روتیتر: برای اولین بار در سطح نفت، گاز و پتروشیمی کشور؛

گواهینامه 5 ستاره در رقابت بین المللی تجربه برتر، در زمینه سیاست‌های زیست محیطی، مسئولیت‌های اجتماعی، و حاکمیت شرکتی به پتروشیمی نوری رسید.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، این شرکت برای چندمین بار در سال جاری توانست با حضور در رویدادی بین المللی، به عنوان اولین شرکت در سطح نفت، گاز و پتروشیمی کشور، در حوزهٔ تعالی پایداری ورود کرده و در رقابت بین المللی (Environmental, Social, and Governance Excellence Award 2023) که بصورت سالانه توسط سه موسسه معتبر Center for Organizational Excellence Research ، Global Benchmarking Network وBest Practice Improvement Resource در کشور نیوزلند و با حضور داوران متخصص بین المللی برگزار می‌شود، گواهینامه ۵ ستاره این رویداد را به خود اختصاص داده و به عنوان یک Best Practice بین المللی مطرح گردد.
مهندس صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری پس از کسب این افتخار ارزشمند بین المللی گفت: شرکت پتروشیمی نوری همواره کوشیده است تا منطبق بر استانداردها و الزامات قانونی و حتی فراتر از آن بر اساس اخلاق حرفه‌ای، نگاه ویژه‌ای به جامعه پیرامونی و زیست بوم منطقه داشته باشد و بر اساس آن تلاش کرده تا با خلق سیاست‌های سنجیده شده و آینده نگر، فردایی به مراتب بهتر و روشن‌تر را برای ذی نفعان خود به ارمغان بیاورد.
وی با اشاره به سایر دستاوردهای اخیر مجموعه موفق خود در سطح بین المللی افزود: هدف اصلی ما از حضور در رویدادهای بین‌المللی، تنها کسب افتخارات و گواهی نامه‌ها نیست، بلکه هدف ما مورد ارزیابی قرار گرفتن و پایش شدن در تمامی حوزه‌ها برای یافتن نکات بهبود و بهره گیری از تجارب ارزنده شرکت‌های بزرگ دنیا در جهت پیشرفت مستمر و ترسیم آینده‌ای درخشان برای کل مجموعه است.
وی با تبریک این دستاورد به مجموعه بزرگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس و همکاران تلاشگر خود خاطر نشان کرد: آنچه که ما در شرکت پتروشیمی نوری تجربه کرده ایم این است که با توجه به تغییرات سریع در تکنولوژی و به روز شدن دائمی اندیشه‌ها و دانش‌های نوین در دنیا، بدون شک حضور در رویدادهای معتبر بین المللی و اشتراک تجارب سودمند، می‌تواند تا حد چشمگیری یاری رسان شرکت‌های داخلی در بهبود فرایندهای سازمانی و ماندن در کورس رقابت بین المللی باشد.
گفتنی است امروزه سیاست‌های زیست محیطی، مسئولیت‌های اجتماعی، و حاکمیت شرکتی سازمان‌های بزرگ دنیا در قالب گزارشات Environmental, Social, and Governance تهیه و ارائه می‌گردد، که به عنوان گزارشی نوین، به اولویتی کلیدی برای بسیاری از سازمان‌ها تبدیل شده است.
هدف از گزارش ESG ارائه سندی عمومی از اهداف استراتژیک برای تلاش‌های ESG یک کسب وکار است و می‌کوشد تا موضوعات خاص و اهداف توسعه ای آینده را برجسته کند و همچنین استراتژی‌هایی را برای از بین بردن شکاف بین وضعیت فعلی و شرایط ایده‌آل آینده بیان کند.
در واقع چنین گزارش‌هایی مناسب سرمایه گذاران، مشتریان، شرکای تجاری و سایر ذینفعان کلیدی است که در آن اطلاعات باید تا حد امکان واضح و دقیق ارائه شود و برای مخاطبان معنادار باشد.
کسب این عنوان مهم تایید می‌نماید که فعالیت‌ها و سیاست‌های ESG شرکت پتروشیمی نوری می‌تواند به عنوان معیار سنجش و الگویی عالی (Excellent) مورد توجه شرکت‌های بین المللی قرار گیرد و عامل تاثیرگذاری در بهبود برند سازمانی شرکت پتروشیمی نوری در عرصه بین المللی باشد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top