روتیتر: سردار رادان خبر داد:

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: برآوردها در موضوع سفرها نشان می‌دهد که تنها ۵ درصد از افراد متخلف هستند و قانون را رعایت نمی‌کنند و ورود پلیس اینجا باید به‌هنگام باشد که این ۵ درصد زورگویی نکنند و برای ۹۵ درصد از مردمی که قانون را رعایت می‌کنند مشکلی ایجاد نکنند.

 



به گزارش اقتصادرسا ؛ سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور ظهر امروز سه‌شنبه دهم اسفند ماه سال جاری در هفدهمین همایش سراسری مدیران پلیس راهور اظهار کرد: حضور به هنگام پلیس راهور باعث شد تا موضوع تصادفات، تلفات، مصدومان و خسارات سنگین ناشی از تصادفات کنترل شود.

وی افزود: پلیس همزمان که در کنترل تصادفات نقش آفرینی می‌کند به دنبال ایجاد نظم ترافیکی هم هست و ماموریت‌هایش درهم آمیخته است.

فرمانده انتظامی کل کشور تاکید کرد: برآوردها در موضوع سفرها نشان می‌دهد که تنها ۵ درصد از افراد متخلف هستند و قانون را رعایت نمی‌کنند و ورود پلیس اینجا باید به‌هنگام باشد که این ۵ درصد زورگویی نکنند و برای ۹۵ درصد از مردمی که قانون را رعایت می‌کنند مشکلی ایجاد نکنند.

وی تصریح کرد: این پلیس راهور و زحمات پرسنل این مجموعه از پلیس  بود که ۲۸ هزار کشته تصادفات را متوقف و تا ۱۷ هزار نفر کاهش داده و باید ۱۱ هزار کاهش تلفات جاده‌ای در این سال‌ها داشته باشیم.

رادان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور از پلیس خواست در یک برنامه ۵۰ درصد کاهش تلفات جاده‌ای داشته باشیم و قول دادند تمام دستگاه‌ها به پلیس  کمک کنند.به همین منظور برنامه‌های مدون شده باید به سرعت اجرا شود.

فرمانده انتظامی کل کشور یادآور شد: استفاده از تجهیزات به روز دو فایده دارد، یک اینکه برخورد با تخلفات بدون انتخاب  انجام می‌شود و دو اینکه حجم درگیری را پایین می‌آورد و کنترل پلیس را بالا می‌برد.

وی همچنین اضافه کرد: به نظر می‌رسد مجددا به سمت فرهنگ‌سازی با استفاده از همه روش‌ها از جمله هنر متعالی برویم و به نظر می‌رسد باید دوباره پای "سیاساکتی" را باز کنیم و با استفاده از همه رسانه برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

رادان خاطرنشان کرد: احتمال می‌دهیم که سفرهای نوروزی امسال به دلیل همزمانی با ماه رمضان سریع‌تر انجام شود و به همین دلیل پلیس زودتر و سریع‌تر از سال‌های قبل  به میدان خواهد آمد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top