طی تفاهم نامه ای در جهت تسریع و تسهیل خدمت رسانی به کلیه بیمه شدگان بیمه دی به ویژه جامعه معزز ایثارگری، مقرر شد با ایجاد ارتباطات الکترونیک، فرآیند ارائه خدمات دارویی تسهیل شود.


به گزارش اقتصادرسا  به نقل از روابط عمومی؛ طی نشستی که محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی به همراه سجاد رامندی معاون فنی بیمه های اشخاص و حسن قلندری معاون امور مشتریان در سازمان غذا و دارو حضور یافتند، طی تفاهم نامه ای فیمابین شرکت بیمه دی و سازمان غذا و دارو، مقرر گردید با ایجاد ارتباطات الکترونیک، فرآیند ارائه خدمات به بیمه شدگان علی الخصوص ایثارگران در حوزه دارو تسریع و تسهیل شود. این تفاهم نامه در راستای برنامه پایش قراردادها و تصحیح فرآیندهای بیمه گری در جهت کسب رضایت حداکثری بیمه گذار به بهره برداری می رسد.
در این نشست، محمود بیگلر معاون توسعه و مدیریت منابع و آقایان معلمی مدیرکل مالی و ذیحسابی و میرمعینی رئیس اداره رفاهی و فرهنگی از سوی سازمان غذا و دارو حضور داشتند که ضمن بحث و تبادل نظر، بر گسترش همکاری های بیمه دی و سازمان غذا و دارو تاکید نمودند.
در ادامه همچنین قرارداد تجمیع امور بیمه ای این سازمان به شرکت بیمه دی واگذار شد.

بیمه پارسیان شش ماه دوم سال جاری را با طرح ها و خدمات جدید آغاز کرده است.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ این شرکت برای نیمه دوم سال 1400 چندین طرح بیمه ای جدید و خدمات به روز را برای بازار بیمه کشور تهیه کرده است.

براساس این گزارش بیمه پارسیان علاوه بر برگزاری جشنوارهای متعدد در رشته بیمه های آتش سوزی، مسئولیت، اتومبیل و برخورداری بیمه گزاران از مزایای این طرح ها، بیمه نامه های جدیدی از قبیل بیمه صندوق امانات بانک، و همچنین طرح جدیدی در حوزه بیمه عمروسرمایه گذاری با نام نهال زندگی را روانه بازار خواهد نمود و نیز در بخش مشتری مداری و خدمات به مشتریان اقدام به راه اندازی سیستم CRM (ارتباط مستمر با بیمه گزاران و پاسخگویی سریع) و همچنین باشگاه مشتریان بیمه پارسیان که در نوع خود در صنعت بیمه بعنوان یک باشگاه بسیار پیشرفته و نوآور افتتاح خواهد شد و همچنین در حوزه نرم افزار نیز اقدام به معرفی اپلیکیشن چتر همراه نموده که خدمات بسیار متنوعی بر روی تلفن همراه بیمه گزاران این شرکت از قبیل صدور بیمه نامه، پرداخت حق بیمه، پرداخت اقساط بیمه عمر، ارسال تصاویر صحنه تصادف برای کارشناسان خسارت به منظور تشکیل پرونده، آدرس و تلفن شعب و نمایندگان و نقشه آدرس ها و ... ارایه گردیده است که از خدمات جدید بیمه پارسیان به حساب می آیند.

ارایه و طراحی محصولات جدید و متنوع بیمه ای خود می تواند راهی برای جذب بیمه گزاران جدید و همچنین گسترش امر فرهنگ بیمه در جامعه است که بیمه پارسیان همواره تلاش داشته تا با محصولات متنوع و قابل خرید برای تمام اقشار جامعه در راه گسترش فرهنگ بیمه نیز گام های مهمی بردارد.

در گزارش های روزهای آینده اطلاعات و جزییات بیشتری از هر کدام از طرح ها و خدمات بیمه پارسیان منتشر خواهد شد و با توجه به نزدیک شدن به 13 آذر روز بیمه، این محصولات و خدمات جدید به تدریج رونمایی و راهی بازار بیمه کشور خواهد شد.

در بیست و سومین جشنواره سراسری خیرین مدرسه ساز، در بخش استانی این جشنواره، از فعالیت های خیرخواهانه بیمه پارسیان در ساخت مدرسه در استان کهگیلویه و بویر احمد قدردانی شد.


بیست و سومین جشنواره بزرگداشت و تکریم خیرین مدرسه ساز عصر دوشنبه 17 آبان ماه 1400 بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد. در بخش استانی این جشنواره که در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و مسئولین استانی برگزار شد، از هادی اویار حسین نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه پارسیان که در امر مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی حضوری موثر داشتند با اهدای تندیس و لوح تقدیر این جشنواره تجلیل و قدردانی شد.

بیمه پارسیان در سال گذشته و در ادامه فعالیت خداپسندانه و مسئولیت اجتماعی خود در مناطق محروم کشور، احداث ششمین مدرسه را در روستای تپرقو واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد را آغاز کرده است.

 

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون مدل اعتبارسنجی تعاون را همسو با سیاست های بانک مرکزی مطرح نمود.


ایرج شیخ زاده معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون با اشاره به سیاست و چشم انداز کلان نظام بانکی کشور در زمینه اعتبارسنجی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات و تامین مالی بنگاه‌های کسب وکار از کلیدی ترین فعالیت های نظام بانکی و بانک توسعه تعاون محسوب می شود .
وی افزود: با توجه به سیاست های بانک مرکزی در حمایت از تولید و رونق کسب و کارهای دانش بنیان، در نظام بانکی رقابت و اهتمام مضاعفی برای حمایت مالی و پرداخت تسهیلات به مشتریان بانکی شکل گرفته است که می تواند زمینه های شکوفایی و پیشرفت کشور را فراهم سازد.
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون با اشاره به الگوهای اعتبارسنجی مشتریان در کشورهای موفق گفت: صنعت بانکداری از وثیقه محوری به اعتبار مشتری در حال تحول است که مدل مناسبی برای نظام بانکی کشور قابل دستیابی است.
وی تصریح نمود: در این زمینه در سطح ملی و از سوی رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفتمان¬ اقتصادی و کلان در حال شکل گیری و گفت و شنود می باشد که می تواند زمینه تحقق این موضوع را با شتاب بیشتری فراهم سازد.
شیخ زاده گفت: توسعه فرهنگ اعتبارسنجی در نظام بانکی و هموارسازی زمینه قانونی و زیرساختی آن بسیار مهم است که بانک توسعه تعاون نیز آماده پیشبرد اعتبارسنجی در مشتریان بانک به ویژه تعاونگران است.
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون با طرح ایده «مدل اعتبارسنجی تعاون» بیان کرد: اعتبارسنجی تعاونگران در سطح ملی به عنوان یک مساله جدی مطرح می باشد که در صورت تحقق، زمینه مدیریت هدفمند تسهیلات بانکی متناسب با ظرفیت اعتباری تعاونگران را فراهم خواهد ساخت.
وی گفت: در صورت طراحی و بکارگیری «مدل اعتبار سنجی تعاون»، جامعه تعاونگران از یک پایگاه و مرجع قابل اعتماد اعتبارسنجی برخوردار خواهد شد که قدرت برنامه ریزی و مدیریت مضاعفی به سیاستگذاران عرصه تعاون کشور و بانکداران برای ارایه تسهیلات به تعاونگران و سایر مشتریان بانکی می دهد.
وی تبیین نمود: در «مدل اعتبارسنجی تعاون»، ظرفیت و رتبه اعتباری همه تعاونگران احصاء و بعنوان یک سامانه و پایگاه اطلاعاتی کارآمد و قابل اعتماد، زمینه تحقق سیاست جایگزینی اعتبار مشتری با وثیقه در اقتصاد تعاونی را فراهم و به گسترش سهم تعاونگران از اقتصاد ملی کمک شایانی می نماید.
شیخ زاده افزود تحقق چنین امری امکان ارایه تسهیلات هدفمند به بخش تعاون و سایر بخش های اقتصادی و مولد کشور را فراهم خواهد ساخت و می تواند الگوی مطلوبی برای فرهنگ سازی موضوع اعتبارسنجی در صنعت بانکداری ایران باشد و منافع و عواید متعدی برای اقتصاد کشور و نظام بانکی به ارمغان آورد.

روتیتر: در نشست خبری مدیر عامل موسسه با اصحاب رسانه عنوان شد؛

به مناسبت سی و پنجمین سالروز تاسیس موسسه اعتباری ملل نشست خبری مدیرعامل با جمعی از اصحاب رسانه برگزار گردید.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛به مناسبت سی و پنجمین سالروز تاسیس موسسه اعتباری ملل نشست خبری مدیرعامل با جمعی از اصحاب رسانه برگزار گردید.
حجت الاسلام جوادی ضمن خیر مقدم به خبرنگاران و اصحاب رسانه و نیز عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت معصومه (سلام الله علیها)گفت: با وجود تحریم ها و تهدیدهای دشمنان  و مشکلات ویروس کوید 19، نظام بانکی کشور سعی کرده تا همواره در خدمت هموطنان عزیز باشد. الحمدلله با تغییراتی که در دولت ایجاد شده به نظر می‌رسد می‌توان با ایجاد یک زنجیره هدفمند ظرفیت‌های ارزشمند کشور را از بالقوه به بالفعل مبدل کنیم، ظرفیت هایی که می‌تواند بسترساز شکوفایی کشور باشد.
مدیرعامل موسسه ملل با اشاره به همراهی موسسه‌ ملل افزود: نمودار رشد و توسعه صنعت کشور نشان دهنده این مهم است که نظام بانکداری کشور در راه اندازی و توسعه بنگاه های اقتصادی کشور ، کارخانجات ، صنعت ساختمان و صنایع کشور همیشه حامی و همراه بوده است. خدا را شاکریم که موسسه اعتباری ملل هم در جهت شکوفایی کشور از هیچ تلاش و همراهی دریغ نکرده و نخواهد کرد چرا که رشد اقتصادی کشور و نیز رشد اقتصاد خانواده ها از جمله اهداف نظام بانکی و به ویژه موسسه ملل است امیدواریم که همراهی و هماهنگی دولت محترم و نظام بانکی بتواند زمینه ساز توسعه بیشتر کشور گردد.
آقای جوادی در خصوص تبدیل موسسه به بانک گفت : به همت تک تک همکاران محترم و نیز مدیران دلسوز از تمامی ویژگی ها ، شرایط ، توانمندی ها و شاخصه های بانکی برخوردار بوده و در تمامی سامانه هایی که بانک مرکزی راه اندازی کرده مثل شتاب، پایا و... کاملاً فعال و عضو می باشیم. و ان شاالله با تحقق چهار شرط افزایش سرمایه، فروش دارایی ها و دو موضوع مراقبتی و مواظبتی ، هیئت محترم عامل بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار لطفشان شامل حال موسسه  خواهد شد.
ان شاالله سعی ما این است که تا پایان سال 1400 بتوانیم مرحله اول که هیئت محترم بانک مرکزی تکلیف کرده به مبلغ 10 هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی سهامداران محترم افزایش سرمایه دهیم. امیدواریم تا نیمه سال 1401 از محل تجدید ارزیابی مبلغ 20 هزار میلیارد ریال دیگر افزایش سرمایه داده تا سرمایه موسسه به مبلغ 40 هزار میلیارد ریال برسد که این مهم پس از تایید بانک محترم مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار امکان پذیر خواهد بود.
حجت الاسلام جوادی با تشریح اهمیت گردشگری یادآور شد : صنعت گردشگری به عنوان یکی از صنایع کم هزینه ولی پردرآمد می تواند زمینه ساز شکوفایی کشور شود. همه ما شاهد هستیم که کشورهایی در زمینه صنعت گردشگری فعالیت دارند که به هیچ عنوان قابلیت قیاس با شرایط اقلیمی و جلوه های طبیعی کشور عزیزمان ایران را ندارند.
ایشان بیان داشت : بدون اشاره و تشریح قابلیت‌های صنعت گردشگری تنها به این مهم   می توان اشاره کرد که صنعت گردشگری تولیدکننده مشاغل جدید و کسب درآمد برای شغل هایی نظیر هتل ها ، فرودگاه ها ، رستوران ها ، ترابری و غیره می باشد. شاید یکی از مزیت های بزرگ کشورمان بحث توریسم درمانی باشد. خدا را شاکریم که کشور عزیزمان ایران از لحاظ علم پزشکی و فراوانی متخصص و امکانات پزشکی و مهم تر از آن پرورش پزشک در صدر بسیاری از کشورهای مطرح دنیا قرار گرفته است . موسسه ملل به عنوان یکی از پشتوانه ها و حمایت کننده برنامه ها ، طرح هایی را در بخش های گردشگری و توریستی همانند کهنوج ، تربت حیدریه ، گرگان ، مشکین‌شهر و کرمان در دست اقدام دارد که امیدواریم با لطف خداوند متعال و موافقت بانک مرکزی قادر باشیم در این خصوص پیش قدم باشیم تا بتوانیم گام های مثبتی در جهت حمایت از صنعت گردشگری برداریم. ذکر این نکته ضروری است که هدف موسسه اعتباری ملل حمایت از این صنعت، با هدف توسعه کشور است و به هیچ عنوان با خروج سرمایه از کشور موافق نیستیم چرا که از دیدگاه مدیران این موسسه بهترین و زیباترین روز آن روزی است، که بتوانیم شغل جدیدی را در کشورمان رقم بزنیم.
ایشان در مورد تکالیف و تعهدات موسسه گفت : به حول و قوه الهی در پرداخت تمامی تکالیف و تعهدات از جمله در بخش های قرض الحسنه ازدواج و ودیعه مسکن موفق عمل کرده ایم .
تنها در بخش ودیعه مسکن تا به امروز " ۸۲00" فقره تسهیلات به متقاضیان اعطا شده است . شایان ذکر است که تعهدات و تکالیفی که دولت جمهوری اسلامی ایران و بانک مرکزی به موسسه ملل واگذار کرده اند به خوبی انجام شده و توانستیم پاسخگوی مراجعین محترم باشیم و به لطف خدا تا کنون حدود ۷۸ درصد از تکالیف را انجام داده ایم و تمامی این اقدامات ، با هدف رضایت مشتریان و رفع مشکلات مردم عزیز کشورمان ایران است .

ایشان با اشاره به اهمیت مسئولیت های اجتماعی و ضرورت همراهی موسسات و بنگاه‌های اقتصادی در این زمینه گفت : یکی از افتخارات موسسه ملل پیشگام بودن در حوزه مسئولیت های اجتماعی است . از جمله این موارد می توان به حمایت به موقع و بجا از ستادمبارزه با کرونا در دوران شیوع این بیماری وحشتناک در زمینه خرید و تولید ماسک ،  تهیه کپسول اکسیژن و اهدای دستگاه های ونتیلاتور اشاره کرد. علاوه بر این ، همچنین تعداد ۱۵ خانه بهداشت برای مناطق محروم  ساخته و به وزارت بهداشت و درمان تحویل داده شده است. و مساعدت هایی نیز جهت کمک‌رسانی به دانش آموزان برای تهیه ملزومات تحصیلی و سایر موارد که ذکر آنها وقت موسعی را می طلبد داشته است.
آقای جوادی با اشاره به نقش و تاثیرگذاری موسسه ملل در جهت رفع مشکلات سایرموسسات مالی و تنها با هدف رضایت مردم عزیز کشورمان گفت : در طول سالهای گذشته مدیریت کردن تعداد 7 موسسه و صندوق قرض الحسنه به انجام تعهدات مشتریان از جمله افتخارات موسسه ملل است. به عنوان مثال یکی از این موسسات ،  تعاونی اعتبار وحدت است که بنا به تصمیم سران محترم قوا تمامی تعهدات آن تعاونی تا سقف مبلغ ۱۰ میلیارد ریال تصفیه گردید و از طلب هم وطنانی که بالای 10 میلیارد ریال سپرده داشتند مبلغ 10 میلیارد ریال پرداخت شده است.و  نهایتاً  حدود ۲۰۰ نفر از سپرده گذاران باقی مانده اند که با همراهی هیئت محترم تصفیه و طی شدن فرآیند شناسایی این اموال و در صورت اجازه آنها، پرداخت خواهدشد.
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در خصوص بانکداری الکترونیک فرمودند قبل از همه بانک های کشورمان این موسسه، بانکداری الکترونیک را فعال کرد زیرا باورمان است که بانکداری الکترونیکی علاوه بر امنیت در امور بانکی می تواند سفرهای شهری را تقلیل داده و در صرفه جویی سوخت بسیار موثر باشد. از سوی دیگر دسترسی هموطنان با سهولت تمام به خدمات بانکی را میسر می سازد.
او در ادامه در خصوص تقید و تعهد موسسه مبنی بر بروزرسانی زیرساختها، تجهیزات و خدمات موسسه به هم میهنان عزیز اشاره داشتند: که بانک ها طبق استاندارد باید سه مرکز مجهز دیتاسنتر داشته باشند که بصورت همزمان فعالیت نمایند و در صورت بروز هرگونه مشکلی برای هریک از آنها ، مرکز بعدی وارد مدار گردد تا خدمت رسانی به هموطنان عزیز کشورمان دچار خلل و اشکال نگردد.
مدیرعامل موسسه ملل در پایان گفت : در عصر و موقعیتی به سر می‌بریم که تمامی دشمنان کشور با ترویج اخبار و اطلاعات غلط ، سعی در تولید نارضایتی و نابود کردن امید در میان مردم عزیزمان دارند و  باید به هوش باشیم و بدون توجه به اهداف شوم دشمنان ، در جهت شکوفایی و توسعه کشور گام برداریم چرا که هر یک از ما به عنوان یک ایرانی ، سهمی در جهت آبادانی کشور داریم.

 

با مشارکت و همکاری بانک کارآفرین ​روستاهای "بل "و "کلانی پایین" از آب آشامیدنی بهره مند شدند.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، بانک کارآفرین جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره دو نفر از همکاران خود مرحوم نوید حسن زاده و رضا اجل افشار و نیز در راستای مسوولیت های اجتماعی بانک در پروژه آب رسانی و تامین آب بهداشتی۲ روستای سیستان و بلوچستان مشارکت کرد.

با توجه به شرایط ویژه برخی از روستاهای سیستان و بلوچستان، بانک کارآفرین با همکاری بنیاد نیکوکاری ماه تاب سازان ایرانیان در پروژه " در مسیر آبادی " که از ابتدای سال جاری  آغاز و  آب رسانی و تامین آب بهداشتی منطقه جنوب سیستان و بلوچستان را برعهده گرفته است، مشارکت کرد . پروژه ای که موجب شده  تاکنون بیش از یازده هزار نفر از اهالی روستاهای سیستان و بلوچستان از آب سالم و قابل شرب بهره مند شوند.

در این راستا بانک کارآفرین مشارکت در پروژه آب رسانی روستاهای "پل"و "کلانی پایین" را جهت گرامی داشت از زحمات  دو  همکار خود که بر اثر کرونا فوت شده اند ، در دستور کار قرار داد و  این روستا ها با جمعیت ۱۶۶۸ نفراز آب آشامیدنی بهره مند شدند.

سقف تسهیلات کارت اعتباری در بانک دی، برای اشخاص حقیقی، به  2میلیارد ریال  افزایش یافت.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ به دنبال ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر افزایش سقف تسهیلات کارت اعتباری، سقف تسهیلات کارت اعتباری بر پایه عقد مرابحه در بانک دی از 500میلیون ریال  به  2میلیارد ریال  افزایش یافت.
 بر اساس این گزارش، کارت‌های اعتباری مرابحه  حداقل دارای 100 میلیون ریال و حداکثر  2میلیارد ریال  اعتبار است و سود تسهیلات اعطایی بر اساس نرخ مصوب شورای پول و اعتبار 18 درصد تعیین شده است.
تمامی اشخاص حقیقی و صاحبان کسب و کار می‌توانند بر اساس ضوابط نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام کنند.
گفتنی است نحوه بازپرداخت اقساط کارت اعتباری مرابحه حداقل 12 ماه و حداکثر60 ماه است.
کارت اعتباری، کارتی است که بانک به وسیله آن در چهارچوب ضوابط به مشتری تا سقف معینی اعتبار اعطا می‌کند تا مشتری بتواند از طریق  پایانه‌های فروش (pos) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی اقدام به سفارش یا خرید کالا و خدمات تا سقف اعتبار تعیین شده کند و مبلغ خرید را بر اساس شرایط تعیین شده به بانک بازپرداخت کند.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک مراجعه کنند یا با شماره 28930 تماس بگیرند.

​برندگان گروهی مرحله نهایی جوایز طرح «سپهر دوستی» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با انجام قرعه‌کشی در حضور مسئولان نظارتی  بانک مشخص شدند و چهار جایزه ٢٠٠ میلیون ریالی به چهار گروه ( با ١١٣ نفر برنده) و ٣٠ جایزه ١٠ میلیون ریالی و٣٠ جایزه ٥٠٠ هزار ریالی به قید قرعه به ٦٠ برنده خوش شانس تعلق گرفت.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با پایان یافتن طرح سپهر دوستی این باشگاه که به دو صورت گروهی و اشخاص انجام شد، گروه‌ها بر اساس امتیاز کسب شده، رتبه‌بندی شده و گروه‌هایی که رتبه یک تا ٦٩ امتیاز کسب کرد‌ه بودند، در قرعه‌کشی مرحله نهایی شرکت داده شدند و در نهایت به هر یک از چهار گروه، ٢٠٠ میلیون ریال جایزه نقدی تعلق گرفت که به حساب اعضای این گروه‌ها (١١٣ نفر) واریز خواهد شد. همچنین در قرعه‌کشی بین اشخاص نیز ٣٠ جایزه ١٠ میلیون ریالی و ٣٠ جایزه ٥٠٠ هزار ریالی به برندگان اعطا خواهد شد.
پایان خردادماه سال جاری قرعه‌کشی جوایز نقدی مرحله اول طرح «سپهر دوستی» این بانک ویژه اشخاص با حضور مسئولان واحدهای نظارتی برگزار شد که طی آن به ١٠ نفر هر یک مبلغ یک میلیون تومان و به ١٠ نفر دیگر هر یک مبلغ ٥٠ هزار تومان تعلق گرفت و مبلغ جایزه به حساب برندگان واریز شد.
بانک صادرات ایران با هدف تقویت فرهنگ استفاده از درگاه‌های بانکداری الکترونیک و رشد کیفی خدمات از ابتدای سال جاری از طرح «سپهر دوستی» رونمایی کرد که بر اساس آن اعضای باشگاه مشتریان بانک می‌توانستند از فروردین تا پایان شهریور سال ١٤٠٠ به دو روش انجام تراکنش‌های الکترونیکی با استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک از جمله همراه بانک، صاپ، اینترنت‌بانک، درگاه پرداخت اینترنتی و همچنین ایجاد و توسعه گروه با دعوت از دوستان کسب امتیاز کرده و به قید قرعه از جوایز نقدی ارزشمند بهره‌مند شوند.
اسامی برندگان این قرعه‌کشی در سایت باشگاه مشتریان به نشانی: https://club.bsi.ir  قابل مشاهده است.

نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه در تامین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی با مشارکت بانک صادرات ایران برگزار شد.
 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه در تامین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی عسلویه، ٢٤ تا ٢٦ آبان سال جاری با مشارکت بانک صادرات ایران در محل مجموعه فرهنگی ورزشی «خلیج نای‌بند» عسلویه آغاز به کار کرد.
بانک صادرات ایران در این نمایشگاه، ضمن برپایی غرفه و میزبانی از مدیران شرکت‌ها، به معرفی و ارائه انواع خدمات به بنگاه‌های تولیدی در قالب طرح‌های مختلف بانکی می‌پردازد.
به همین منظور مدیر شعب بانک صادرات استان بوشهر در حاشیه برگزاری این نمایشگاه از آمادگی این بانک برای تامین مالی طرح‌های تولیدی و خدماتی جنوب این استان که به شرکت‌های پتروشیمی خدمات ارائه می‌دهند، خبر داد.
محمدرضا غنی‌پور گفت: بانک صادرات ایران در حال حاضر با تامین مالی ارزی و ریالی چندین طرح بزرگ تولیدی در عسلویه، نقش مهمی در حمایت از صنعت پتروشیمی و تولید کشور دارد.
وی افزود: هدایت بهینه منابع به سمت تولید و توسعه از اهداف مهم بانک صادرات ایران است و در این زمینه از شرکت‌های تولیدی استان بوشهر حمایت می‌کنیم.
وی با اشاره به طرح «طراوت» بانک صادرات ایران خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح نیازهای مالی و اعتباری زنجیره تولید را تقویت می‌کنیم و این طرح برای تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت بخش‌های مختلف صنعتی گامی بزرگ به شمار می‌آید.
غنی‌پور در تبیین طرح «طراوت» بانک صادرات ایران گفت: با توجه به مشکلات شدید مالی و تورم که مانع اصلی استمرار و افزایش فعالیت واحدهای مختلف اقتصادی محسوب می‌شود، این طرح می‌تواند به برطرف شدن مشکل پیش‌رو کمک بزرگی کند.
مدیرشعب بانک صادرات استان بوشهر ادامه داد: تسهیلات کم‌بهره طرح «کارا» بانک صادرات ایران نیز از دیگر خدماتی است که می‌تواند برای تقویت بنگاه‌های کوچک و متوسط  بسیار حائز اهمیت باشد.
وی تصریح کرد: بر اساس این طرح نرخ سود تسهیلات در قالب طرح «کارا» ٧ درصد است و تمامی بنگاه‌های اقتصادی که در زمره واحدهای تولیدی و خدماتی کوچک و متوسط قرار می‌گیرند، امکان بهره‌مندی از تسهیلات این خدمت جدید بانک صادرات ایران را دارند.
مدیرشعب بانک صادرات استان بوشهر ابراز امیدواری کرد معرفی و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی در نمایشگاه عسلویه منجر به کسب‌وکارهای تولیدی خرد، کوچک و متوسط جدید شود و افزود: بانک صادرات ایران در تامین مالی واحدهای تولیدی مطابق با ظرفیت‌های قانونی اقدام خواهد کرد.
روتیتر: رئیس شعبه گرگان:

رئیس شعبه گرگان شرکت بیمه رازی، از تحقق ۱۹۴ درصدی بودجه تعریف شده برای این شعبه خبر داد و گفت: با توجه به چرخش‌های استراتژیک ابلاغی از سوی مدیرعامل، شبکه فروش با قدرت و خدمات به‌روزتری در صنعت بیمه فعالیت دارند.

به گزارش اقتصادرسا ؛فاطمه پورهادی در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی در رابطه با عملکرد شعبه گرگان در شش ماهه نخست سالجاری که منجر به رشد قابل توجه و قرارگیری در بین سه شعبه برتر شرکت بیمه رازی شد، گفت: شرکت بیمه رازی با حضور جناب آقای جباری به عنوان مدیرعامل، حرکت رو به رشدی را تجربه کرد و انرژی حضور ایشان در تمام بخش‌های شرکت برای کسب تجربه جدید و موفقیت بروز کرد.

رئیس شعبه گرگان شرکت بیمه رازی، ادامه داد: تاکید مدیریت عامل شرکت بر امضا قراردادهای بزرگ تاثیر قابل توجهی در عملکرد شعب داشت و روح جدیدی به شعب و نمایندگی‌های شبکه فروش منتقل کرد.

او خاطرنشان کرد: ابلاغ پنج چرخش استراتژیک و افزایش سرمایه شرکت در رشد و حرکت شعب و نمایندگی‌ها تاثیر بسزایی داشته است.

پورهادی ادامه داد: شعبه گرگان در شش ماهه نخست سالجاری به ۱۹۴ درصد بودجه تدوین شده خود دست پیدا کرده که نسبت به مدت مشابه رشد ۲۳۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال هدف بر آن است تا با نگاه به قراردادهای بزرگ به بازارهای جدید ورود کرده و بسته‌های بیمه‌ای به زیرمجموعه‌های طرف قرارداد عرضه کنیم که در این زمینه نگاه ویژه‌ای به بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، مسئولیت، آتش سوزی، باربری و مهندسی وجود دارد.

رئیس شعبه گرگان خاطرنشان کرد: بیمه عمر و سرمایه گذاری در استان گلستان به عنوان یکی از بیمه‌های ضعیف شناخته می‌شود از این رو با رصد دقیق بازار برای شش ماهه دوم سالجاری برنامه دقیق و مدونی در راستای کسب سهم قابل توجه از این بیمه‌نامه را طراحی و اجرا شده است.

پورهادی گفت: در زمینه بیمه‌نامه عمر و سرمایه گذاری در شش ماهه نخست سال گذشته ۷۶۰ میلیون تومان حق بیمه به ثبت رسید که این میزان در مدت مشابه سالجاری به ۲ میلیارد تومان افزایش یافته است و برنامه ریزی بر آن است تا این رقم به ۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

او افزود: در بیمه‌های مهندسی نیز میزان فروش این بیمه نامه در شش ماهه نخست سال گذشته تنها ۴۱ میلیون تومان بوده که در مدت مشابه سالجاری حجم فروش به ۵۶۳ میلیون تومان افزایش یافته و ۴۹۰ درصد تحقق هدف را به همراه داشته است.

رئیس شعبه گرگان در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه در راستای استراتژی نماینده محوری چه اقدامی صورت گرفته است، بیان کرد: در راستای تحقق این مهم در هر ماه دو جلسه آموزشی به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود تا نمایندگان برای حضور همه جانبه در بازار آمادگی داشته باشند. از سرفصل‌های این دوره‌ها می‌توان به بازاریابی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری اشاره کرد که خروجی بسیار مناسبی به همراه داشته است.

پورهادی افزود: با نظارت و همراهی ستاد اختیارات بیشتری در زمینه صدور مجوزها به نمایندگانی که عملکرد قابل توجهی داشته‌اند، اعطا شده است و این در حالی است که جلسات دو سویه با نمایندگان به صورت عمومی و خصوصی برای تبادل نظر و رفع مشکلات برگزار می‌شود.

او در انتها آغاز به کار مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی، را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: مرکز ارتباط ۲۴ ساعته شرکت بیمه رازی، حجم تماس با شعب را کاهش داده و به لحظه توانایی پاسخ به سوال افراد را دارد که این موضوع عامل تقویت ارتباط با برند رازی از سوی مشتریان و همراهان شده است.

جلسه کارگروه تبلیغات بیمه رازی با حضور معاونان و مدیران شرکت در راستای دستیابی به اهداف چرخش‌های استراتژیک برگزار شد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل بیمه رازی، جلسه کارگروه تبلیغات شرکت بیمه رازی با حضور معاونان فنی، اجرایی، بیمه‌های زندگی و مدیران پشتیبانی و بازاریابی و به دبیری ناصرالدین اسلامی‌فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی با هدف اجرایی شدن نقشه راه تبلیغات ستاد، شعب و نمایندگی‌ها در راستای دستیابی هرچه بیش‌تر به اهداف چرخش‌های استراتژیک شرکت در فصل زمستان برگزار شد.
در این جلسه مصوب شد، ستاد در راستای تبلیغ فعالیت‌های شرکت و ارائه خدمات به‌روز از سوی شعب و نمایندگان، شبکه فروش را در راستای تاکید بر استراتژی نماینده محوری و بازاریابی تهاجمی همراهی کنند.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top