غرفه‌ی پتروشیمی جم در روز دوم از نمایشگاه صنعت پلاستیک ترکیه با میزبانی خريداران و تامین‌کنندگانی از آفريقای شمالی و همچنین آفريقای عربی روز شلوغی را سپری کرد.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ نكته قابل توجه حضور خريداران و تامين‌كننده‌های خارجی در راستای توسعه بازار آفريقا است كه از تعهدات پتروشيمی جم مطابق موارد مطرح شده در مجمع ساليانه این شرکت می‌باشد.

در اين روز تعداد قابل توجهی از خريداران آفريقای شمالی همچون الجزایر و مصر و آفريقای عربی مثل نيجريه در غرفه پتروشیمی جم حضور داشتند و سلسله مذاکرات مفیدی با آنها انجام شد.

دغدغه و چالش اصلی خريدارانِ محصولات جم در خصوص مباحث لجستيک و كاهش هزينه حمل و نقل می‌‌باشد، همچنين برای توسعه بازار آمريكای لاتين و آمريكای جنوبی خريدارانی در غرفه شرکت پتروشیمی جم حضور يافته و طی جلسات برگزار شده میان کارشناسان با ایشان مذاكرات موثری انجام شد.

نكته قابل توجه اينكه علاوه بر شركت‌های واسطه، مصرف‌كنندگان نهايی نیز جهت خريد مستقیم محصولات از جم و حذف واسطه ابراز تمايل و درخواست همكاری نمودند.

گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک استانبول از ۲۲ تا ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳ مصادف با ۰۱ تا ۰۴ آذرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش و کنگره نمایشگاه Tüyap، در حال برگزاری است و غرفه 516A متعلق به پتروشیمی جم در سالن شماره ۵ پذیرای مهمان و بازدیدکنندگان است‌.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top