روتیتر: مدیرعامل بانک توسعه صادرات خبر داد:

مدیرعامل بانک توسعه صادرات از انعقاد قرارداد سپرده گذاری صندوق توسعه ملی در این بانک برای تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش ویژه صادرات کالاهای صنعتی و محصولات کشاورزی به مبلغ ۸۰۰۰ میلیارد ریال خبرداد.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، دکتر سیدعلی حسینی در این خصوص افزود: مبلغ سپرده گذاری صندوق برای تامین سرمایه در گردش کالاهای صنعتی طبق قرارداد نزد بانک شش هزار میلیارد ریال و برای محصولات کشاورزی دو هزار میلیاردریال خواهد بود.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات در خصوص نرخ سود این تسهیلات اظهار داشت: مستند به صورتجلسه مورخ ۱۱۳۹۸/۲/۳ هیأت امناء صندوق توسعه ملی، نرخ سود تسهیلات پرداختی به متقاضیان از محل سپرده موضوع این قرارداد ۱۱ درصد به صورت میانگین نرخ سود تسهیلات اعطایی خواهد بود که به منظور افزایش پوشش تسهیلات صادراتی منابع صندوق توسعه ملی و با منابع بانک به نسبت ۵۰-۵۰ ترکیب شده و به صادرات اختصاص یافته است.
به گفته دکتر حسینی، مدت این قرارداد ۲۴ ماه بوده و سقف اعطای تسهیلات سرمایه در گردش برای اشخاص حقیقی۱۰۰ میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی ۵۰۰ میلیاردریال تعیین می‌شود.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در پایان از رییس و اعضای جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی به دلیل سرعت عمل در انعقاد قرارداد یادشده و همراهی و تعامل ایشان در این زمینه قدردانی کرد.
گفتنی است، قرارداد یادشده به استناد بند (ب) ماده ۵۲ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب ۱۳۹۳/۱۲/۴مجلس شورای اسلامی، بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی در چارچوب برنامه ملی پیشبرد برونگرایی اقتصاد سال ۱۴۰۰ و در راستای اجرای تبصره (۱) بند (ح) ماده (۱۶) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور بین صندوق توسعه ملی و بانک توسعه صادرات ایران منعقد شد.
تمام اشخاص حقیقی ایرانی دارای اهلیت و مجوزهای قانونی لازم از مراجع ذیربط که براساس مقررات بانک مرکزی منعی برای دریافت تسهیلات بانکی نداشته باشند می توانند این تسهیلات را دریافت کنند. همچنین تمام اشخاص حقوقی، خصوصی و تعاونی ثبت شده در ایران و بنگاه‌های اقتصادی متعلق به مؤسسات عمومی غیردولتی دارای اهلیت که مطابق اساسنامه خود فعالیت می کنند براساس مقررات بانک مرکزی منعی برای دریافت این تسهیلات ندارند.
مؤسسات و شرکت‌های فعال به صورت مشترک با سرمایه‌گذاران خارجی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
براساس این گزارش، استفاده مجدد از منابع صندوق توسط اشخاص حقیقی و حقوقی منوط به بازپرداخت اقساط و تسویه کامل تسهیلات اعطایی قبلی خواهد بود. همچنین سهم آورده متقاضی برای استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش مطابق ضوابط و مقررات بانک عامل بوده و اعطای تسهیلات به اشخاص حقوقی مجاز، مشروط به آن است که نسبت حقوق صاحبان سهام به مجموع دارایی های شرکت (نسبت مالکانه) در زمان تسلیم درخواست به بانک عامل و هر مقطع زمانی از بیست درصد(۲۰%) کمتر نباشد.

رئیس شعبه بیمه رازی در هرمزگان از مناطق زلزله زده استان بازدید و اعلام همراهی شرکت بیمه رازی با زلزله زدگان را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، رئیس شعبه هرمزگان بیمه رازی با همراهی رئیس شورای سندیکای بیمه‌گران استان و نمایندگان شعب دیگر شرکت‌های بیمه به شهر فین استان هرمزگان مرکز زلزله اخیر مراجعه و از نزدیک شرایط رخ داده را بررسی کردند.
این بازدید که در ساعات اولیه وقوع زلزله صورت گرفت، اعلام همراهی شرکت‌های بیمه‌گر به ویژه شرکت بیمه رازی را به همراه داشت و از سوی بیمه رازی اعلام شد که هر کدام از بیمه‌گزاران این شرکت که در زلزله اخیر دچار ضرر زیان شده‌اند بدون کوچکترین فرآیند اداری، آسیب وارده از سوی شرکت بیمه رازی جبران خواهد شد.
بر اساس این گزارش در بخش فین ۳۶۰۰ خانوار در حال گذران زندگی هستند که در بررسی از ۶۰۰ واحد ۱۰۰ واحد نیاز به بازسازی مجدد و ۳۵۰ واحد نیاز به تعمیرات دارد. این آمار در حالی به دست آمده که ۸۰ درصد خانه‌های این بخش تحت پوشش هیچ شرکت بیمه‌ای نبوده‌اند.

بانک ملی ایران با نگاه به سند چشم انداز 1404، تسهیلات بسیاری را طی سال های گذشته در حمایت از صنعت گردشگری به کارآفرینان و فعالان عرصه صنعت هتلداری با هدف جذب گردشگران داخلی و خارجی پرداخت کرده است.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به موقعیت تجاری جزیره زیبای کیش و توریستی بودن این منطقه، بانک ملی ایران نیز در راستای توسعه و حمایت از صنعت گردشگری و هتل‌داری و در جهت تنوع بخشیدن به منابع رشد اقتصادی، درآمدهای ارزی و همچنین ایجاد فرصت‌های مختلف شغلی و جذب 20 میلیون گردشگر ورودی مطابق چشم انداز افق 1404، از محل منابع طرح های ایجادی اقدام به ارائه تسهیلات و مشارکت برای احداث هتل در این جزیره کرده است.

عملیات احداث هتل بزرگ آسمان با مشارکت بانک ملی ایران و اختصاص تسهیلاتی بالغ بر1850میلیارد ریال آغاز و با پیشرفت 70 درصد از پروژه مذکور، مبلغ 1350میلیارد ریال از کل تسهیلات مصوب پرداخت شده است .

ساخت و بهره برداری از مجموعه بزرگ هتل آسمان با حمایت ها و مشارکت بانک ملی ایران، فرصت و زمینه اشتغالزایی برای 169نفر به طور مستقیم و 3 هزار نفر به صورت غیرمستقیم را در استان هرمزگان ایجاد کرده است.

هتل آسمان کیش یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش است که در زمینی به مساحت حدودا 8 هزار مترمربع و با زیربنای کلی 33 هزار مترمربع در 17 طبقه در دست احداث است. این هتل لوکس و مجلل مشتمل بر 300 اتاق خواهد بود که در طراحی فضاهای آن علاوه بر اجرای  تمامی استانداردهای هتل های لوکس ایران و جهان، به روزترین و با کیفیت‌ترین مصالح و تجهیزات بکار گرفته شده تا بتواند بهره‌وری منابع انسانی را در کار افزایش دهد .

بانک ملی ایران به عنوان بانک حامی حوزه خدمات و صنعت گردشگری کشور، نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در جهت احداث و راه اندازی این هتل ایفا کرده و توانسته به رونق تولید بسیاری از  صنایع مرتبط در استان کمک کند.

مسلما ادامه این روند و حمایت از پروژه های حوزه گردشگری باعث رشد و توسعه بیش از پیش  این صنعت مهم و ارزآور خواهد شد.

روتیتر: مدیرعامل بانک ملی ایران:

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش سهم این بانک در بازار رقابتی موجود،‌ گفت: بانک ملی ایران با ارائه طرح های نوین برای تجهیر منابع،‌ به همه مقررات و قوانین پایبند خواهد ماند و از هیچ قانونی عدول نخواهد کرد.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ‌دکتر محمد رضا فرزین امروز جمعه 28 آبان ماه در مراسم معرفی جشنواره تلاش ملی که از ابتدای آذر ماه در واحدهای بانک عملیاتی خواهد شد با بیان این که انعطاف پذیری، دوری جستن از بروکراسی های معمول اداری و چابک بودن در تصمیم گیری و عمل از الزامات ادامه فعالیت موفق در بازار است،‌ اظهار کرد: علاوه بر تجهیز سالم منابع، وصول مطالبات از دولت،‌ سازمان های دولتی و سایر بخش ها در دستور کار است که به زودی برنامه آن نیز ارائه خواهد شد.
او با تاکید بر این که بانک ملی ایران باید به برنامه مبنایی خود یعنی تجهیز منابع و تخصیص آن به بنگاه ها بازگردد،‌ ادامه داد: خلق بنگاه و ارزشمند کردن آن کار بانک است،‌ اما اداره و مدیریت کردن بنگاه کار بانک نیست و بانک ملی ایران باید با حداکثر توان به این ریل بازگردد.
فرزین با بیان این که عملیات زنجیره ارزش بانک ملی ایران باید تقویت شود،‌ خاطرنشان کرد: فرایند زنجیره ارزش این بانک با اختلال هایی رو به روست که با کمک نیروهای صف و ستاد،‌ این اختلال ها برطرف خواهد شد تا بانک به جایگاه اصلی خود در نظام بانکی برسد.
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به این که حرکت در جهت سازوکارهای پیچیده اداری و روش های سنتی انتقال داده ها و اطلاعات،‌ باعث شده است که این بانک با کندی در تصمیم گیری و عمل مواجه شود،‌ تاکید کرد که هر شعبه بزرگ بانک در هر نقطه کشور، باید در نقش یک بانک عمل کند،‌ چون این گونه است که بانک به یک سیستم پربازده تبدیل خواهد شد.
فرزین مشارکت همگانی برای ارتقای جایگاه بانک ملی ایران را خواستار شد و با تاکید بر این که «وجدان حرفه ای» باید در تک تک کارکنان بانک جریان داشته باشد،‌ اظهار امیدواری کرد با طرح های پیش رو، این بانک تا پایان سال جاری بخش قابل توجهی از ناترازی های موجود را جبران کند.
در این جلسه حضوری- وبیناری که با مشارکت اعضای هیات مدیره و هیات عامل و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد، حاضران در جلسه با ارائه پیشنهاداتی، راهکارهای خود برای عملیاتی کردن هر چه بهتر برنامه های بانک را مطرح کردند.

بانک آینده در راستای کمک و همراهی با زوجین برای ازدواج و هم‌چنین ترویج این سنت حسنه، با اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج، همواره به‌طور موثر و مفید در ایفای این نقش مسئولیت اجتماعی خود گام برداشته است.

به گزارش اقتصادرسا ؛بانک آینده در راستای کمک و همراهی با زوجین برای ازدواج و هم‌چنین ترویج این سنت حسنه، با اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج، همواره به‌طور موثر و مفید در ایفای این نقش مسئولیت اجتماعی خود گام برداشته است.
بر این اساس، بانک آینده تعداد 882 فقره وام ازدواج در آبان‌ماه امسال از ابتدا تا بیست‌و‌پنجم این ماه به‌مبلغ 737 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.
هم‌چنین، از ابتدای امسال تا 25 آبان‌ماه سال‌جاری، تعداد 7124 فقره وام ازدواج به‌مبلغ 5835 میلیارد ریال به جوانان عزیز هم‌وطن پرداخت شده است.
در حال حاضر نیز تعداد افراد متقاضی در نوبت دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج بانک آینده، بیش از 2300 نفر است.

بانک آینده، در ادامه تکمیل سبد محصولات و ارائه خدمات بانکی به‌صورت غیرحضوری، خدمت جدید ثبت درخواست «صدور کارت» از طریق سامانه «کیلید» را عرضه کرد.

 

بانک آینده، در ادامه تکمیل سبد محصولات و ارائه خدمات بانکی به‌صورت غیرحضوری، خدمت جدید ثبت درخواست «صدور کارت» از طریق سامانه «کیلید» را عرضه کرد.
مشتریان عزیز بانک آینده از هم اکنون می توانند از طریق سامانه «کیلید» درخواست «صدور کارت» خود را ثبت کنند.
بانک پس از وصول درخواست، کارت را صادر و به محل مشتری از طریق پست ارسال می‌کند.
یادآور می‌شود، با توجه به این‌که کارت به‌صورت غیرفعال برای مشتریان ارسال می‌شود، باید پس از دریافت کارت توسط مشتری، آن‌را از طریق سامانه «کیلید» فعال کند.

٢ باجه جدید بانک دی در ساختمان‌های بنیاد شهید شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه افتتاح شدند.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک دی، در مراسم جداگانه‌ای با حضور مقامات محلی، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و معاونین و مدیران ارشد بانک دی ٢ باجه این بانک   در محل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه برای ارائه کلیه خدمات بانکی به مردم و خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان فعالیت خود را آغاز کردند.
در این مراسم، سید احمد رسولی‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از طرح بانک دی برای افتتاح باجه‌های بانکی در ساختمان‌های بنیاد شهید در سراسر کشور گفت: این امر در راستای گسترش فرهنگ تکریم به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان نشان از درایت مدیران بانک دارد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بازگشایی و راه‌اندازی شعب بانک دی در شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند باشیم.
در این مراسم همت‌اله حسین‌زاده، معاون بانکی و بازاریابی و عضو هیئت عامل بانک دی نیز در سخنانی گفت: کاستن از مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و گسترش چتر خدمات بانک دی برای این عزیزان هدف و وظیفه اصلی مجموعه دی است و امیدواریم با راه اندازی این باجه‌ها در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه دشواری سفر این عزیزان به نزدیک‌ترین شعب بانک را برای انجام امور بانکی برطرف کرده باشیم.
وی افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان این شهرستان‌ها و ارائه خدمات با کیفیت همکاران بانک دی به عموم مشتریان، در کوتاه‌ترین زمان شاهد راه‌اندازی شعب مجهز بانک دی در این مناطق باشیم.
در مراسم افتتاح باجه‌های بانک دی در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، فرماندار و امام‌جمعه فیروزکوه، روسای بنیاد شهید شهرستان‌ها و جمعی از مقامات اداری و لشگری به همراه تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند.
طرح راه‌اندازی باجه‌های بانک دی در  محل بنیاد شهید و امور ایثارگران  سراسر کشور برای ارائه کلیه خدمات بانکی به مردم و خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از ابتدای سال جاری آغاز و تاکنون ١٧٠ باجه در شهرهای مختلف راه‌اندازی شده است.

در راستای خدمت‌رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان عزیز، بانک آینده در مسیر گام برداشتن به‌سوی بانکداری دیجیتال و ایجاد تحول در عرصه بانکداری الکترونیکی امن، نسل سوم پنل مشتریان و شعب پیشخوان مجازی را عرضه کرد.

به گزارش اقتصادرسا ؛در راستای خدمت‌رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان عزیز، بانک آینده در مسیر گام برداشتن به‌سوی بانکداری دیجیتال و ایجاد تحول در عرصه بانکداری الکترونیکی امن، نسل سوم پنل مشتریان و شعب پیشخوان مجازی را عرضه کرد.
بر این اساس، علاوه بر امکان ثبت درخواست‌های آنلاین و آفلاین برای کاربر، امکان مشاهده جزییات حساب‌ها و تراکنش‌ها، جزییات دقیق تیکت‌های ثبت شده و گزارش آخرین وضعیت آن‌ها، مانده حساب و ویجت‌های راهنمایی کاربر در نسل جدید فراهم شده است.
سامانه پیشخوان مجازی، بر پایه فناوری‌های نوین، به‌نحوی طراحی و توسعه یافته است که قابلیت‌های یک شعبه مجازی را برای کاربران به‌همراه دارد.
هم‌چنین، در پیشخوان نسل سه با هدف بهبود تجربه مشتریان، امکان سفارشی‌سازی کاربری بر اساس سلیقه و علاقه مشتریان نیز وجود دارد.

ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل بیمه کوثر در نخستین سفر استانی خود با حضور در استان خراسان رضوی، از تداوم حرکت شرکت در مسیر بهبود خبر داد.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت که از سوی حجت‌الاسلام خنجری رییس عقیدتی سیاسی، علی مختاری معاون فنی، مسعود طاهری معاون برنامه‌ریزی و نوآوری، و نیز ابوالفضل شهابی‌وش و معصومه نجات‌بخش مدیران اداری و پشتیبانی، و امور نمایندگان همراهی می‌شد در بازدید از سرپرستی خراسان رضوی ضمن دریافت گزارشی از وضعیت و عملکرد این سرپرستی به بررسی شرایط موجود پرداخت.

آقادادی در سخنانی با اشاره به شرایط فعلی بسیار خوب بیمه کوثر در صنعت بیمه کشور که در پی برنامه‌ریزی‌های دقیق و رشد شرکت در این سال‌ها به دست آمده است، گفت: خوشبختانه شرکت بیمه کوثر اکنون در میانگین شاخص‌های گوناگون جزو ۶ شرکت برتر صنعت است و با ارایه خدمات مناسب، به ویژه در موضوع جلب رضایت مشتری، دستاوردهای خوبی را محقق کرده است.

وی ضمن تقدیر از جامعه هدف و سهام‌دار عمده به علت اعتماد به بیمه کوثر، خاطرنشان کرد: در پاسخ به این اعتماد، ما نیز با تمام توان و به صورت هدفمند در زمینه ارایه خدمات بیمه‌ای به آحاد جامعه، به خصوص جامعه هدف، سیاست‌گذاری و همه فعالیت‌های شرکت را همسو با آن تعریف کرده‌ایم تا با خدمت‌رسانی به بهترین شکل بتوانیم آرامش‌خاطر را برای همه ذی‌نفعان به ارمغان آوریم.

مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه بسیار خوشحالم که این مسیر را با استعانت از امام رئوف در مشهد مقدس آغاز می‌کنم و همان‌گونه که در همایش مدیران امسال تاکید کردم تسلط حرفه‌ای مدیران ستادی و سرپرستی های استانی به قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها ضروری است، تصریح کرد: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر، اصول سیاست‌گذاری، راهبری، برنامه‌ریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی و اختیارات حداکثری به سرپرستی‌های استانی تفویض می‌شود.

آقادادی در پایان، با تشکر از زحمات مهدی حاجی‌حسینی که در مدیریت سرپرستی خراسان رضوی، عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جا گذاشته است، افزود: از محمدحسن نوروزی، مدیر جدید سرپرستی خراسان رضوی نیز انتظار دارم همسو با خط‌مشی ابلاغی و در حوزه اختیارات و مسئولیت‌های خود با تمام قدرت و استفاده از تمام ظرفیت‌های این استان بزرگ و پرجمعیت برای افزایش پرتفوی، جلب رضایت ذی‌نفعان و بهبود ارایه خدمات بکوشد.

بانک سینا در اطلاعیه ای نسبت به بهره گیری غیر قانونی افراد سودجو از برند و نام تجاری بانک در راستای ترویج لاتاری و قرعه کشی در پیام رسان تلگرام به هموطنان هشدار داد.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در روزهای اخیر، یک کانال تلگرامی با استفاده غیر قانونی از نام این بانک و در ازای اظهار به پرداخت وجه نقد به افراد، اقدام به عضوگیری و جذب کاربر در این کانال می نماید که به هیچ عنوان، ارتباطی با بانک سینا ندارد.
در این اطلاعیه قاطعانه تاکید شده است: بانک سینا در هیچ کانال و گروه تلگرامی فعالیت خبری و رسانه ای ندارد و ضمن اینکه موضوع از مجاری قانونی در حال پیگیری است، از کاربران شبکه های اجتماعی درخواست نموده در صورت دعوت به چنین گروه هایی با هوشیاری عمل کرده و فریب سودجویان فضای مجازی را نخورند.

روتیتر: با حضور مدیرعامل؛

مدیرعامل بیمه البرز اولین مرکز تخصصی آموزش، جذب و راهبری بیمه های زندگی را در مشهد مقدس افتتاح کرد.

به گزارش اقتصادرسا  به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در آیین افتتاح اولین مرکز تخصصی آموزش، جذب و راهبری بیمه های زندگی در استان خراسان رضوی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و شبکه فروش این شرکت برگزار شد، محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز اظهار داشت: در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی به ویژه در برنامه های پنج ساله از جمله برنامه ششم اقتصادی، شرکت بیمه البرز در جهت توسعه بیمه های زندگی که تامین کننده آرامش مردم است گام های مهمی برداشته تا در شرایط سخت اقتصادی  کشور که حاصل تحریم های ناجوانمردانه علیه کشور است، بتواند به سهم خود، با توسعه و عرضه بهترین بیمه های زندگی، آسایش و آرامش مردم عزیز را تامین کند.

وی افزود: در همین راستا در گام اول زیرساخت های فناوری اطلاعات را تقویت و به روز رسانی کردیم و در گام دوم آموزش نمایندگان را انجام شد و هم اکنون به دنبال توسعه بیمه های زندگی در استان های مختلف هستیم و به همین منظور اولین مرکز تخصصی آموزش، جذب و راهبری بیمه های زندگی در استان خراسان رضوی شهر مقدس مشهد  به وسعت ۲۵۰۰ متر شامل امکانات رفاهی از جمله کافی شاپ و مهد کودک  افتتاح شد تا در محیطی آرام و دلپذیر نمایندگان شرکت بیمه البرز بتوانند به معرفی بیمه های عمر و ترغیب هموطنان به خرید بیمه های زندگی بپردازند.

وی با بیان این که افتتاح این مراکز در استان های دیگر کشور از برنامه های آتی شرکت بیمه البرز با هدف توسعه بیمه های زندگی در کشور است، گفت: امیدواریم با تلاش تمامی فعالان صنعت بیمه بتوانیم همچون کشورهای توسعه یافته بیمه های زندگی را فرهنگ سازی کنیم تا آینده هموطنان عزیز کشورمان تامین شود چون قطعا یکی از راه های ایجاد آرامش برای مردم، توسعه بیمه های زندگی است و وظیفه شرکت های بیمه تامین آرامش مردم است.  

پورکیانی اظهار داشت: در همه جای دنیا در صورت وقوع حوادث، دولت فقط وظیفه امداد اولیه را بر عهده دارد و شرکت های بیمه تامین کننده بازسازی و جبران خسارت ها هستند. اما در ایران متاسفانه به دلیل ضعف در توسعه فرهنگ بیمه، دولت باید پاسخگوی مشکلات مردم در بروز حوادث باشد که امیدوارم با تلاش و فعالیت حرفه ای بیمه گران و نگاه ویژه دولت به صنعت بیمه، فرهنگ بیمه در کشور توسعه بیابد و ضریب نفوذ بیمه های زندگی در کشور افزایش یابد.

مدیرعامل بیمه البرز درباره عملکرد این شرکت، توضیح داد: بیمه البرز با جذب پورتفوی به میزان چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته ۴۳ درصد رشد داشت و درهفت ماه سال جاری نیز ۸۹ درصد رشد داشته ایم، این در حالی است که نرخ صنعت بیمه نزدیک به ۴۰ درصد است.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top