌تحریر، ساخت و تحویل مدارس «امید آینده» از جمله: دبیرستان ۱۱ کلاسه در آساوله شهرستان سنندج، ۹ کلاسه شریف‌آباد فارس، ۶ کلاسه در روستای خون‌سرخ بندرعباس، زاهدان، مهرشهر بیرجند، ریگان کرمان، بوشهر، یاسوج و ایلام اشاره کرد.
همچنین راه اندازی مدارس 3 کلاسه از نسل جديد كانتينري در منطقه کم‌برخودار و صعب‌العبور روستای میانده شهرستان تالش، مجتمع آموزشی در چهاردانگه اسلامشهر، ساخت سالن ورزشی چندمنظوره در روستای شهابیه شهرستان خمین، اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج به زوجین برای آغاز زندگی مشترک، حمایت از واحدهای کوچک و متوسط تولیدی (SME) در حوزه اعتبارات به‌خصوص کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده از ویروس کرونا، تهیه، تولید و پخش نماهنگ یوزپلنگ ایرانی در راستای حمایت از موضوع حفاظت از محیط‌زیست و پخش آن از شبکه‌های تلویزیونی و سایر رسانه‌های اجتماعی و ساخت و بهره‌برداری از 25 خانه بهداشت در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وقت، اشاره کرد که در طول سال های اخیر ، انجام شده است تا عموم مردم عزیز کشورمان به‌خصوص مناطق کم‌برخوردار، از مواهب آن بهره‌مند شوند.
  بانک آینده، به‌عنوان یک بانک خصوصی ایرانی، همواره با اتکا و اعتماد به ذی‌نفعان، به‌ویژه مشتریان و دانش و تجربه مدیران شایسته و کارکنان متعهد خود توانسته است؛ علاوه بر کسب افتخارات ملی، نام و اعتباری اطمینان بخش در کشور و مجامع بین‌المللی به‌دست آورد.
گفتنی است: در دوره مدیریت جدید بانک آینده همچنان ارزش‌آفرینی و مشتری محوری، گسترش شعب در سراسر کشور، ارائه خدمات بانکداری نوین و روزآمد به مشتریان و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سودآور و اشتغال‌زا و عمل به مسئولیت اجتماعی از فعالیت‌های مهم بانک آینده است تا این بانک با باور به «آینده‌ای روشن»، در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور عزیزمان، همراه و هم‌گام با نظام بانکی کشور و نهادهای بالادستی، نقش خود را به‌خوبی ایفا کند.
همچنین، عنوان «بانک سال ایران» (Bank of The Year In Iran) که در شرایط خاص اقتصادی و همه‌گیری بیماری کرونا، با تکیه بر دانش، تجربه و استعداد سازمانی، به‌دست آمد مرهون معیارهای عملکرد خوب، واکنش سریع و ابتکاری بانک آینده در برابر همه‌گیری Covid-19 بود که توجه داوران را به‌خود جلب کرد.
بر اساس این گزارش، بانک آینده بزرگ‌ترین دارایی خود، یعنی مرکز نمایشگاهی ایران‌مال را در طول یک‌هفته به یک بیمارستان 3000 تختخوابی برای مبتلایان به کرونا تبدیل کرد.
از دیگر اقدامات، ارائه خدمات عام‌المنفعه بانک آینده در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، اختصاص بخش بزرگی از امکانات بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) برای راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز واکسیناسیون کشور به‌منظور کمک، همراهی و هم‌دلی برای مدیریت بحران کرونا است که شهروندان عزیز بی‌شماری در این مرکز واکسن دریافت کرده و این روند هم‌چنان با قوت ادامه دارد.

از دیگر اقدام ارزنده بانک آینده در راستای ایفای نقش خود در انجام مسئولیت‌های اجتماعی؛ اجرای موفقیت‌آمیز طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با همه‌گیری بیماری کرونا بود که در قالب اعطای تسهیلات خرد با شرایط آسان و نرخ ویژه برای کادر درمانی شاغل کشور در بیش از 300 بیمارستان اصلی و معین ارائه دهنده خدمات به بیماران کرونایی انجام شد که با استقبال گسترده‌ای از سوی این عزیزان مواجه شد.

 

روتیتر: یک تحلیلگر بازار سرمایه مطرح کرد:

بازگشت ثبات و بازسازی اعتماد مخدوش شده سهامداران از جمله مهمترین اقداماتیاست که دولت باید در راستای ایجاد آرامش در بازار سرمایه انجام دهد.

 


به گزارش اقتصادرسا ؛یک تحلیلگر بازار سرمایه ، اظهار کرد: با توجه به نقشی که پیشتر وزیر اقتصاد در کسوت نماینده مجلس داشته است، انتظار می‌رود به نقدهایی که به عملکرد دولت به ویژه در حوزه بازار سرمایه وارد است که تبعات سنگین اجتماعی برای کشور نیز داشته، نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

محمدعلی احمدزاده ‌اصل ادامه داد: طی مدت کوتاهی که از عمر دولت جدید می‌گذرد، این انتظارات به نحو مطلوبی برآورده نشده است. با توجه به شرایط ویژه‌ای که در کشور حاکم است و اینکه دولت در ابتدای فعالیت خود است، نمی‌شود انتظار داشت به تمام مباحثی که به‌ویژه در حوزه بازار سرمایه مطرح شده است، جامه عمل پوشانده شود.

وی با بیان اینکه یکی از وعده‌های اقتصادی، به ثبات رسیدن بازار سرمایه بوده است، خاطرنشان کرد: لازمه این امر، مرتفع کردن مؤلفه و متغیرهایی است که در آسیب‌شناسی اقتصادی و بازار سرمایه مد نظر بوده است. از جمله این موارد که خواسته عمومی فعالان بازار سرمایه بوده، می‌توان به رها کردن بازار سرمایه و اجتناب از هر تصمیمی که برهم‌زننده آرامش و ثبات آن است، اشاره کرد. به بیانی دیگر، از هر اقدام یا تصمیمی که برخلاف تعهدات شرکت‌های ناشر، ارکان و سازمان بورس و نهادهای مالی فعال در این حوزه است، پیشگیری شود.

این تحلیلگر بازار سرمایه، اعتمادسازی در بازار سرمایه را از جمله اقدامات اساسی تیم اقتصادی دولت خواند و تصریح کرد: بازار سرمایه پس از ریزش خود در سال گذشته، هنوز موفق به جلب اعتماد عمومی و جذب سرمایه‌ نشده است. البته در این راستا باید به بازارهای موازی که از قدرت بالایی نیز برخوردارند و در برهه‌هایی نیز رقیب سرسختی برای بازار سرمایه محسوب می‌شوند، توجه شایانی داشت.

وی افزود: برای نمونه در بازار خودرو به عنوان یکی از بازارهای رقیب بازار سرمایه، علیرغم اینکه هیچ مزیتی در صنعت خودرو مشاهده نمی‌شود، این بازار حتی برای دو سال آینده نیز فروش‌های خود را انجام داده‌ است. این در حالی است که آثار آن در بازار سرمایه و در میان سهامداران این بازار نمود پیدا نخواهد کرد. حتی این اقدام در صنعت خودروسازی منفعت چندانی به‌همراه نداشته است.

به گفته احمدزاد اصل، از میان برداشتن قیمت‌گذاری دستوری افزون بر اینکه از الزامات صنعت خودرو سازی به‌شمار می‌رود، یکی از انتظارات اهالی بازار سرمایه نیز بوده است. علیرغم تمام تلاش‌ها و وعده وعیدها، این موضوع تحقق نیافته و صنعت خودروسازی را با چالش‌هایی مواجه کرده است.

وی با بیان دغدغه دیگر در صنعت پتروشیمی اذعان کرد: این بازار اکنون نگران قیمت خوراک است. لازمه مرتفع کردن این نگرانی‌ها و بازگرداندن اعتماد نسبی در بازار سرمایه، این است که وزارت اقتصاد به عنوان پیشانی بازار سرمایه که مسئولیت این بازار را عهده‌دار است، نخست باید موضوعات را برای فعالان و متخصاصان این بازار تشریح کند. گام بعدی، ایجاد سیاست‌گذاری‌هایی در راستای همسو شدن بخش‌های مختلف اقتصادی وزارتخانه‌های مربوطه است.

این تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر اقتصاد و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: صحبت‌های امروز در ادامه همان وعده‌ها و سخنان پیشین بوده است و امید می‌رود در قوانین و مقررات شاهد ثبات باشیم تا هرازچندگاهی مواردی همچون تغییر فرمول‌های مصوب در مقررات دولت و نظیر آن رخ ندهد.

رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران درگذشت مادر مدیر عامل بانک دی را تسلیت گفت.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک دی، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در پیام خود خطاب به مدیرعامل بانک دی آورده است: درگذشت والده مکرمه جنابعالی موجب تاثر و تالم گردید. این‌مصیبت وارده  را خدمت جنابعالی، خانواده محترم و دیگر بازماندگان تسلیت عرض می نمایم. از درگاه پروردگار متعال رحمت و مغفرت برای آن مرحومه و شکیبایی، بقا و عافیت برای جنابعالی و سایر بازماندگان مسئلت دارم. زحمات و خدمات شما به خانواده معزز شهدا و ایثارگران بی‌شک توشه اخروی ارزشمندی در دیوان عدل الهی برای آن مرحومه درگذشته است.

روتیتر: رئیس هیئت‌مدیره بانک دی:

رئیس هیئت‌مدیره بانک دی افزایش سواد دیجیتال و پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال را مهم‌ترین افق پیش روی بانک دی در سال 1401 دانست.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، غلامرضا خلیل ارجمندی در نشست هم‌اندیشی مدیران ستاد و صف این بانک به تشریح الزامات موفقیت در برنامه‌های توسعه‌ای بانک دی پرداخت.
در این نشست که با هدف تبیین و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی بانک برگزار شد، وی با تبیین اقدامات انجام‌شده در بانک گفت: با حرکت جهادی که از سال گذشته آغاز شد، با همت و همدلی جمعی همکاران از چالش‌های کلان بانک با موفقیت عبور کردیم.
وی افزود: امروز شرایط بانک دی در وضعیت پایداری قرار گرفته است که منتج به بهبود تصویر برند بانک در جامعه شده است.
رئیس هیئت‌مدیره بانک با تشریح الزامات توسعه‌ای پیش روی بانک در سال 1401 تصریح کرد: در سال آتی نظام بودجه‌ریزی، ترکیب منابع، بانکداری دیجیتال و ارتقای کیفیت سرمایه انسانی مهم‌ترین حوزه‌های تمرکز بانک دی است.
رئیس هیئت‌مدیره بانک دی با اشاره به لزوم توجه به حوزه بانکداری دیجیتال گفت: با تغییرات صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات، امروز جنگ رقابتی در نظام بانکی دیگر بر سر جذب مستقیم منابع نیست بلکه رقابت بین اپلیکیشن‌های بانک‌ها است.
وی افزود: در سال جاری اقدامات مطلوبی در حوزه بانکداری دیجیتال در بانک دی عملیاتی شد که با توجه به اهمیت این حوزه، پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال مهم‌ترین نقاط تمرکز بانک در سال آتی است.

 

روتیتر: مدیرعامل بانک دی:

نشست هم‌اندیشی مدیران صف و ستاد بانک دی با موضوع تبیین و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی آغاز بکار کرد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی مدیرعامل در سخنرانی آغازین این همایش گفت: هر سازمانی برای رشد و دستیابی به موفقیت نیازمند همدلی سازمانی است و بانک دی با تلاش و همدلی همه پرسنل خود به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است.
وی افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توانسته‌ایم ۵۰ درصد از زیان انباشته خود را کاهش دهیم و مسیر ما برای ادامه این روند فراهم شده است.
کریمی با اظهار امیدواری نسبت به تداوم روند کاهش زیان انباشته بانک دی گفت: با ادامه مسیر فعلی در آینده‌ای نزدیک زیان انباشته بانک دی به صفر خواهد رسید.
مدیرعامل بانک دی افزود: افزایش سرمایه بانک کاری بزرگ بود که خوشبختانه به سرانجام رسید و موجب شد بانک از شمول ماده ۱۴۱ بانک مرکزی خارج شود.
کریمی با اشاره به برنامه‌های درحال اجرا گفت: تا پایان سال‌جاری افتخارات بسیار  دیگری بدست خواهد آمد که باعث سربلندی و رشد جایگاه بانک در نظام بانکی کشور خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به راه‌اندازی باجه‌های خدمت بانک در شعب بنیاد شهید در سراسر کشور،از مدیران شعب خواست حداکثر توان و امکانات را برای ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بکار گیرند.
کریمی همچنین گفت: بانک دی با توسعه خدمات الکترونیک خود تلاش دارد علاوه بر گسترش خدمات غیرحضوری خود، سردمدار بانکداری دیجیتال در کشور باشد.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top