روتیتر: در نشست بررسی سقاخانه‌های تهران در موزه‌ی نقشه مطرح شد:

موزه‌ی نقشه‌ی تهران در ادامه‌‌ی برپایی سلسله نشست‌های تخصصی تهران‌پژوهی و تهران‌شناسی، سه‌شنبه 20 تیرماه با حضور کارشناسان و علاقه‌مندان، میزبان برگزاری نشست بررسی سقاخانه‌های تهران از گذشته تاکنون بود.

به گزارش اقتصادرسا ، در نشست بررسی سقاخانه‌های تهران که با حضور داریوش شهبازی تهران‌پژوه و امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران و کارشناسان و علاقه‌مندان برگزار شد، به وجود بیش از 200 سقاخانه در تهران اشاره شد که در میان آن‌ها سقاخانه‌های تاریخی هم‌چون نوروزخان و خدابنده‌لو وجود دارند که تاکنون به حیات خود ادامه داده‌اند و برای ادامه‌ی این مسیر باید حفظ این میراث فرهنگی تهران مورد توجه قرار گیرد.
امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران در این نشست با اشاره به تحقیقات میدانی گسترده‌ای که طی سال‌های گذشته در خصوص سقاخانه‌های کشور انجام شده است، گفت: متاسفانه در این تحقیقات به نقش تهران کم‌لطفی شده و این درحالی است که هویت سقاخانه در تهران به‌ویژه در دوره قاجار مورد توجه بوده است.
در ادامه‌ی این جلسه داریوش شهبازی، مولف، محقق و تهران‌پژوه به معرفی هویت سقاخانه در معماری سنتی ایرانی پرداخت و گفت: سقاخانه‌‎‌ها فضاهای کوچک هستند که توسط اهالی و کاسبان برای دسترسی رهگذران تشنه به آب سالم در گذر و کوچه‌ها ساخته می‌شد.
شهبازی با اشاره به اهمیت آب در زندگی ایرانیان که در منطقه‌ای خشک زندگی می‌کنند، گفت: در فرهنگ کهن سرزمین ما از گذشته مردم برای آب احترام قائل بوده‌اند و حتی در نوشته‌های مورخان یونانی نوشته شده که ایرانیان خود را در آب رودخانه استحمام نمی‌کردند چرا که اعتقاد داشتند آب آلوده می‌شود.
این تایخ‌پژوه با اشاره به این‌که اغلب سقاخانه‌ها وقف شده‌اند، اظهار کرد: ایرانیان به‌ حضرت ابوالفضل (ع) ارادت ویژه‌ای دارند و علاوه بر ثواب بردن، باورهای اعتقادی دیگری مثل شمع‌روشن‌کردن و نذرکردن برای گرفتن حاجت نیز در رفتار مردم وجود داشته است.
وی اظهار کرد: سقاخانه علاوه برتوجه به نیاز حیاتی رهگذران شهری تشنه برای دسترسی به آب سالم، آیین‌های فرهنگی را در خود جای داد‌ه‌اند به‌طوری که مردم به سقاخانه ‌حرمت می‌گذاشتند و در نزدیک سقاخانه‌، افراد رفتاری محترمانه داشته‌اند.
گفتنی است موزه‌ی نقشه‌ی تهران به‌عنوان بخشی از مرکز آمار و رصد شهری، در زیر مجموعه‌ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران فعالیت می‌کند؛ در این راستا این موزه به‌عنوان یکی از قطب‌های تهران‌شناسی، اجرای نشست‌های تخصصی درباره‌ی تهران را در دستور کار قرار داده است به طوری‌‌که بعد از برپایی نشست محله‌های تهران در عصر قجر، سقاخانه‌های تهران نیز با حضور علاقه‌مندان و کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.

همراه اول با محوریت ارائه «راهکارهای هوشمندسازی» و معرفی «پلتفرم‌های دیجیتال» خود در سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو حاضر می‌شود.




به گزارش اقتصادرسا، سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) از فردا چهارشنبه 21 تا 22 تیر 1402 با حضور همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می شود.

 

همراه اول در این اجلاس که با هدف توسعه همکاری های دو و چند جانبه بین کشورهای عضو اکو برگزار می شود، در راستای چشم انداز خود که «تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال» است، در فضای نمایشگاهی آن حضور دارد.

 

از سوی دیگر با توجه به نگاه حاکمیت به اپراتور اول ارتباطی کشور به عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال»، همراه اول با مأموریت تحقق رویای دیجیتال اقدام به حضور با محوریت ارائه «راهکارهای هوشمندسازی» و معرفی «پلتفرم های دیجیتال» کرده است.

 

بنابراین در حاشیه این رویداد ضمن عرضه سرویس های آواک، راهکارهای هوشمند، پلتفرم شاد و رومینگ بین الملل اپراتور اول ارتباطی کشور، آخرین دستاوردهای این اپراتور در مسیر تحول دیجیتال معرفی و همچنین ظرفیت های لازم در حوزه سرویس دهی به کشورهای عضو اکو مخصوصا در تکنولوژی های نوین ارتباطی نیز ارائه می شود.

 

تحول دیجیتال ابتکاری استراتژیک است که سازمان ها را قادر می سازد تا از قدرت فناوری در راستای رشد، نوآوری و موفقیت پایدار استفاده کنند و اپراتورهای تلفن همراه به واسطه ارائه اتصال، سرویس اینترنت، سبد خدمات دیجیتال، تأمین زیرساخت اینترنت اشیاء، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، شبکه یکپارچه و در اختیار داشتن بیگ دیتا نقش کلیدی و مهمی در مسیر تحول دیجیتال دارند.

 

گفتنی است، سازمان همکاری اقتصادی 52 سال پیش با همکاری سه کشور ایران، ترکیه و پاکستان تشکیل شد و در حال حاضر ایران به عنوان یکی از بنیانگذاران سازمان همکاری اقتصادی اکو در کنار کشورهای افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکیه، ترکمنستان و ازبکستان قرار دارد.

در آستانه ۲۹ سالگی همراه اول، این اپراتور طی دو فرآیند مجزا ضمن ارائه هدایای ویژه زندگی دیجیتال به مشترکان، تاریخچه همراهی‌شان را نیز ارائه می‌کند.




به گزارش اقتصادرسا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در آستانه ۲۹ سالگی خود و به عبارتی سالروز عرضه اولین سیمکارت در سال ۱۳۷۳، تاریخچه همراهی مشترکان همراه اول را ارائه می کند.

 

این تاریخچه آماری شامل مدت زمان مکالمه، میزان مصرف اینترنت، تعداد تماس گرفته شده و تعداد پیامک های ارسالی مشترک طی یک سال اخیر است.

 

همراه اول طی سال های اخیر در راستای مأموریت خود (تحقق رویای دیجیتال) و با شعار «همراه لحظه های دیجیتال»، سعی در جایگاه سازی به عنوان اپراتور دیجیتال و ترسیم نقش خود در رونق اقتصاد دیجیتال داشته است.

 

در این راستا با سرمایه گذاری در استارتاپ ها، سبد خدمات دیجیتال خود را توسعه داد و روند همکاری نزدیک با کسب و کارهای نوپا و مطرح کشور را آغاز کرد.

 

«همراه اول» از آن جهت به زعم حاکمیت ارتباطات به عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال» شناخته می شود که یکی از ارائه دهندگان بزرگ زیرساخت های ارتباطی کشور است و با تکیه بر همین ظرفیت به سمت ایجاد محیطی سازنده و حرفه ای برای کسب و کارها و کنشگران اقتصادی رفته است.

 

تعریف و طراحی سکوهای ویژه دیجیتال با هدف ارتقای بهره وری در کنار ارائه زیرساخت های حیاتی، بخشی از اقدامات کلیدی این اپراتور طی سالیان اخیر در مسیر تحول دیجیتال و رونق اقتصاد دیجیتال بوده است.

 

اکنون به مناسبت ۲۹ سال همراهی ایرانیان با نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، همراه اول «مدت زمان همراهی» هر مشترک را براساس زمان فعالسازی سیمکارتش ارائه می کند.

 

در این تاریخچه یک ساله مشترکان همراه اولی، اطلاعاتی نظیر «مجموع میزان مکالمه»، «تعداد تماس ورودی و خروجی»، «تعداد پیامک ارسالی» و «میزان مصرف اینترنت» به وی نمایش داده خواهد شد.

 

همچنین شرکت ارتباطات سیار ایران در آستانه ۲۹ سالگی خود، هدایایی در دو قالب هدایای تلکامی و هدایای دیجیتال در نظر گرفته است که به سلیقه و انتخاب مشترکان همراه اول، برای آنان فعال می شود.

 

هدیه تلکامی شامل یک گیگابایت اینترنت داخلی است که در کنار چهار بسته کدهای تخفیف کسب و کارهای معتبر اکوسیستم دیجیتال کشور قرار دارد.

 

«هدیه خدمات زندگی دیجیتال» تدارک دیده شده شامل چهار بسته «فیلم بازها»، «ماجراجویان»، «قهرمانان علم» و «پیشگامان» که به انتخاب مشترکان برای آنها فعال می شود و همچنین تمامی متقاضیان ۱۰۰ هزار تومان بیمه گوشی از طریق «آی بیمه» دریافت می کنند.

 

بسته «فیلم بازها» شامل تخفیف در سرویس های فیلم نت، گپ فیلم و نت باکس می شود.

 

بسته «ماجراجویان» شامل تخفیف در سرویس های فلای تودی، جاجیگا و بیمه سفر آی بیمه می شود.

 

بسته «قهرمانان علم» شامل تخفیف آکادمی همراه، آلاء و شنوتو می شود.

 

بسته «پیشگامان» نیز تخفیف آچاره، نبض و سیب اپ را شامل می شود.

 

ارزش هر یک از این بسته‌ها ۵ میلیون ریال است که مشترک می تواند با سلیقه خود یک مورد را انتخاب کند.

 

مشترکان برای دریافت هدایای خود می توانند از طریق اپلیکیشن «همراه من»، بخش هدایای تشویقی و گزینه «سالروز همراهی» اقدام کنند.

 

گفتنی است هم اکنون شرکت ارتباطات سیار ایران با حدود ۸۰ میلیون مشترک تلفن همراه، دارنده ۵۳ درصد «سهم بازار مشترکان فعال تلفن همراه کشور» و همچنین ۵۳ درصد «سهم بازار مشترکان پهن باند سیار» مطابق شاخص های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات رگولاتوری است.

 

همراه اول به عنوان رکورددار سرعت اینترنت ایران، در حال حاضر تمام شهرها، حدود ۴۵ هزار روستا و حدود ۸۳ هزار کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش خود دارد.

 

همچنین در حوزه بین الملل نیز مطابق گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همراه اول با ۲۸۵ اپراتور خارجی در ۱۱۲ کشور جهان ارتباط رومینگ دارد.

اختتامیه نخستین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اختتامیه نخستین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات عصر روز چهارشنبه 21 تیر 1402 در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار می شود.

 

این جشنواره از فروردین سال گذشته به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با مشارکت و همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکای صنعت مخابرات ایران و بزرگترین شرکت های صنعت مخابرات کشور آغاز به کار کرد و در جریان آن، طرح ها و ایده های متنوعی در حوزه های ارتباطات رادیویی، ارتباطات نوری، زیرساخت اطلاعاتی و سرویس های پایه و خدمات کاربردی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

 

در آیین اختتامیه جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات، ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای این جشنواره ملی، از ایده ها و طرح های برگزیده نیز تقدیر می شود.

در دومین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و سازمان فناوری اطلاعات ایران به منظور همکاری در راستای «طراحی نظام شناسایی، ارزیابی و رتبه‌بندی محصولات نرم‌افزاری» و حمایت از فعالان صنعت نرم‌افزار تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه امضاء کردند.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛ «محمد خوانساری» در مراسم امضا تفاهم‌نامه میان سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور که در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ برگزار شد، گفت: بخشی از تفاهماتی که امروز انجام می‌شود مربوط به ساماندهی بخش نرم افزار کشور است. ما در دولت موظف به ارائه خدمات مختلف به بخش خصوصی هستیم و اعتقاد دارم حرکت‌هایی که در دولت انجام می‌گیرد باید در زیست‌بوم فناوری سازوکارهایی انجام شود.

او افزود: از زمانی که در سازمان حضور پیدا کردم خدمت رتبه‌بندی به مراکز داده تسریع و بازبینی شد. اکنون مراکز داده را به صورت فیزیکی در نظر می‌گیریم و موضوعات مختلف مانند میزبانی داده و سرویس‌های ابری را در این بخش‌ها نداریم. این کارها را با مشارکت نظام صنفی پیش خواهیم برد.

معاون وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: قانونی در نظام صنفی داریم که قدمت آن به بیش از ۲۰ سال قبل می‌رسد و نیاز به بازنگری دارد. موضوع دیگر این است که دستگاه‌های دولتی که نرم افزار استفاده می‌کنند باید گواهی اصالت و سلامت نرم افزار را دریافت کنند و تجربه موفقی که در حوزه صدور گواهینامه رتبه‌بندی و ارزیابی برای مراکز داده داشتیم در این بخش نیز اجرا کنیم. اگر دنبال اثربخشی در حوزه شناسایی و طبقه بندی نرم افزارها و صدور گواهینامه در این بخش هستیم باید با مشارکت نظام صنفی این کار را پیش ببریم.

حسن هاشمی، رئیس نصر کشور هم در سخنانی گفت: سازمان نصر کشور با بیش از 21 هزار عضو حقیقی و حقوقی در سراسر کشور و داشتن نمایندگی در تمامی استان‌ها، متولی حمایت از بخش خصوصی صنعت فناوری اطلاعات است و همواره تلاش کرده‌ایم به عنوان حلقه واسط بین بخش خصوصی و دولت، پیگیر تحقق اهداف و مطالبات صنفی باشیم.

هاشمی افزود: یکی از حوزه‌های مهم در صنعت فناوری اطلاعات، صنعت نرم‌افزار است که اشخاص حقیقی و حقوقی متعددی در آن مشغول به فعالیت و ارائه محصول هستند و نیاز است با طراحی و اجرای یک نظام متمرکز، اتفاقات مهمی همچون تدوین و ارتقاء استانداردها، اعطای گواهینامه‌های معتبر و همچنین رتبه‌بندی محصولات آن را محقق کنیم.

رئیس نصر کشور ادامه داد: یکی دیگر از مزیت‌هایی که با این تفاهم‌نامه محقق خواهد شد، شناسایی محصولات نرم‌افزاری تولیدی در کشور به عنوان وثیقه بانکی است که امکان بهره‌مندی فعالان این صنعت از تسهیلات بانکی را نیز تسهیل خواهد کرد.

گفتنی است در این مراسم به ۵ مرکز داده آسیاتک، توسعه ارتباطات هوشمند تبیان، شرکت چکاوک، داده‌پردازی فناوا و شرکت فرهنگ آزما گواهینامه رتبه‌بندی و ارزیابی اعطا شد.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ صبح امروز به طور رسمی افتتاح شد.



به گزارش  اقتصادرسا، این نمایشگاه با حضور رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، اعضای شورای مرکزی این سازمان و جمع کثیری از فعالان بخش خصوصی افتتاح شد.

همچنین در مراسم افتتاح الکامپ26، زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری، آقامیری دبیر شورای عالی فضای مجازی، خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، خیاطیان مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس و جمعی دیگر از مسئولان ذیربط، به عنوان میهمان حضور داشتند.

این دوره از الکامپ تا هفتم تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا خواهد بود و هر روز از ساعت 8 تا 16 میزان علاقه‌مندان است.

دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در اولین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از این رویداد بین‌المللی بازدید کرد.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، صبح امروز یکشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات در غرفه ایرانسل آغاز به کار کرد.

دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل نیز با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از به‌روزترین تلاش‌ها و فعالیت‌های شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در صنایع الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، با فعالان این حوزه دیدار کرد و به پرسش‌های اهالی رسانه پاسخ داد.

در جریان بازدید وزیر ارتباطات، معاونان و هیئت همراه از غرفه ایرانسل که با افتتاح نمایشگاه الکامپ نیز همراه بود، دکتر عیسی زارع‌پور با انجام تست سرعت سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل (FTTH)، نتیجه‌ای نزدیک به یک گیگابیت را دریافت و برای تجربه این سرعت در آینده نزدیک توسط همه مردم ایران، ابراز امیدواری کرد.

سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، توسط آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری، به صورت آنلاین در شهر بابل افتتاح شد.

زارع‌پور همچنین در جریان آخرین فناوری‌های به‌کارگیری شده در شبکه نسل‌پنج تلفن‌همراه ایرانسل و کاربست‌های آن در صنایع و کسب‌وکارها قرار گرفت.

غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌همراه 5G است و بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (use case) مختلف 5G  را با ایرانسل تجربه کنند.

از جمله خدمات و محصولات ارائه شده توسط ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، می‌توان به معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر جدیدترین فناوری‌های ارتباطی، مانند نسل پنجم شبکه تلفن‌همراه 5G  و شبکه فیبر نوری به منازل و کسب‌وکارها (FTTx) اشاره کرد.

همچنین جدیدترین دستاوردها و خدمات فناورانه ایرانسل، مانند سرویس‌های مبتنی بر هوش ۰مصنوعی و سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در این نمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه می‌شود.

سرویس‌های دیجیتال ایرانسل که در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ به علاقه‌مندان سبک زندگی دیجیتال معرفی و عرضه می‌شود، نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، بازار دیجیتال API «یلو هاب»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، سرویس اشتراک ویدیو با امکان کسب درآمد «راویتو»، سرویس پیشواز ویدیویی، پلتفرم جامع انتشار و استریم موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی «ریتم» و سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب «سیمبا» است.

بخش کسب‌وکار سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه، سرویس خودروی متصل، سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه»، سرویس VPN  سازمانی، سرویس موبایل سازمانی  «MVPN»، سامانه خدمات امنیت‌شبکه به کسب‌و‌کارها، شبکه اختصاصی 5G  برای کسب‌وکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌کند.

ارائه محصولات نرم‌افزاری تولید شده توسط ایرانسل برای استفاده در بخش‌های منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، از جمله سامانه‌ تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژه‌ها BDM، سامانه افزایش تعامل درون‌سازمانی iShine و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان IPF، از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل است.

شرکت ویستا، بازوی سرمایه‌گذاری ایرانسل در کسب‌وکارهای نوپا، در غرفه ایرانسل در این نمایشگاه حضور دارد و میزبان تیم‌های خلاق و نوآور در اکوسیستم استارتاپی کشور است.

همچنین بخش دیگری از غرفه ایرانسل، به حضور شرکت‌های زیرمجموعه ایرانسل مانند اسنپ و روبیکا اختصاص دارد.

ایرانسل در غرفه خود در الکامپ ۱۴۰۲، محصولات ارتباطی مانند سیم‌کارت، گوشی تلفن‌همراه و انواع مودم را عرضه می‌کند و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان، به سؤالات احتمالی مشترکان درباره تجربه کاربری‌شان پاسخ می‌دهند. همچنین در این بخش، خدمات گفت‌وگوی آنلاین و پشتیبانی کاربران ناشنوا نیز ارائه و از سرویس «شایا» به عنوان شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل، با هدف تحول فضای کسب‌وکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری، رونمایی می‌شود.

 بخش دیگر غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسب‌وکار مسئولانه، پایداری و سرمایه‌گذاری اجتماعی است و علاقه‌مندان می‌توانند با کارشناسان این بخش ایرانسل، درباره موضوعات مورد تمرکز ایرانسل از جمله پایداری کسب‌وکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار  پایدار، کاهش رد پای کربن و … گفت‌وگو کنند.

بازدید کنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ می‌توانند با کارشناسان تیم جذب و استخدام به صورت مستقیم گفت‌وگو کنند و با آخرین فرصت‌های شغلی ایرانسل آشنا شوند.

معرفی بخش‌های مختلف مجموعه ایرانسل لبز از جمله مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه، آکادمی و مرکز تعمیر قطعات نیز از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل است.

همچنین در این نمایشگاه، ایرانسل آماده گفت‌وگو با شرکت‌های مختلف تولید کننده داخلی است تا در زمینه بومی‌سازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز خود گام بردارد.

در روزهای برگزاری نمایشگاه، علاوه بر امضای تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و کسب‌وکارها، ایرانسل در غرفه خود در سالن ۳۸، در بخش ویژه‌ای، کارگاه‌هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان‌ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، فناوری‌های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و…، همه روزه در چهار نوبت مختلف برگزار می‌کند.

همچنین ایرانسل حامی رویداد جانبی «الکام تاکز» است که در روزهای نمایشگاه با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنل‌ها و سخنرانی‌ها برگزار می‌شود. آکادمی ایرانسل همه روزه سخنرانی‌های تخصصی‌ای را در موضوعاتی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تحلیل داده، بلاک چین و فین‌تک را در غرفه ایرانسل در سالن ۸و۹ برگزار می‌کند.

«اتاق خبر» غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ نیز میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه است.

علاقه‌مندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل، می‌توانند در روزهای ۴ تا ۷ تیر، از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور پیدا کرده و به «سالن ۳۸» و «سالن ۸و۹» مراجعه کنند.

در روز نخست نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «گفت‌و‌گوهای حساس»، «مدیریت حرفه‌ای پروژه» و «کوچینگ تیم‌های چابک»، از سری کارگاه‌های رایگان ایرانسل، در غرفه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن ۳۸ برگزار شد.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در ایام برگزاری بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، ایرانسل در بخش ویژه‌ای، کارگاه‌هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان‌ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، فناوری‌های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و…، همه روزه در چهار نوبت مختلف برگزار می‌کند.

بر همین اساس در اولین روز نمایشگاه، سه کارگاه در حوزه‌های مختلف از جمله کارگاه «گفت‌وگوهای حساس» توسط تیم تعلق کارکنان، کارگاه «مدیریت حرفه‌ای پروژه» و کارگاه «آشنایی با دوره اجایل کوچینگ agile coaching» توسط توسط آکادمی ایرانسل و به صورت رایگان، برگزار شد.

اولین کارگاه در روز نخست نمایشگاه به حوزه منابع انسانی با موضوع گفت‌وگوهای حساس، توسط تیم تعلق کارکنان اختصاص پیدا کرد.

در دومین کارگاه با عنوان مدیریت حرفه‌ای پروژه‌، سخنرانان از آکادمی ایرانسل، درباره موضوعاتی از جمله دانش مدیریت حرفه‌ای پروژه در کشورهای در حال توسعه‌، ایجاد توانایی برای کسب توانایی زبان مشترک مدیریت پروژه در دنیا (pmp)، ایجاد توانایی برای رسیدن به استانداردهای بین‌المللی مدیریت پروژه، لزوم کسب تخصص در زمینه مدیریت حرفه‌ای پروژه در پروژه‌های زیرساختی و … با حاضرین گفت‌وگو کردند.

سومین کارگاه تخصصی ایرانسل در نمایشگاه الکامپ نیز، به آشنایی با دوره اجایل کوچینگ agile coaching یا کوچینگ تیم‌های چابک تعلق داشت. در این کارگاه‌ به معرفی دوره ۳ روزه کوچینگ تیم‌های چابک پرداخته و از اهمیت تسهیلگری و چابک‌سازی سازمانی گفته شد. این دوره در روزهای ۸، ۹ و ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ با همکاری مجموعه آکادمی ایرانسل برگزار می‌شود.

ایرانسل در ادامه و در روز دوم نمایشگاه الکامپ مطابق با دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲، کارگاه‌های تحول دیجیتال سازمانی، بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع و مدل ذهنی و مسیر یادگیری برنامه‌نویسی را به صورت رایگان در غرفه خود در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.

با افتتاح غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) توسط دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش اقتصادرسا ، صبح امروز یکشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۲، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، با حضور وزیر ارتباطات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

در ادامه دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سید محمدامین آقامیری دبیر شورای‌عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور، دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌ جمهور، دکتر امیر محمدزاده لاجوردی جانشین وزیر در امور ارتباطات و معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مهندس محمد جعفرپور معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری‌اطلاعات ایران، مهندس رضا باقری‌اصل معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات، دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدصادق خیاطیان رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر حسن هاشمی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، دکتر حسین اسلامی رئیس هیئت مدیره نصر تهران و جمعی از مدیران و فعالان صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، از غرفه ایرانسل در این نمایشگاه بازدید کردند و در جریان آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، قرار گرفتند.
نمایشگاه الکامپ | ایرانسل

وزیر ارتباطات در جریان این بازدید، با انجام تست سرعت سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل (FTTH)، نتیجه‌ای نزدیک به یک گیگابیت را دریافت و برای تجربه این سرعت در آینده نزدیک توسط همه مردم ایران، ابراز امیدواری کرد.

سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، توسط آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری، به صورت آنلاین در شهر بابل افتتاح شد.
نمایشگاه الکامپ | ایرانسل

زارع‌پور در ادامه در جریان آخرین فناوری‌های به‌کارگیری شده در شبکه نسل‌پنج تلفن‌همراه ایرانسل و کاربست‌های آن در صنایع و کسب‌وکارها قرار گرفت.

بازدید از سرویس‌های دیجیتال و ارتباطی ایرانسل از جمله سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، خودروی متصل و دیگر خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا و دیگر راهکارهای سازمانی، نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و …، از دیگر بخش‌های بازدید وزیر ارتباطات و هیئت همراه از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بود.
نمایشگاه الکامپ | ایرانسل

غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌همراه  5Gاست و بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (use case) مختلف 5G  را با ایرانسل تجربه کنند.

از جمله خدمات و محصولات ارائه شده توسط ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، می‌توان به معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر جدیدترین فناوری‌های ارتباطی، مانند نسل پنجم شبکه تلفن‌همراه 5G و شبکه فیبر نوری به منازل و کسب‌وکارها (FTTx) اشاره کرد.
نمایشگاه الکامپ | ایرانسل

همچنین جدیدترین دستاوردها و خدمات فناورانه ایرانسل، مانند سرویس‌های مبتنی بر هوش ۰مصنوعی و سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در این نمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه می‌شود.

سرویس‌های دیجیتال ایرانسل که در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ به علاقه‌مندان سبک زندگی دیجیتال معرفی و عرضه می‌شود، نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، بازار دیجیتال API «یلو هاب»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، سرویس اشتراک ویدیو با امکان کسب درآمد «راویتو»، سرویس پیشواز ویدیویی، پلتفرم جامع انتشار و استریم موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی «ریتم» و سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب «سیمبا» است.

بخش کسب‌وکار سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه، سرویس خودروی متصل، سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه»، سرویس VPN  سازمانی، سرویس موبایل سازمانی  «MVPN»، سامانه خدمات امنیت‌شبکه به کسب‌و‌کارها، شبکه اختصاصی 5G برای کسب‌وکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌کند.

ارائه محصولات نرم‌افزاری تولید شده توسط ایرانسل برای استفاده در بخش‌های منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، از جمله سامانه‌ تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژه‌ها BDM، سامانه افزایش تعامل درون‌سازمانی iShine و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان IPF، از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل است.

شرکت ویستا، بازوی سرمایه‌گذاری ایرانسل در کسب‌وکارهای نوپا، در غرفه ایرانسل در این نمایشگاه حضور دارد و میزبان تیم‌های خلاق و نوآور در اکوسیستم استارتاپی کشور است.

همچنین بخش دیگری از غرفه ایرانسل، به حضور شرکت‌های زیرمجموعه ایرانسل مانند اسنپ و روبیکا اختصاص دارد.

ایرانسل در غرفه خود در الکامپ ۱۴۰۲، محصولات ارتباطی مانند سیم‌کارت، گوشی تلفن‌همراه و انواع مودم را عرضه می‌کند و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان، به سؤالات احتمالی مشترکان درباره تجربه کاربری‌شان پاسخ می‌دهند. همچنین در این بخش، خدمات گفت‌وگوی آنلاین و پشتیبانی کاربران ناشنوا نیز ارائه و از سرویس «شایا» به عنوان شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل، با هدف تحول فضای کسب‌وکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری، رونمایی می‌شود.

بخش دیگر غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسب‌وکار مسئولانه، پایداری و سرمایه‌گذاری اجتماعی است و علاقه‌مندان می‌توانند با کارشناسان این بخش ایرانسل، درباره موضوعات مورد تمرکز ایرانسل از جمله پایداری کسب‌وکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار  پایدار، کاهش رد پای کربن و … گفت‌وگو کنند.

بازدید کنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ می‌توانند با کارشناسان تیم جذب و استخدام به صورت مستقیم گفت‌وگو کنند و با آخرین فرصت‌های شغلی ایرانسل آشنا شوند.

معرفی بخش‌های مختلف مجموعه ایرانسل لبز از جمله مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه، آکادمی و مرکز تعمیر قطعات نیز از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل است.

همچنین در این نمایشگاه، ایرانسل آماده گفت‌وگو با شرکت‌های مختلف تولید کننده داخلی است تا در زمینه بومی‌سازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز خود گام بردارد.

در روزهای برگزاری نمایشگاه، علاوه بر امضای تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و کسب‌وکارها، ایرانسل در غرفه خود در سالن ۳۸، در بخش ویژه‌ای، کارگاه‌هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان‌ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، فناوری‌های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و…، همه روزه در چهار نوبت مختلف برگزار می‌کند.

همچنین ایرانسل حامی رویداد جانبی «الکام تاکز» است که در روزهای نمایشگاه با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنل‌ها و سخنرانی‌ها برگزار می‌شود. آکادمی ایرانسل همه روزه سخنرانی‌های تخصصی‌ای را در موضوعاتی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تحلیل داده، بلاک چین و فین‌تک را در غرفه ایرانسل در سالن ۸و۹ برگزار می‌کند.

«اتاق خبر» غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ نیز میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه است.

ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال در دستورکار خود قرار داده و تاکنون نقشی اساسی در گسترش زیرساخت ارتباطات کشور به عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال ایفا کرده است. نقشه راه و چشم‌انداز ایرانسل، گسترش این نقش از طریق توسعه زیرساخت اینترنت نسل پنجم و شبکه فیبرنوری و همچنین ورود تاثیرگذار و قدرتمند در لایه‌های پلتفرمی و تمرکز بر مدیریت و راهبری اکوسیستم دیجیتال در کنار سرمایه‌گذاری در زمینه هوش مصنوعی، اَبَرداده، رایانش ابری و… است. هدف استراتژیک ایرانسل، گذار از اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، حرکت در لبه فناوری و تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی تحول دیجیتال در منطقه و همچنین توانمندسازی سه لایه از کاربران یعنی مشترکان، شرکت‌ها و دولت، از طریق ارائه ابزارها، پلتفرم‌ها و راهکارهای دیجیتال در عرصه‌های گوناگون است که حضور در نمایشگاه‌های پرمخاطبی از جمله الکامپ نیز در این راستا قرار دارد. علاقه‌مندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل، می‌توانند در روزهای ۴ تا ۷ تیر، از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور پیدا کرده و به «سالن ۳۸» و «سالن ۸و۹» مراجعه کنند.

 

همزمان با آغاز نمایشگاه الکامپ، وزیر ارتباطات از نزدیک با دستاوردهای همراه اول در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال آشنا و همچنین در این بازدید پروژه ربات خودرو خودران نیز رونمایی شد.   

به گزارش اقتصادرسا ؛زارع‌پور در حاشیه افتتاحیه الکامپ ۲۰۲۳، بازدیدی از سالن ۳۵ نمایشگاه که گروه همراه اول در آن حاضر است، داشت و از نزدیک با یوزکیس‌های مبتنی بر 5G همراه اول آشنا شد و به تعامل با ارائه‌دهندگان سرویس‌های حاضر در زون‌های تخصصی «شبکه و زیرساخت»، «راه‌حل‌های کسب‌وکاری» و «زندگی دیجیتال» پرداخت.   
 
همزمان با حضور وزیر ارتباطات در غرفه اپراتور اول، از «ربات خودرو خودران» که راهبری پروژه آن در مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی انجام می‌شود، رونمایی شد که زارع پور خطاب به حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول، خواستار تدارک فضایی بیشتر و اختصاصی‌تر برای عرضه این دستاورد در سطح کشور و مخصوصاً برای جوانان شد.

گروه همراه اول با شعار تجربه جهان دیجیتال، در الکامپ 2023 به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و سرویس‌های دیجیتال خود می‌پردازد و رونمایی‌های ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (Elecomp 2023) از 4 تا 7 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور فعالان عرصه فناوری برگزار می شود که «همراه اول» به عنوان طلایه دار هوشمندسازی کسب و کارها و پیشران تحول دیجیتال کشور نیز در آن حضور دارد.

 

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به شکلی متمرکز در سالن 35 به همراه اعضای گروه خود و در فضایی نزدیک به 1200 مترمربع حضور دارد که به ارائه آخرین دستاوردهای دیجیتال و فناوری های نسل نو در قالب محصولات و سرویس های تجاری، یوزکیس و دموهای کاربردی می پردازد.

 

همراه اول با در اختیار داشتن بیشترین سهم بازار مشترکان تلفن همراه کشور، در قالب 3 زون اصلی «شبکه و زیرساخت»، «راه حل های کسب و کاری» و «زندگی دیجیتال» در این رویداد حاضر می شود و به ارائه جامعی از خدمات و سرویس های مربوط به این زون ها می پردازد.

 

محوریت حضور سگمنت شبکه و زیرساخت بر «تکنولوژی و اتصال» است که ضمن برقراری پوشش 5G در سطح نمایشگاه، مقدمه ای از فناوری های نسل جدید ارائه می دهد و همچنین پلتفرم ویژه اینترنت اشیاء را به نمایش می گذارد.

 

سگمنت راه حل های کسب و کاری نیز با شاخه های محصولات و خدمات سازمانی، لجستیک و حمل و نقل، ابزارهای هوشمند، آینده تحرک پذیری، فینتک، خدمات ابری و مرکز داده، سلامت الکترونیکی، خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی و استارتاپ های موجود در سبد سرمایه گذاری همراه اول در این رویداد حاضر می شود.

 

در نهایت هم زون زندگی دیجیتال با ساختار توریسم، فینتک (فناوری مالی)، بازی و سرگرمی، کودک و نوجوان، محصولات و خدمات مخابراتی، حمایت از مشتریان، آموزش الکترونیکی، خدمات و سلامت هوشمند به میزبانی از بازدیدکنندگان الکامپ 2023 می پردازد.

 

همراه اول به منظور تفکیک خدمات دیجیتال و ارائه سرویس های نمایشگاهی، در غرفه های محیطی خود که در محوطه نمایشگاه تدارک دیده است، ضمن پاسخگویی به تمامی درخواست ها، به فروش انواع سیمکارت، مودم، موبایل و مودم قسطی و همچنین رونمایی از مودم 5G می پردازد.

 

علاقه مندان به سرویس های نوظهور دنیای دیجیتال، می توانند با مراجعه به غرفه های اپراتور اول تلفن همراه که با فراهم آوردن بالغ بر 85 درصد پوشش جمعیتی نسل های نوین ارتباطی در کشور، هم اکنون بیشترین سهم بازار «مشترکان پهن باند سیار» را در اختیار دارد، از نزدیک با مقولات، «اینترنت اشیاء»، «تماس تصویری بر بستر نسل چهارم یا ViLTE»، «احراز هویت بایومتریک»، «API کنسول همات»، «سامانه رمز ارز» و «کیف پول فراگیر» آشنا شوند.

 

علاوه بر این سرویس ها، امکان آشنایی و تعامل با «چت بات حج»، «خودنویس هوشمند برای مدیریت صورت جلسات»، «خدمات و محصولات دیتاسنتری»، «مرکز تماس ابری»، «خودروی متصل»، «مدیریت هوشمند انرژی»، «لجستیک هوشمند»، «تماس امن»، «سرویس بی سیم سازمانی»، «استارتاپ های موجود در سبد سرمایه گذاری اپراتور اول تلفن همراه نظیر نت باکس، دیدیمون، نبض و میاره»، «پلتفرم های دیجیتال اوانو، ذره بین و شاد»، «بازی و سرگرمی»، «آی بیمه»، «سیمکارت های گردشگری، انارستان و نوجوان» و «باشگاه مشتریان» نیز در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک فراهم است.

 

در این نمایشگاه برای نخستین بار یوزکیسی مربوط به سرویس های هوشمند با عنوان «عکس با سلبریتی ها» که توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول پیاده سازی شده است، آورده می شود و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد تا بتوانند با چهره ها و قهرمانان ورزشی مورد علاقه خود عکس اختصاصی بگیرند.

 

حضور همراه اول به عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال منوط به فضای سالن نمایشگاهی نمی شود و به منظور اشتراک مساعی، شبکه سازی و هم افزایی تجربیات فن سالاران در حوزه های گوناگون ICT، درصدد است با حضور و ارائه هایی ویژه در بخش الکام تاکز به گفتمان سازی در حوزه های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمند سازی بپردازد.

 

در این راستا دو سخنرانی با موضوعات «نقش آفرینی اپراتورهای تلکام در توانمندسازی و توسعه اکوسیستم دانش بنیان صنعت ICT کشور» و «مدل های کاربردی هوش مصنوعی در صنعت سلامت و چالش های پیش رو» به ترتیب در روزهای «یکشنبه 4 تیر ساعت 10» و «دوشنبه 5 تیر ساعت 15» در سالن 44 برگزار می شود.

 

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین توسعه یافته توسط گروه همراه اول می توانند در بازه زمانی 8 تا 16 تاریخ های مذکور به سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top