روتیتر: سخنگوی فراجا هشدار داد:

سردار منتظرالمهدی گفت: همه کسانی که فکر غارت اموال و دست درازی به جان و مال مردم را در سر می پرورانند به هوش و به گوش باشند، که پلیس در کمین آنهاست و با تمام نیرو طرح مقابله با انواع سرقت ها را آغاز نموده است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری  اقتصادرسا، سردار " سعید منتظر المهدی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن خطاب قراردادن آقایان و خانم های سابقه دارِ سارق، گفت: همه کسانی که فکر غارت اموال و دست درازی به جان و مال مردم را در سر می پرورانند به هوش و به گوش باشند، که پلیس در کمین آنهاست و با تمام نیرو طرح مقابله با انواع سرقت ها را آغاز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از پتانسیل گشت های محلی و نگهبانان محله و هوشیاری همسایه ها، بهره برداری از ظرفیت عزیزانمان در پایگاه های بسیج و صد البته حضور مستمر و گشت زنی پلیسی پیاده و  سواره از راهکارهای کاهش سرقت های خرد و کلان است.

سخنگوی فراجا ضمن تشکر ویژه از دستگاه قضائی و درخواست مستمر به جهت صدور احکام بازدارنده، گفت: عدم رهایی سارقین سابقه دار مخصوصا در ایام نوروز می تواند آسودگی خیال را تا حد زیادی به شهروندان هدیه دهد.

وی ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات همه همکاران از مرز تا مرکز ، گفت: طی 18 روز گذشته از شروع طرح که با دستور رئیس پلیس کشور در سراسر کشور آغاز شده تعداد قابل توجهی از سارقان سابقه دار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری 18779 سارق و مالخر، کشف 22356 فقره پرونده سرقت و استرداد تعدادی از اموال مال باختگان، انهدام باند سارقین مسلح  خودروهای گران قیمت و انهدام باند جعل سند و فروش یک پلاک ثبتی به چندین نفر از دیگر مواردی بود که سردار منتظر المهدی به آن اشاره کرد.

وی  شناسایی و دستگیری جاعلان و فروش املاک منابع طبیعی به یکی از بانک های کشور به ارزش 2 تریلیون و 600 میلیارد ریال، شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری  به هویت (ع- خ) به همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند 10 نفره سارقین مسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون را از دیگر اقدامات شاخص در این دوره 18 روزه عنوان کرد.

سخنگوی فراجا تصریح کرد: شناسایی و دستگیری مالخرهای عمده گوشی های مسروقه تلفن همراه و استرداد تعدادی از آن ها به مال باختگان، انهدام باند سارقین موتورسیکلت به سرکردگی (ه- ت) و همچنین انهدام باند سارقان احشام نیز از آغاز طرح (26بهمن ماه ) تا کنون صورت گرفته است.

وی افزود: کشف پیش دستانه، شناسایی و دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقین آدم ربا و همچنین دستگیری گروگانگیر و رهایی نوجوان گروگان حین خروج از مرزهای شرقی کشور از جمله اقداماتی است که تقدیر و تشکر خانواده ها را از فراجا در پی داشت.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top