ایرانسل و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، تفاهمنامه همکاری برای مشارکت در هوشمندسازی و تولید محصولات مبتنی بر فناوریهای تحول آفرین، امضا کردند.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ظهر امروز ۴ دی ۱۴۰۲ و در سومین روز از نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، تفاهمنامه همکاری هوشمندسازی و مشارکت در تولید محصولات مبتنی بر فناوریهای تحول آفرین، میان ایرانسل و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) و مدیریت پروژههای ICT مپنا، توسط دکتر محمدحسین رفان مدیرعامل مکو و دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل، امضا شد. در این مراسم که در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ برگزار شد، مهمانانی از جمله مهندس میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوریاطلاعات، دکتر سیدمحمد موسوی، معاون صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت و دکتر رضا تقیپور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون هوش مصنوعی، حضور داشتند.
مدیرعامل ایرانسل در این مراسم با ابراز خرسندی از این همکاری مشترک گفت: امیدواریم طی این همکاری، بتوانیم قدمهایی در رابطه با ارائه خدمات و محصولات مبتنی بر هوشمندسازی به ویژه برای صنایع داشته باشیم و بتوانیم در سطح کشور این خدمات را توسعه دهیم.
مدیرعامل مکو نیز در ادامه گفت: شرکت مپنا علاقهمندی خود را برای حضور در زیرساختهای مخابراتی و هوشمندسازی اعلام میکند و امیدواریم با این تفاهمنامه و همکاریهای گسترده دیگر، بیش از پیش بتوانیم به مردم و کشور، خدمترسانی کنیم.
این تفاهمنامه که با محور فناوریهای تحول آفرین و هوشمندسازی، مورد توافق طرفین قرار گرفته، موضوعاتی از جمله مشارکت طرفین و استفاده حداکثری از ظرفیتهای بالفعل و بالقوه یکدیگر با هدف تولید و توسعه محصول مشترک در حوزه هوشمندسازی، همکاری و همافزایی طرفین در بازاریابی و فروش محصولات موضوع تفاهم نامه و شرکت در مناقصات در حوزه هوشمند سازی به صورت مشترک و حسب مورد را شامل شود.
اجرای تعهدات این تفاهمنامه در حوزه فعالیتهای راهکارهای سازمانی ایرانسل قرار دارد و راهکارهای سازمانی ایرانسل پیش از این نیز با امضای تفاهمنامهها و قراردادها با دیگر صنایع و سازمانها، به منظور ایجاد و گسترش همکاریها و همافزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوریهای تحول آفرین (تحول دیجیتال)، پروژههای مرتبط با تحول دیجیتال در صنایع، هوشمندسازی سازمانها و کسبوکارها و… را پیش برده است. راهکارهای سازمانی ایرانسل همچنین در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، سرویس خودروی متصل، واکه، سیستم بیسیم ایرانسل «PoC»، سرویس شبکه امن همراه «VPN»، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت شبکه به کسبوکارها، شبکه اختصاصی 5G برای کسبوکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را تا ۵ دی ۱۴۰۲، در سالن ۸و۹ نمایشگاه بینالمللی، به سازمانها و شرکتها ارائه میکند.
دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیته دانشبنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای ایرانسل در حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی، هوشمندسازی، نوآوری و تحول دیجیتال قرار گرفت.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز شنبه ۲ دی ۱۴۰۲، بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوریاطلاعات و اقتصاد دیجیتال (telecom 2023)، با برگزاری مراسم افتتاحیه، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در «سالن اصلی نمایشگاه (۸و۹)»، دستاوردها و محصولات فناورانه و نوآورانه خود در حوزههای نسل پنج تلفنهمراه، سرویسهای دیجیتال، شبکه فیبر نوری منازل و کسبوکارها (FTTx)، راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و… را به بازدیدکنندگان و علاقهمندان ارائه میکند.
در اولین روز نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل، از دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیته دانشبنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس و دکتر محمد رضویزاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوریاطلاعات، در غرفه ایرانسل میزبانی کرد.
مدیرعامل ایرانسل در جریان این بازدید، به شرح اقدامهای ایرانسل در حوزه فیبرنوری پرداخت و گفت: تا کنون در ۱۷ استان به سرعت در حال توسعه فیبرنوری هستیم و این پروژه ملی را با قدرت جلو میبریم. تلاش میکنیم تا با بهکارگیری ظرفیتهای بومی، در لایه نرمافزار و سختافزار، بتوانیم تولیدات داخلی داشته باشیم و در این زمینه در تولید مودمهای بومی به موفقیتهای خوبی دست پیدا کردهایم. همچنین توسعه 5G را ادامه داده و با رساندن تعداد سایتهای ایرانسل به ۷۰۰، هماکنون این سرویس در شهرهای مختلف در دسترس کاربران است.
توانگر نیز در جریان این بازدید ضمن ابزار خرسندی از بهکارگیری فناوریهای دیجیتال توسط ایرانسل گفت: رشد و تکامل اقتصاد دیجیتال با فناوریهای جدید دیجیتال محقق میشود. هر چند که در بحث اقتصاد دیجیتال، ارائه اینترنت باکیفیت نقش بسیار مهمی دارد، اما عدم تخصیص ارز از یک طرف و کاهش درآمد اپراتورها و حتی زیرساخت از سوی دیگر، به دلایل مختلف مانع سرمایه گذاری لازم و به موقع شده است و در آینده نزدیک کیفیت شبکه را با کاهش چشمگیر همراه میکند. اپراتورهای همراه اصولا امکان سرمایه گذاری برای توسعه زیرساختها را ندارند و دود این مسأله به چشم کل اقتصاد دیجیتال کشور رفته است. ما در تعامل با وزارت ارتباطات از آنها خواستهایم که برای اصلاح نظام تعرفهگذاری اقدام کنند.
غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، مانند نمایشگاههای گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفنهمراه 5G است و بازدید کنندگان میتوانند کاربستهای (usecase) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.
از جمله خدمات و محصولات ارائه شده توسط ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، میتوان به معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر فناوریهای ارتباطی از جمله جدیدترین دستاوردهای نسل پنجم شبکه تلفنهمراه 5G و شبکه فیبر نوری منازل و کسبوکارها (FTTx) اشاره کرد.
همچنین جدیدترین دستاوردها و خدمات فناورانه ایرانسل در حوزه نسل پنج تلفنهمراه و راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، در این نمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه میشود.
در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، سرویسهای دیجیتال ایرانسل که مورد استفاده کاربران قرار دارند نیز به بازدیدکنندگان ارائه شده و از سرویسهای جدید رونمایی میشود. از جمله این سرویسها، کیف پول دیجیتال ایرانسل «جیبجت»، نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسلمن»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، پلتفرم مدیریت شرکای تجاری «یلوپل»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل هستند.
بخش کسبوکار سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه سرویس خودروی متصل، واکه، سیستم بیسیم ایرانسل «PoC»، سرویس شبکه امن همراه «VPN»، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت شبکه به کسبوکارها، شبکه اختصاصی 5G برای کسبوکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را به سازمانها و شرکتها ارائه میکند.
همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ و در غرفه ایرانسل، تفاهمنامههای همکاری میان ایرانسل و سازمانها و کسبوکارها، به منظور ایجاد و گسترش همکاریها و همافزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوریهای تحول آفرین (تحول دیجیتال)، امضا میشود.
ارائه محصولات نرمافزاری تولید شده توسط ایرانسل برای استفاده در بخشهای منابع انسانی سازمانها و شرکتها، از جمله سامانه تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژهها BDM، سامانه قدردانی درونسازمانی Shine، شبکه اجتماعی داخلی iTrust، سامانه مدیریت عملکرد کارکنان IPF، سامانههای مدیریت خدمات داخلی و پشتیبانی (iFood/iTaxi/iParking) و سامانه جذب و استخدام ایرانسل، از دیگر بخشهای غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ است. همچنین بازدید کنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام میتوانند با مدیران و کارشناسان تیم جذب و استخدام به صورت مستقیم گفتوگو کنند و با آخرین فرصتهای شغلی ایرانسل آشنا شوند. همچنین از صفحه فرصتهای شغلی ایرانسل در این نمایشگاه رونمایی میشود.
معرفی بخشهای مختلف مجموعه ایرانسل لبز از جمله مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه و آکادمی ایرانسل نیز از دیگر بخشهای غرفه ایرانسل است که از علاقهمندان حوزههای مرتبط با هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال میزبانی میکند.
کارشناسان فروش ایرانسل در غرفه تلکام ۱۴۰۲، ضمن معرفی محصولات ارتباطی مانند سیمکارت 0900، پلتفرم خرید گوشی تلفنهمراه و انواع مودمها از جمله نسل جدید مودم 5G، اطلاعات لازم در خصوص جذب و راهنمایی شبکه نمایندگان فروش و توزیع را انجام خواهند داد و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان، به سؤالات احتمالی مشترکان درباره تجربه کاربریشان پاسخ میدهند. همچنین در این بخش، خدمات گفتوگوی آنلاین، پشتیبانی کاربران ناشنوا و معرفی سرویس شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل) که خدمت جدید ایرانسل برای سازمانها و کسبوکارها برای برونسپاری تمامی عملیاتهای ارتباط با مشتریان، توسعه نرمافزارهای مرتبط با خدمات ارتباط با مشتریان و مدیریت منابع انسانی با هدف تحول فضای کسبوکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتریمداری است، به بازدیدکنندگان ارائه میشود.
علاقهمندان به بهرهگیری از سرویس فیبرنوری ایرانسل میتوانند در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، از نزدیک با نقاط تحت پوشش و نحوه سرویسدهی ایرانسل در این زمینه آشنا شوند، سؤالات خود را درباره این سرویس جدید از کارشناسان بخش فنی ایرانسل بپرسند و سفارش خود را برای بهرهمندی از این سرویس در غرفه ایرانسل ثبت کنند.
معرفی سیستم هوشمند مدیریت مصرف انرژی در سایتهای ارتباطی و آشنایی با نحوه سایتیابی در ایرانسل، از دیگر موضوعات بهروز ایرانسل است که در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ به علاقهمندان ارائه میشود.
همچنین در این نمایشگاه، ایرانسل در کنار ارائه محصولات و سیستمهای بومیسازی شده، آماده گفتوگو با شرکتهای مختلف تولیدکننده داخلی است تا در زمینه بومیسازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز خود گام بردارد.
بخش دیگر غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسبوکار مسئولانه، پایداری و سرمایهگذاری اجتماعی است و علاقهمندان میتوانند با کارشناسان این بخش ایرانسل، درباره موضوعات مورد تمرکز ایرانسل از جمله پایداری کسبوکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار، کاهش رد پای کربن و … گفتوگو کنند و از نزدیک با گزارش پایداری ایرانسل آشنا شوند.
«اتاق خبر» غرفه ایرانسل در سالن ۸و۹ نیز میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه است.
علاقهمندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل در بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوریاطلاعات و اقتصاد دیجیتال، میتوانند تا ۵ دیماه ۱۴۰۲، به سالن اصلی نمایشگاه (۸و۹) در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، از ساعت ۸ تا ۱۶ مراجعه کنند.
همراه اول با شعار «به آینده متصل شو» به نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با عنوان تجاری تلکام 2023 میرود.
به گزارش اقتصادرسا، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام 2023) با محوریت «تحول دیجیتال و اتصال پذیری» و حضور نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در سالن 6 نمایشگاه بین المللی تهران، از 2 تا 5 دی 1402 برگزار می شود.
همراه اول در این رویداد چهار روزه که با حضور و مشارکت هیات های تجاری از 9 کشور جهان برگزار می شود، با شعار «به آینده متصل شو» در سالن 6 محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران حضور خواهد داشت.
شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال، در قالب شش زون تخصصی «IOT»، «5G»، «امنیت»، «سرویس های اپراتوری»، «آینده ارتباطی» و «خدمات مشترکان» در این نمایشگاه به ارائه سرویس ها، محصولات و پاسخگویی به مشترکان خواهد پرداخت.
زون اینترنت اشیاء مختص ارائه سرویس های «خودروی متصل»، « ردگیری و مانیتورینگ کانتینری» و «ابزارهای هوشمند» است و زون امنیت نیز به معرفی «بیسیم سازمانی آواک»، «راهکارهای جامع امضای دیجیتال» و «اپراتور امنیت» خواهد پرداخت.
زون تخصصی 5G یا فناوری نسل پنجم ارتباطی که در واقع برگرفته از رویکرد همراه اول نسبت به توسعه آخرین نسل از فناوری ها بر بستر شبکه ارتباطی خود است نیز ضمن به امکان اشتراک گذاشتن «تجربه بکارگیری پلتفرم بومی Mec در قالب یک یوزکیس» برای بازدیدکنندگان از غرفه اپراتور اول تلفن همراه، به ارائه «راهکارهای جامع شبکه سلولی خصوصی» و «مودم های 5G» خواهد پرداخت.
همچنین بازدیدکنندگان از نمایشگاه تلکام 2023 می توانند با حضور در غرفه همراه اول ضمن آشنایی با محورهای اصلی «فراخوان ایده و محصول 5G»، در صورت داشتن ایده، راهکار یا محصولی در زمینه یوزکیس های نسل پنجم ارتباطی، از مزایا و جوایز شرکت در این فراخوان بهره مند شوند.
زون سرویس های اپراتوری نیز دیگر بخشی است که ارائه «خدمات رومینگ بین الملل و بین اپراتوری»، «سبد سیمکارت» و «خدمات ابری» را درون خود خواهد داشت.
راه حل «واقعیت افزوده در دنیای تلکام» به عنوان سرویس زون آینده ارتباطی به تعامل با مخاطبان خواهد پرداخت و در زون خدمات مشترکان نیز سرویس های «خدمات در محل همراه یار»، «باشگاه مشتریان»، «از من بپرس» و «توسعه خدمات غیرحضوری» پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه خواهند بود.
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی نیز دایر خواهد بود که متخصصان همراه اول در آن حضور و مشارکت خواهند داشت.
گفتنی است نمایشگاه تلکام 2023 از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان متخصصان صنعت مخابرات و علاقه مندان به این حوزه خواهد بود.
استفاده الجی از هوش مصنوعی برای تبدیل شدن به شرکت راهکارهای زندگی هوشمند، به منظور گسترش و ارتقاء فضای زندگی و تجربه کاربری مشتریان
الجی الکترونیکس (LG) از مشتریان خود از سراسر جهان دعوت میکند به کنفرانس خبری LG World Premiere این شرکت بپیوندند و از غرفه نمایشگاهی الجی در نمایشگاه CES که در ژانویه پیش رو در شهر لاس وگاس برگزار خواهد شد بازدید نمایند. کنفرانس خبری ذکر شده که با تم "زندگی خود را بازآفرینی کنید" برگزار میشود، در ساعت 8:00 صبح (PST) 8 ژانویه در مرکز همایشهایMandalay Bay آغاز خواهد شد.
مدیرعامل الجی آقای ویلیام چو اولین نفری است که بر روی صحنه خواهد رفت و حیطههای کلیدی تمرکز این شرکت در سال 2024 به بعد را معرفی خواهد کرد. عناوین اصلی شامل تغییر ماهیت شرکت الجی به یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند و نحوه استفاده از هوش مصنوعی در گسترش و ارتقاء محیط زندگی و تجربه کاربری خواهد بود. کنفرانس LG World Premiere جزئیات بیشتری در خصوص معنای واقعی و دستاوردهای مورد انتظار از چشمانداز این شرکت برای کاربران را افشاء خواهد کرد.
محصولات پیشرفته رونمایی شده در کنفرانس خبری به زودی در غرفه نمایشگاهی الجی در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته خواهند شد. بازدیدکنندگان میتوانند در کنار بازدید از نمایشگرهای تحسین برانگیز، فنآوریهای نصب حیرتآور و نمایشهای تعاملی سرگرمکننده اطلاعات بیشتری را در خصوص چگونگی تأثیرگذاری نوآوریهای این شرکت، در بهبود زندگی مصرفکنندگان در حیطههای مختلف شامل محصولات خانگی، تجاری و حملونقل کسب کنند.
کنفرانس LG World Premiere به صورت زنده از طریق وبسایت و کانال جهانی یوتیوب الجی پخش خواهد شد.
ایرانسل با هدف ارائه آخرین دستاوردهای هوشمندسازی، تحول دیجیتال، نسل پنج تلفنهمراه و فیبرنوری، در بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوریاطلاعات و اقتصاد دیجیتال (Telecom 2023)، حضور دارد. ایرانسل همچنین در نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل که به صورت همزمان برگزار میشود، شرکت میکند.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابطعمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در «سالن اصلی نمایشگاه (۸و۹)» بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوریاطلاعات و اقتصاد دیجیتال که از ۲ تا ۵ دیماه ۱۴۰۲، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی، هوشمندسازی، نوآوری و تحول دیجیتال، معرفی میکند. همچنین در این تاریخ و به صورت همزمان، نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل برگزار میشود که ایرانسل به عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل، در سالن ۳۱ این نمایشگاه نیز حضور دارد.
غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، مانند نمایشگاههای گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفنهمراه 5G است و بازدید کنندگان میتوانند کاربستهای (usecase) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.
از جمله خدمات و محصولات ارائه شده توسط ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، میتوان به معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر فناوریهای ارتباطی از جمله جدیدترین دستاوردهای نسل پنجم شبکه تلفنهمراه 5G و شبکه فیبر نوری منازل و کسبوکارها (FTTx) اشاره کرد.
همچنین جدیدترین دستاوردها و خدمات فناورانه ایرانسل در حوزه نسل پنج تلفنهمراه و راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، در این نمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه میشود.
در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، سرویسهای دیجیتال ایرانسل که مورد استفاده کاربران قرار دارند نیز به بازدیدکنندگان ارائه شده و از سرویسهای جدید رونمایی میشود. از جمله این سرویسها، کیف پول دیجیتال ایرانسل «جیبجت»، نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسلمن»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، پلتفرم مدیریت شرکای تجاری «یلوپل»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل هستند.
بخش کسبوکار سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه سرویس خودروی متصل، واکه، سیستم بیسیم ایرانسل «PoC»، سرویس شبکه امن همراه «VPN»، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت شبکه به کسبوکارها، شبکه اختصاصی 5G برای کسبوکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را به سازمانها و شرکتها ارائه میکند.
همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ و در غرفه ایرانسل، تفاهمنامههای همکاری میان ایرانسل و سازمانها و کسبوکارها، به منظور ایجاد و گسترش همکاریها و همافزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوریهای تحول آفرین (تحول دیجیتال)، امضا میشود.
ارائه محصولات نرمافزاری تولید شده توسط ایرانسل برای استفاده در بخشهای منابع انسانی سازمانها و شرکتها، از جمله سامانه تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژهها BDM، سامانه قدردانی درونسازمانی Shine، شبکه اجتماعی داخلی iTrust، سامانه مدیریت عملکرد کارکنان IPF، سامانههای مدیریت خدمات داخلی و پشتیبانی (iFood/iTaxi/iParking) و سامانه جذب و استخدام ایرانسل، از دیگر بخشهای غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ است. همچنین بازدید کنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام میتوانند با مدیران و کارشناسان تیم جذب و استخدام به صورت مستقیم گفتوگو کنند و با آخرین فرصتهای شغلی ایرانسل آشنا شوند. همچنین از صفحه فرصتهای شغلی ایرانسل در این نمایشگاه رونمایی میشود.
معرفی بخشهای مختلف مجموعه ایرانسل لبز از جمله مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه و آکادمی ایرانسل نیز از دیگر بخشهای غرفه ایرانسل است که از علاقهمندان حوزههای مرتبط با هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال میزبانی میکند.
کارشناسان فروش ایرانسل در غرفه تلکام ۱۴۰۲، ضمن معرفی محصولات ارتباطی مانند سیمکارت 0900، پلتفرم خرید گوشی تلفنهمراه و انواع مودمها از جمله نسل جدید مودم 5G، اطلاعات لازم در خصوص جذب و راهنمایی شبکه نمایندگان فروش و توزیع را انجام خواهند داد و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان، به سؤالات احتمالی مشترکان درباره تجربه کاربریشان پاسخ میدهند. همچنین در این بخش، خدمات گفتوگوی آنلاین، پشتیبانی کاربران ناشنوا و معرفی سرویس شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل) که خدمت جدید ایرانسل برای سازمانها و کسبوکارها برای برونسپاری تمامی عملیاتهای ارتباط با مشتریان، توسعه نرمافزارهای مرتبط با خدمات ارتباط با مشتریان و مدیریت منابع انسانی با هدف تحول فضای کسبوکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتریمداری است، به بازدیدکنندگان ارائه میشود.
علاقهمندان به بهرهگیری از سرویس فیبرنوری ایرانسل میتوانند در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، از نزدیک با نقاط تحت پوشش و نحوه سرویسدهی ایرانسل در این زمینه آشنا شوند، سؤالات خود را درباره این سرویس جدید از کارشناسان بخش فنی ایرانسل بپرسند و سفارش خود را برای بهرهمندی از این سرویس در غرفه ایرانسل ثبت کنند.
معرفی سیستم هوشمند مدیریت مصرف انرژی در سایتهای ارتباطی و آشنایی با نحوه سایتیابی در ایرانسل، از دیگر موضوعات بهروز ایرانسل است که در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ به علاقهمندان ارائه میشود.
همچنین در این نمایشگاه، ایرانسل در کنار ارائه محصولات و سیستمهای بومیسازی شده، آماده گفتوگو با شرکتهای مختلف تولیدکننده داخلی است تا در زمینه بومیسازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز خود گام بردارد.
بخش دیگر غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسبوکار مسئولانه، پایداری و سرمایهگذاری اجتماعی است و علاقهمندان میتوانند با کارشناسان این بخش ایرانسل، درباره موضوعات مورد تمرکز ایرانسل از جمله پایداری کسبوکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار، کاهش رد پای کربن و … گفتوگو کنند و از نزدیک با گزارش پایداری ایرانسل آشنا شوند.
«اتاق خبر» غرفه ایرانسل در سالن ۸و۹ نیز میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه است.
ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال در دستورکار خود قرار داده و تاکنون نقشی اساسی در گسترش زیرساخت ارتباطات کشور به عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال ایفا کرده است. نقشه راه و چشمانداز ایرانسل، گسترش این نقش از طریق توسعه زیرساخت اینترنت نسل پنجم و شبکه فیبرنوری و همچنین ورود تأثیرگذار و قدرتمند در لایههای پلتفرمی و تمرکز بر مدیریت و راهبری اکوسیستم دیجیتال در کنار سرمایهگذاری در زمینه هوش مصنوعی، اَبَرداده، رایانش ابری و… است.
هدف استراتژیک ایرانسل، حرکت از شرکت خدمات ارتباطپایه (Telco) به شرکت فناوریمحور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و زیستبوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، حضور در نمایشگاههای پرمخاطبی از جمله تلکام را در دستور کار خود قرار داده است.
علاقهمندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل در بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوریاطلاعات و اقتصاد دیجیتال، میتوانند از ۲ تا ۵ دیماه ۱۴۰۲، به سالن اصلی نمایشگاه (۸و۹) در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، از ساعت ۸ تا ۱۶ مراجعه کنند.
همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، به صورت همزمان هفتمین نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی و پدافند غیرعامل برگزار میشود که ایرانسل به عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل، در سالن ۳۱ (سالن میلاد) نمایشگاه بینالمللی تهران حضور دارد. ارائه سامانههای بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل به بازدیدکنندگان، شامل «سیستم مدیریت اطلاعات و رویدادهای امنیتی» و «سیستم مدیریت پاسخگویی به حوادث امنیتی» از جمله فعالیتهای ایرانسل در نمایشگاه صنایع بومی و پدافند غیرعامل است.
ایرانسل به مناسبت یلدای ۱۴۰۲، هدایای ویژه خود را اعلام کرد. این هدایا شامل ۴۰ دقیقه مکالمه هدیه پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی و امکان دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت همراه است.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ایرانیان در شب یلدا، طولانیترین شب سال، بر اساس یک سنت تاریخی، گرد هم میآیند و از حال هم با خبر میشوند تا آغاز نور و گرما و حرکت به سمت بهار را جشن بگیرند. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امسال هم مانند سالهای گذشته، با هدف تسهیل ارتباطات دیجیتال بین خانوادهها حتی از فاصلههای دور، هدایای ویژهای در نظر گرفته است.
۴+۴۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی
مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. استفاده از این هدیه، با شمارهگیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق مراجعه به بخش پیشنهادها در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من امکانپذیر است.
این طرح، از بامداد ۳۰ آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۲، قابل فعالسازی و استفاده است.
شگفتانگیز ۴۰ گیگابایتی
علاوه بر هدیه مکالمه، ایرانسل مانند سالهای قبل، در بخش «تکان شگفتانگیز» سوپر اپلیکیشن ایرانسلمن، برای مشترکان خود هدیه ویژهای در نظر گرفته است. در روزهای ۳۰ آذر و اول دی ۱۴۰۲، تکان شگفتانگیز ایرانسلمن، به ۱۴۰۲ کاربر مشترک اینترنت همراه، ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه میدهد.
تمام مشترکان دائمی و اعتباری میتوانند از بامداد ۳۰ آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفتانگیز در صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن ایرانسلمن و تکاندادن گوشی همراه، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه ۴۰ گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار این بسته، ۲۴ ساعت پس از زمان فعالسازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد.
راهکارهای سازمانی ایرانسل با در نظر گرفتن مهمترین نیاز کسبوکارها، به مناسبت شب یلدا، با خرید اولین مودم از فروشگاه اینترنتی سازمانی ایرانسل، ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه میدهد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، راهکارهای سازمانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف تسهیل دسترسی کسبوکارهای بزرگ و کوچک به اینترنت پرسرعت، با برگزاری جشنوارهای به مناسبت یلدا، به خریداران مودمهای سازمانی که در آذر ماه ۱۴۰۲، اولین خرید خود را در فروشگاه سازمانی ایرانسل ثبت کنند، ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه میدهد.
برای بهرهمندی از این جشنواره، سازمانها و کسبوکارها میتوانند تا پایان آذر ۱۴۰۲، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی راهکارهای سازمانی ایرانسل، مودم متناسب با نیاز خود را برای اولین بار خریداری کرده و ۲۰ گیگابایت اینترنت، هدیه بگیرند.
همچنین کاربران سیمکارتهای سازمانی میتوانند برای مدیریت حسابهای خود، از سرویس ایرانسلمن سازمانی استفاده کنند. امکان مدیریت جامع سیمکارتهای سازمانی با استفاده از نسخه تحت وب و اپلیکیشن موبایل ایرانسلمن سازمانی، برای کلیه مشترکان سازمانی فراهم است. به این منظور تنها مدیران پروفایل و مدیران حساب شرکتها میتوانند از امکانات ایرانسلمن سازمانی استفاده کنند و برای استفاده از آن لازم است مشترکان سازمانی ایرانسل، مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را معرفی کنند.
ایرانسلمن سازمانی از طریق وبسایت راهکارهای سازمانی ایرانسل یا فروشگاههای نرمافزاری مختلف (گوگلپلی، مایکت، چارخونه و…)، قابل نصب است و در دستهبندیهای مختلف از جمله مدیریت پرونده، مدیریت محصولات سازمانی، خرید و صورتحساب و راهنمایی و پشتیبانی، به خریداران محصولات سازمانی ایرانسل خدمترسانی میکند.
راهکارهای سازمانی ایرانسل با ارائه خدمات مفید، کاربردی و مقرونبهصرفه، صنایع و کسبوکارها را در حرکت به سمت دیجیتالی شدن یاری میکند و خدمات و راهکارهایی از جمله راهکارهای ارتباطات پرسرعت سازمانی، خدمات سازمانی موبایل، ارتباطات یکپارچه سازمانی، خدمات ابری، اینترنت اشیا و خدمات دیجیتال، به آنها ارائه میکند.
از جمله محصولات راهکارهای سازمانی ایرانسل که خدمات مذکور را برای کسبوکارها فراهم میکند میتوان به اینترنت سازمانی و سرویس VPN سازمانی، سیمکارت سازمانی، موبایل سازمانی (MVPN)، واکه؛ سیستم بیسیم، شماره تماس جایگزین (تماس ایمن)، کد کوتاه دستوری (USSD)، پیامک انبوه، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، پنل تبلیغات یلوادوایز و سامانه یلوهاب اشاره کرد.
مراسم اختتامیه بوتکمپ «آیندهسازان دیجیتال» با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، رئیس دانشکده برق دانشگاه تربیت مدرس، مدیرعامل ایرانسل، استادان دانشگاه و دانشجویان برتر، برگزار شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابطعمومی ایرانسل، صبح امروز چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲، مراسم اختتامیه بوتکمپ آیندهسازان دیجیتال، با حضور مهندس میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوریاطلاعات، دکتر سجاد ازگلی رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس، دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل، استادان دانشگاه و دانشجویان و نخبگان شرکتکننده در بوتکمپ، در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار و از طرحهای برتر که مطابق با ارزیابی داوران، بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، با اهدای جوایزی تقدیر شد.
توسعه فیبرنوری منشأ تحول سرویسهای دیجیتال
در این مراسم مدیرعامل ایرانسل با تقدیر از دانشگاه تربیت مدرس و آکادمی ایرانسل به عنوان برگزار کننده و تقدیر از همکاری شرکای بینالمللی ایرانسل در اجرای این بوت کمپ رایگان، گفت: خوشحالم که طبق گزارشها، این دوره در مقایسه با دورههای مشابه در سایر دانشگاهها، از کیفیت آموزشی بالاتری برخوردار بوده است. این بوتکمپ، شروع خوبی است که بتوانیم در آینده دورههای مشابه بیشتری را برگزار کنیم.
عباسیآرند در ادامه گفت: خوشبختانه با وجود سرمایه گذاریهای زیادی که تاکنون انجام شده است، امروز پوشش سراسری نسبتاً خوبی را در سطح کشور داریم. با پیشرفت برنامه توسعه روستایی به همت وزارت ارتباطات و کمک دولت، تا پایان سال، روستاهای بالای ۲۰ خانوار را که طبق برنامه به ایرانسل واگذار شدهاند، تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه قرار میدهیم و توسعه 5G که پروژه جدی اپراتورهای موبایل و وزارت ارتباطات است را در آینده نزدیک، با سرعت بیشتری ادامه میدهیم. بحث توسعه فیبرنوری نیز از پروژههای جدی دولت است که ایرانسل امسال به آن پیوسته و امیدواریم با حضور ایرانسل در این پروژه، مشابه حضور ایرانسل در توسعه شبکه موبایل، منشأ تحول در ارائه سرویس های پرسرعت برای مردم، صنایع و کسبوکارها باشیم.
وی در ادامه با اشاره به چالشهای جدی پیش روی اپراتورها، گفت: محدودیت سرمایهگذاری، مهمترین چالش برای ایجاد فرصت در آینده است. ایرانسل از ابتدای شکلگیری بیش از ۱۰ میلیارد دلار در این صنعت سرمایهگذاری کرده است. رقم بزرگی که میدانیم انجام همین حجم سرمایهگذاری جدید، کار بسیار سختی است. چرا که با تعرفه موجود، امکان برگشت سرمایه و تأمین هزینههای توسعهای وجود ندارد و حتی به صورت مستقیم، به مرور زمان، مانع از حفظ کیفیت فعلی شبکه میشود. اپراتورها برای توسعه سرمایهگذاری و خلق فرصتهای جدید، نیاز به اصلاح نظام تعرفهگذاری دارند. امیدواریم با کمک دولت، امکان توسعه زیرساخت و افزایش کیفیت فراهم شده و بهدنبال آن، شاهد توسعه فناوریهای جدید در کشور باشیم.
در ادامه مراسم، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه اصلی ترین اولویت شرکتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، تربیت نیروهای انسانی متخصص است گفت: وزارت ارتباطات هم در چارچوب برنامه هفتم توسعه، به منظور تربیت سالانه ۱۰۰ هزار نیروی متخصص مورد نیاز کشور، برنامههایی را از چندی پیش با همکاری پلتفرمهای بخش خصوصی آغاز کرده است. حتی برخی شرکتهای خارجی نیز در این برنامه، برای برگزاری دورههای تخصصی مشارکت دارند و به فارغالتحصیلان این دورهها مدارک معتبری ارائه میشود. امیدواریم علاقهمندانی که در رویدادهایی مانند بوتکمپ آیندهسازان دیجیتال شرکت میکنند و در حوزههای مورد علاقه خود خبره میشوند، در بخش آموزش نیز در قالب مسئولیت اجتماعی خود، با این وزارتخانه و برنامههای آموزشی آن همکاری کنند.
رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس نیز در مراسم اختتامیه بوتکمپ آیندهسازان دیجیتال گفت: جوامع انسانی ظرف چند سال آینده تحت تأثیر فناوریهای جدید دگرگون خواهند شد و برای برخورد با پدیدههایی که عامل تحولات سریع هستند، بخش آموزش عالی نیز میطلبد که خود را متحول کند و همگام با تحولات روز دنیا حرکت کند. با توجه به اینکه مفاهیم و رویکردهای جدیدی در جهان در حال رخ دادن است، باید سبک زندگیها نیز متناسب با این مفاهیم تغییر کند. امیدواریم که در آینده خیلی نزدیک بتوانیم مشکلاتی را که تا به امروز قادر به حل آنها نبودیم، با کمک شما دانشجویان نخبه و علمآموزان حوزه تکنولوژی و فناوری، حل کنیم.
بوتکمپ آیندهسازان دیجیتال در مسیر Techco
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف ایجاد دسترسی عمومی برای علاقهمندان به دورههای آموزشی کاربردی و آشنایی با فناوریهای روز دنیا و به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خود، بوتکمپ «آیندهسازان دیجیتال» را توسط آکادمی ایرانسل، با مشارکت دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری شرکای بینالمللی ایرانسل، بهصورت رایگان برنامهریزی و از ۲۷ آبان تا ۴ آذر ۱۴۰۲، اجرا کرد. از آغاز ثبتنام این بوتکمپ، بیش از هزار نفر از دانشجویان و نخبگان دانشگاههای برتر، رزومههای خود را ارسال کرده و پس از طی مراحل مصاحبه، ۱۱۰ نفر از دانشجویانی که با معیارهای تسلط به زبان انگلیسی، معدل، دانش فنی و… امتیاز بالاتری داشتند، برای دعوت به بوتکمپ برگزیده شدند.
در این دوره آموزشی، شرکتکنندگان از ۳۰ دانشگاه و ۱۸ شهر به بوتکمپ دعوت شدند تا مباحث مرتبط با صنعت ارتباطات و فناوریهای نوین مانند رایانش ابری، نسل پنجم شبکه تلفنهمراه، هوش مصنوعی و… را با تدریس مدرسان بینالمللی، آموزش ببینند.
این بوتکمپ با این هدف که زمینهساز آمادگی مخاطبان برای اشتغال در بخشهای مختلف صنعت ICT شده و امکان جذب آنان در شرکت ایرانسل، ایرانسللبز، شرکتهای همکار ایرانسل و دیگر فعالان صنعت ICT را فراهم کند، برنامه ریزی و اجرا شد. آموزش در جهت توانمندسازی، با رویکرد اشتغال در صنعت ارتباطات و فناوریاطلاعات، از مهمترین اولویتهای ایرانسل در پروژههای سرمایهگذاری اجتماعی (CSI) است. به همین منظور، این بوتکمپ با حمایت ایرانسل، برای دانشجویان جوان و فارغالتحصیلان دانشگاههای معتبر کشور، به صورت رایگان، برگزار شد.
استراتژی ایرانسل در چند سال اخیر، حرکت از شرکت خدمات ارتباطپایه (Telco) به شرکت فناوریمحور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و زیستبوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، بوتکمپ آیندهسازان دیجیتال را برگزار کرد.
مجموعه ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپها و شرکتهای فناور و با مأموریت انجام فعالیتهای تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاریسازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسبوکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاهها، شرکتهای دانشبنیان، استارتاپها و شرکتهای فناور، با هدف تأمین نیازمندیهای بازار ICT تأسیس شده است. چشمانداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساختهای تحقیقاتی اقتصاد دانشبنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخشهای اصلی آن هستند. ایرانسل، نخستین ارائهدهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با راهاندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آیندهای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهرهگیری از فناوریهای برتر در حوزههای مختلف، خلق ارزش کند.
شاتل موبایل با معرفی سیمکارت هوشمند و راهکارهای متنوع سازمانی خود در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال حضور مییابد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور، با ارائه سیم کارت هوشمند به بازار ارتباطات کشور به عنوان بستری مطمئن برای نیازمندیهای ارتباطی و همچنین با معرفی جدیدترین خدمات، فناوریها و راهکارهای سازمانی خود در سالن ۹/۸ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی میزبان علاقهمندان این حوزه خواهد بود.
شاتل موبایل به عنوان تنها اپراتور دانشبنیان تلفن همراه کشور در حالی در این نمایشگاه حضور مییابد که علاوه بر ارائه خدمات اولیه ارتباطی شامل اینترنت همراه، مکالمه و پیامک، امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیمکارتهای خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکههای موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیتترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا هوشمند انتخاب میکند.
«مدیریت دستی شبکه میزبان» یکی دیگر از خدمات متمایزی است که توسط شاتل موبایل ارائه شده و به تمامی مشترکین خود این امکان را میدهد تا با شمارهگیری کد دستوری #۸*۱* یا از طریق مدیریت اینترنتی حساب و یا اپلیکیشن «شاتل موبایل من»، بتوانند ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده و به شبکه اپراتور میزبان مورد نظر خود متصل شوند.
بخش دیگری از معرفیهای شاتل موبایل در این نمایشگاه به راهکارهای سازمانی اختصاص دارد که یکی از جدیدترین این خدمات، سرویس پیامک خدماتی شاتل موبایل است. سرویس پیامک شاتل موبایل این امکان را در اختیار مشتریان قرار میدهد تا بدون هیچ واسطهای به صورت مستقیم برای مخاطبین خود پیامک سازمانی خدماتی ارسال کنند. مشتریان شاتل موبایل میتوانند به دو روش وب سرویس و پنل از سرویس پیامک خدماتی استفاده کنند.
راهکار APN-VPN برای ارتباط با ثبات درونسازمانی بدون وابستگی به اینترنت از یک بستر امن، ارائه سیمکارت با برند اختصاصی سازمانها و شرکتها، آی پی استاتیک روی سیم کارت برای داشتن شناسه منحصر به فرد، معتبر و دائمی در اینترنت و همچنین فناوری «موبایل کانکت» به عنوان جدیدترین تکنولوژی احراز هویت از طریق سیمکارت از دیگر راهکارهای سازمانی شاتل موبایل است که صاحبان کسب و کار میتوانند در این نمایشگاه با آن آشنا شوند.
علاقهمندان میتوانند از تاریخ ۲ تا ۵ دی ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ با مراجعه به سالن ۹/۸ غرفه ۹ از نزدیک با خدمات این اپراتور تلفن همراه آشنا شوند و یا برای اطلاعات بیشتر به وبسایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir مراجعه کنند.
/پایان خبر/
همراه اول به دلیل توجه به کوششهای دانشگاهی و بومیسازی فناوریهای موردنیاز صنعت تلکام، نشان علموصنعت را دریافت کرد.
به گزارش اقتصادرسا، آیین تجلیل از نام آوران، پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاهی در قالب جشنواره پژوهش و فناوری عصر امروز دوشنبه 20 آذر 1402 در سالن همایش های بین المللی امام رضا(ع) دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور وزرای «علوم تحقیقات و فناوری» و «صنعت معدن و تجارت» و همچنین «رییس سازمان صداوسیما» برگزار شد.
در جریان برگزاری این رویداد از همراه اول به عنوان «برگزیده شایسته حوزه تعاملات صنعتی» تقدیر شد؛ به همین مناسبت لوح و «نشان علم و صنعت» به مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران اعطا شد.
محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که یکی از سخنرانان این رویداد بود، در خلال صحبت های خود اظهار کرد: برای جهش علمی در کشور سعی کردیم از ظرفیت برنامه توسعه هفتم استفاده کنیم و احکامی را در این برنامه پیشنهاد دادیم و مجلس شورای اسلامی تصویب کرده است که عملیاتی و اجرایی شدن آنها کمک می کند تا دست پژوهشگران ما برای فعالیت های پژوهشی بازتر باشد.
محمد انبیا، رییس دانشگاه علم و صنعت در بخشی از سخنرانی خود به مناسبت برگزاری این رویداد، اظهار کرد: توسعه تعاملات صنعتی در دانشگاه نسبت به سال قبل ۱۰۰ درصد رشد داشته و مبلغ قراردادی که تا به این لحظه منعقد شده ۲۰۰ میلیارد تومان است که یک رکورد قابل توجه نسبت به سال های گذشته به حساب می آید.
انتخاب همراه اول به زعم هیات انتخاب، به واسطه «اطمینان به کوشش های مجدانه دانشگاه در پاسخگویی به مسائل و بومی سازی فناوری های موردنیاز صنعت تلکام» بوده است.
گفتنی است سرمایه گذاری های همراه اول در حوزه پژوهش ها و تحقیقات دانشگاهی مخصوصا با تمرکز بر حوزه فناوری های نوین، این پیام را برای جامعه علمی داشته که «پژوهش» در کشور خریدار دارد و این رویکرد را می توان در اعطای حمایت های پژوهشی (گرنت) به پایان نامه های مرتبط با حوزه های مرکز تحقیق و توسعه همراه اول که پیش از این برای تشویق دانشجویان و بهره مندی از توانمندی اساتید صورت گرفت، شاهد بود.
شاتل موبایل رنج جدید شماره سیمکارتهای هوشمند خود را با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۲۲ به بازار ارتباطات کشور عرضه کرد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه با پوشش سراسری4G/LTE طی سالهای گذشته، سیم کارتهای هوشمند خود را با رنج شمارههای ۰۹۹۸۱۰ الی ۰۹۹۸۲۱ به بازار عرضه کرده بود و هم اکنون بلوک جدید شمارههای خود را با رنج ۰۹۹۸۲۲ در دسترس متقاضیان بازار ارتباطات کشور قرار داده است.
شاتل موبایل به عنوان تنها اپراتور دانشبنیان تلفن همراه کشور و ارائه دهنده سیمکارت هوشمند در ایران، امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیمکارتهای خود فراهم کرده و در قالب فناوری نوآورانه و انحصاری «سیمکارت هوشمند»، با تحلیل مداوم شبکههای موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیتترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا هوشمند انتخاب میکند.
گفتنی است این اپراتور با هدف توسعه قابلیتهای سیمکارت هوشمند شاتل موبایل، راهکار «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» را در سراسر کشور پیاده سازی کرده تا مشترکین شاتل موبایل علاوه بر بهرهمندی از انتخاب هوشمند شبکه بتوانند با شماره گیری کددستوری #۸*۱* یا با مراجعه به مدیریت اینترنتی حساب یا اپلیکیشن «شاتل موبایل من»، از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیمکارت خود مطلع شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه مطلوب خود را انتخاب کنند. از سایر خدمات متمایزی که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم کرده میتوان به قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا، تعرفه ویژه مصرف آزاد و ارائه متنوعترین و مقرون به صرفهترین بستههای اینترنت همراه و ترکیبی اشاره کرد.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب و خرید شمارههای رند و عادی رنج جدید میتوانند علاوه بر امکان مراجعه حضوری به بیش از ۴۰۰۰ مرکز فروش و خدمات پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، از طریق فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل و یا تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ اقدام نمایند.
/پایان خبر/
کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد