روتیتر: رئیس دیوان عالی کشور در مراسم تشییع پیکر رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشور:

مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رحمانی رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشور در سراسرای کاخ دادگستری برگزار شد.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، مراسم تشییع پیکر، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رحمانی، رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشور امروز یکشنبه-22 آبان ماه- با حضور مسئولان عالی قضایی  در سرسرای کاخ دادگستری برگزار شد.

 

حجت‎الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده معزز ایشان، قضات شریف دیوان عالی کشور و همکاران اداری اظهار کرد: مرحوم حجت‎الاسلام والمسلمین رحمانی در جلسات هیأت عمومی حضور فعال داشتند و اکنون فقدان این برادرعزیز برای بنده قابل باور نیست.

 

وی با قدردانی از حضور باشکوه قضات و همکاران قضایی و اداری در این مراسم تصریح کرد: از همه شما تشکر می‌‎کنم که در چنین اجتماعی برای تسلی دل خانواده این برادرعزیز حضور یافتید و همین حضور باشکوه نشاندهنده اخلاص و خدمت صادقانه حجت‎الاسلام والمسلمین مرحوم رحمانی است.

 

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه در ارتباط با شخصیت حجت‎الاسلام والمسلمین قاضی رحمانی گفت: این قاضی شریف، روحانی، مخلص، پرکار، باانگیزه و بسیار با روحیه بود و در رسیدگی به پرونده‎ها نیز اخلاص و دقت به خرج می‌داد به گونه‌ای که در ایام تعطیل و ساعات غیراداری و حتی در زمان بیماری و دوره نقاهت سرکار حاضر شده و به انجام وظیفه می‎پرداختند.

 

حجت‎الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم با اشاره به خدمات شایسته رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشورافزود: این قاضی بزرگوارخدمات شایسته‎ای را در اوایل خدمتشان در دادگستری دماوند، رباط کریم، دادگستری تهران و دادسرای دیوان عالی کشور و در سمت‎های مختلف به انجام رساند و در دیوان عالی کشور نیز به لحاظ پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران و شخصیت ولایی، بسیجی و انقلابی که داشت به پرونده های مهم اقتصادی و امنیتی با دقت و اخلاص رسیدگی می کرد.

 

رئیس دیوان عالی کشور در پایان ضمن تسلیت ویژه به خانواده معزز حجت‎الاسلام والمسلمین مرحوم رحمانی خاطرنشان کرد: امیدواریم روح ایشان در آرامش و در جوار ائمه اطهار علیه السلام  قرار گیرد.

 

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مرحوم علیرضا رحمانی، رئیس شعبه نهم دیوان عالی کشور ابتدا به عنوان عضو معاون و سپس مستشار وارد دیوان عالی کشور شد و  پیش از ورود به دیوان عهده‏دار مسئولیت‎هایی همچون رئیس دادگستری دماوند، رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم، دادیار دادسرای دیوان عالی کشور، معاون دادستان تهران بود.

 

شایان ذکر است؛ همکاران قضایی و اداری پیکر مرحوم رحمانی، رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشور را از کاخ دادگستری تشییع کردند.

 

انتهای پیام/

 

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top