کاربران سیستم عامل ios نرم افزار “همراه شهر” می توانند این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت بانک شهر دانلود کنند.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر درهمین رابطه، گفت: متاسفانه طی هفته های گذشته باتوجه به تحریم های شرکت اپل، امکان دانلود مستقیم نسخه IOS نرم افزار “همراه شهر” برای مشتریان بانک مسدود شده بود که به همت کارشناسان فناوری اطلاعات بانک، این مشکل هم اکنون مرتفع شده است.
نمازی با بیان این که دسترسی به “همراه شهر” از طریق سایت بانک شهر به نشانی: http://www.Shahr-Bank.ir ممکن است، افزود: امنیت، سرعت، تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این نرم افزار ؛ موجب محبوبیت آن در میان مشتریان شده است.
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: مشتریان می توانند کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این نرم افزار ؛ موجب محبوبیت آن در میان مشتریان شده است.بخش گسترده ای از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را در تمامی ساعات شبانه روز از “همراه شهر” بانک شهر دریافت کنند.
امیردریادار دکتر حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ رضا خرم طوسی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بنیاد تعاون با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه حکمت در محل سالن کنفرانس این شرکت دیدار کرد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، امیردریادار دکتر حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ رضا خرم طوسی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بنیاد تعاون با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه حکمت در محل سالن کنفرانس این شرکت دیدار کرد.
برطبق این گزارش، نیما مومنی زاده مدیر عامل شرکت بیمه حکمت گزارشی از فعالیتهای گذشته و برنامههای پیش روی این شرکت را که در راستای ارتقای خدمت رسانی به جامعه سهامداری و پرسنل محترم ارتش جمهوری اسلامی می باشد، ارائه کرد.
برهمین اساس، معاون هماهنگ کننده ارتش، ضمن رضایت از روند پیشرفت امور بیمه ای این شرکت در راستای خدمت رسانی به پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر حمایت همه جانبه آحاد ارتشیان عزیز از شرکت بیمه حکمت تاکید نمود.
با حکم دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین،آقای سهراب صادقی به عنوان معاون بانکی مدیرعامل و دکتر علیرضا صادقی معاون سابق امور بانکی را به عنوان مشاور بانکی خود منصوب کرد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در حکم انتصاب دکتر بهاروندی به معاون جدید امور بانکی آمده است :” به پشتوانه سوابق ، تجربیات و توانمندی های تخصصی و حرفه ای شما و همچنین آگاهی به انتظارات و اهداف بانک، شما را به سمت معاون بانکی مدیرعامل منصوب می کنم.”
دکتر بهاروندی در مراسم تودیع و معارفه معاون جدید امور بانکی با اشاره به این که تغییر و تحول در بخش های مدیریتی اجتناب ناپذیر است، گفت: پست های مدیریت پست های موقت هستند و همیشه برای ارتقا نیازمند تغییر هستیم.
دکترعلیرضا صادقی معاون سابق امور بانکی که از این پس در سمت مشاور بانکی مدیرعامل منصوب شد، در این مراسم با بیان این که ورودم به بانک کارآفرین در مسولیتی بود که با تغییر ساختار بانک همراه شده بودگفت:پارادایم های جدید ایجاد شده در ساختار بانک موجب شد تا سختی های زیادی را متحمل بشویم و چارچوب های وجود نداشته را ساختیم، به همین جهت باید از همه همکارانم تشکر کنم.
وی با بیان این که تمام تلاش خود را کردم که از همه تجاربم در این بخش استفاده کنم ؛ افزود:در این مدت در چارچوب اهداف بانک حرکت کردیم و قطعا بعد از این نیز با توجه به برنامه و اهداف بانک کار سختی پیش روی این معاونت در بانک است.
در این مراسم سهراب صادقی معاون بانکی مدیرعامل نیز با تقدیر از حسن اعتماد دکتر بهاروندی ابراز امیدواری کرد که با هم فکری و تلاش همکاران بانکی در جهت بهبود وضعیت بانک و رسیدن به اهداف و برنامه بانک قدم برداریم و امانت دار خوبی برای هیات مدیره و بانک باشیم .
معارفه آقای صادقی
گفتنی است ، در زمان معاونت دکتر علیرضا صادقی زیر ساخت های مربوط به بانکداری شرکتی، بانکداری تجاری- شخصی و بانکداری سرمایه گذاری پیاده سازی و توسعه پیدا کرد.
بانک سامان در طول آذرماه سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۴۹۸ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از سامان رسانه، بر اساس اعلام بانک سامان، طی آذرماه سال جاری بانک سامان ۶۲۹ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۴۹۷۷۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.
بر همین اساس، با احتساب پرداختیهای آذرماه، بانک سامان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آذرماه همین سال ۳۵۶۳ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۲۷۷۹۶۱ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
همچنین بر اساس همین گزارش، از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۸۸۱۵ نفر در انتظار اخذ وام ازدواج از بانک سامان هستند که از این تعداد ۷۰۲۵ نفر در انتظار تعیین شعبه، ۷۱۶ نفر در انتظار پذیرش در شعبه، ۹۵۸ نفر در انتظار تکمیل مدارک و ۱۱۶ نفر در انتظار اخذ وام هستند.
پانزدهمین اپیزود از سامانکست راهکارهای مختلف برای اخذ وام از شبکه بانکی را بررسی کرده است.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از سامان رسانه، در پانزدهمین اپیزود از سامان کست که با حمایت بانک سامان منتشر شده، موضوع اخذ وام از شبکه بانکی مورد نقد و بررسی قرار گرفته و کارشناس این اپیزود راهکارها و نکات طلایی خود را برای اخذ بدون دردسر وام از شبکه بانکی ارائه کرده است.
میهمان این اپیزود از سامان کست، احمد حیدرهائی کارشناس بانکی است و اجرای این بخش را جعفر تکبیری بر عهده دارد.
برای شنیدن این اپیزود میتوانید کلمه SamanCast را در پلتفرمهای CastBox ، Anchor ، Apple Podcas جستجو و اپیزود پانزدهم را برای شنیدن انتخاب کنید.
همچنین با کلیک روی نام هر پلتفرم به صفحه این پادکست منتقل میشوید.
محصولات ۵٧ شرکت بزرگ کشور را به آسانی و با کارت اعتباری از طریق طرح همیاران سپهر بانک صادرات ایران به منزل ببرید.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، امکان خرید محصولات ۵٧ شرکت تولیدی طرف قرارداد با بانک صادرات ایران در قالب طرح تسهیلاتی همیاران سپهر فراهم است و متقاضیان میتوانند با استفاده از کارت اعتباری از تسهیلات این طرح با نرخ ترجیحی برای خرید انواع موتورسیکلت، لوازم خانگی و سایر محصولات با کیفیت داخلی در یک هزار و ١١۴ فروشگاه در سراسر کشور استفاده کنند.علاوه بر فهرست ۵٧ شرکت تولیدی ساخت داخل، بانک صادرات ایران با اشخاص حقیقی تولیدکننده و توزیعکننده نیز در قالب امضای تفاهمنامه، شرایط خرید اعتباری محصولات آنان را برای مشتریان و متقاضیان فراهم کرده است.
طرح همیاران سپهر بانک صادرات ایران شرایط استفاده از تسهیلات و خرید بی واسطه از این شرکتها را برای مشتریان و هموطنان تسهیل کرده که علاوه بر درگاههای بانکداری الکترونیک، امکان خرید از بیش از یک هزار و ١١۴ فروشگاه را فراهم آورده و متقاضیان میتوانند در قالب عقد مرابحه (اقساطی)، تا سقف ۵٠٠ میلیون ریال از کارت اعتباری «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران محصولات داخلی باکیفیت خریداری کنند.
در این طرح که با انگیزه کمک به تولید و تسهیل فروش اعتباری محصولات داخلی با کیفیت و بالا بردن قدرت خرید مردم توسط بانک صادرات ایران عملیاتی شده، اسامی فروشگاهها و نمایندگیهای جدید شرکتها و کارخانجات تولیدی طرف قرارداد با این بانک بهروزرسانی شده و دامنه انتخاب هموطنان برای استفاده از تولیدات مرغوب داخلی و بهرهمندی از تسهیلات بانک صادرات ایران گستردهتر شده است.شرکتهای تولیدی و عرضهکنندگانی در این طرح امکان مشارکت دارند که دارای چرخه توزیع متمرکز شامل فروشگاهها و مراکز فروش متعدد باشند.
اعتبار کارتهای اعتباری «همیاران سپهر» سه ماهه بوده و بازپرداخت تسهیلات آن حداکثر ٣۶ ماهه با نرخ سود ١۵ و ١٨ درصد خواهد بود.در قالب این طرح برای اعطای کارت اعتباری همیاران سپهر نیازی به ارائه پیش فاکتور نیست و امکان صدور این کارت توسط تمامی شعب بانک امکانپذیر است.
بانک صادرات ایران طی اطلاعیهای اعلام کرد سهامداران شرکت «اقتصادی و خودکفایی آزادگان» با نماد «خودکفا» میتوانند از روز چهارشنبه اول دیماه ١۴٠٠ به مدت یک سال برای دریافت سود سهام این شرکت در سال مالی منتهی به ٣٠ اسفندماه ٩٩ به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، در این اطلاعیه از سهامداران شرکت «اقتصادی و خودکفایی آزادگان» خواسته شده ضمن مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور، با ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه و کد سهامداری (کد بورسی) نسبت به دریافت نقدی یا واریز آن به حسابهای سپهری خود اقدام کنند.
علاوه بر این، پرداخت سود سهام افراد کمتر از ١٨ سال، پس از احراز هویت کامل و دریافت کپی شناسنامه، صرفاً به ولی (پدر) بلامانع خواهد بود.
به گزارش جامعه ایده آل ؛بر اساس این گزارش؛ این بانک باهدف کمک به صاحبان کسبوکارهای آسیبدیده از کرونا، رونق اشتغال و جبران بخشی از خسارات وارده به واحدهای تولیدی، بیش از ۴۶۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۱،۱۱۷ میلیارد ریال پرداخت کرده است که موجبات اشتغالزایی ۹ هزار نفر را نیز فراهم کرده است.
گفتنی است؛ بانک پارسیان در راستای ایفای «مسئولیتهای اجتماعی» با تنظیم مجموعه استراتژیها و سیاستهای کلان در حوزههای گوناگون بهصورت پیوسته اقدامات و فعالیتهای متنوع و گستردهای را در بخشهای مختلف کشور باهدف محرومیتزدایی و ارتقای عدالت اجتماعی به انجام رسانده است.
توسعه و تعمیق اشتغال و حمایت از اقشار آسیبپذیر با جهتدهی منابع قرضالحسنه به طرحهای اشتغالزا و همکاری با سازمانها و بنیادهای مردمنهاد که تمرکز اصلی آنها بر موضوع فقرزدایی و پاک کردن غبار محرومیت از چهره محرومان جامعه ازجمله این اقدامات است.
همچنین این بانک در سال ۱۴۰۰ بر اساس منویات مقام معظم رهبری توانست با استفاده از قابلیتها و ظرفیتهای خود و در مسیر ” پشتیبانی و مانع زدایی از تولید” ، رفع مشکلات بنگاههای اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین حمایت از کسبوکارهای دانشبنیان گامهای مؤثری بردارد و بهعنوان تسهیلگر و محرک چرخههای اقتصاد و تجارت ، نام و جایگاه خود را بیشازپیش در جامعه بهعنوان بانکی پیشگام مطرح نماید.
شرکت بیمه کوثر از نظر آماری، بیش از هر بیمه گری در ایران، منازل مسکونی را تحت پوشش خطرهای مختلف قرار داده است و در هنگام بروز حادثه نیز از زمان تکمیل پرونده در کمتر از یک هفته خسارت را می پردازد.
به گزارش اقتصادرسا، مدیرکل بیمههای اموال شرکت در گفتوگو با خبرنگار شمانیوز، ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: ماهیت بیمههای اموال به جبران خسارت وارد بر داراییهای منقول و غیرمنقول مربوط میشود. اما از آنجایی که خطرها و آسیبهای مختلفی این داراییها را تهدید میکند، متناسب با نیاز افراد و گروههای مختلف، طرحها و پوششهای مختلف بیمهای طراحی، تدوین و ارائه شده است.
اعظم علیزاده افزود: هر فردی با توجه به وضعیت اجتماعی، اقتصادی و شغلی خود، دارای سرمایه، اموال و داراییهای مختلفی است. منزل، محل کار، کارخانه، انواع وسیله نقلیه، پروژههای در دست ساخت و بهرهبرداری و … میتوانند جزو داراییهای هر فرد باشند. تمام تلاش ما این است که در این زمینه به شکلی برنامهریزی کنیم و محصولات و خدمات را ارائه دهیم که نیاز همه بیمهگذاران پوشش داده شود و دغدغهای برای افراد باقی نماند.
وی با اشاره به اصل غرامت بیمهای اظهار داشت: بیمهگران در بیمههای اموال، طبق همین اصل، بیمهگذار را به شرایط قبل از وقوع حادثه و بروز خسارت بازمیگردانند. البته خسارتی که به بیمهگذار پرداخت میشود بر اساس قیمت روز کالای بیمهشده و پس از کسورات قانونی محاسبه میشود. برای مثال با توجه به استهلاک اموال، ممکن است در برخی پروندهها، بخشی از خسارت در این قالب کسر شود. البته ما در شرکت بیمه کوثر همه تلاش خود را میکنیم تا با مشاوره صحیح در زمان صدور بیمهنامه، خدمات و پوششی را به بیمهگذار ارائه دهیم که تا جای امکان، کامل باشد و دغدغهای را برای بیمهگذار خسارتدیده باقی نگذارد.
مدیر اموال شرکت بیمه کوثر در خصوص بیمههای نفت و انرژی گفت: پروژههای مربوط به بخش نفت و انرژی و پتروشیمی عموما سرمایههای کلانی دارند که هم ریسک زیادی دارد و هم میتواند سود خوبی داشته باشد. در همین زمینه طی دو سال اخیر، توانستهایم حضور خود را در عرصه بیمهگری نفت و انرژی پررنگ تر کنیم تا جایی که شرکتهای بزرگی از فعالان این صنعت بزرگ و راهبردی کشور با ما قراردادهای کلانی را منعقد کردهاند.
علیزاده از افت پرتفوی بیمهنامههای باربری در صنعت بیمه کشور خبر داد و افزود: در این رشته، همه محمولههایی که به صورت واردات و صادرات و یا داخل کشور جابهجا میشوند تحت پوشش قرار میگیرد؛ طبیعی است با توجه به اعمال و تشدید تحریمها بر کشور، فعالیت در این بخش برای مدتی، روند نزولی پیدا کرد. اما با همه این تفاسیر، شرکت بیمه کوثر راهکارهای خوبی را برای ارائه خدمات در این بخش در نظر گرفته و تاکنون نیز موفق بوده است. تلاش ما در بیمه کوثر این است که با برنامهریزی و ارائه راهکارهای نوآورانه بتوانیم سهم بیشتری را از بازار بیمههای باربری، کشتی و هواپیما به خود اختصاص دهیم.
وی در بخش بعدی صحبتهایش به بیمههای اتومبیل پرداخت و گفت: شرکتهای بیمه از طریق بیمه شخص ثالث تعهد میکنند در حوادث ناشی از وسایل نقلیه، خسارتهای جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث را در حدود تعهد بیمهنامه جبران کنند. از سوی دیگر، با داشتن بیمه بدنه اتومبیل، نگرانی افراد درباره حوادثی که منجر به آسیب دیدن اتومبیل آنها میشود، از جمله وقتی در حوادث مقصر باشند یا مقصر فرار کرده باشد، کاهش مییابد.
مدیر بیمههای اموال بیمه کوثر ادامه داد: در بیمههای اتومبیل مدت زمان پرداخت خسارت جانی و مالی با یکدیگر متفاوت است؛ چراکه در بخش خسارتهای بدنی، ما اغلب باید منتظر حکم دادگاه باشیم اما در خسارتهای مالی، در صورت تکمیل مدارک، مبلغ خسارت را کمتر از هفت روز پس از اعلام حادثه، به زیاندیده میپردازیم. رعایت مدت زمان پرداخت خسارت در بیمه کوثر یک اصل مهم در زمینه حفظ حقوق و افزایش رضایت مشتری است که به صورت کتبی به همه سرپرستیها و شعب اعلام شده است. البته در حال حاضر، اغلب واحدهای پرداخت خسارت شرکت بیمه کوثر مبالغ را در کمتر از سه روز به حساب زیاندیدگان واریز میکنند.
علیزاده با اعلام رضایت از روند فروش برخط و توسعه امکانات و ظرفیتهای آن ابراز داشت: در حال حاضر صدور برخط بیمهنامه در برخی رشتهها انجام میشود؛ اما پیرو همکاری با استارتاپها و به دنبال بهروزرسانی نرمافزار این شرکت، در صدد هستیم فروش برخط را در طرحهای مختلف، به خصوص در رشتههای بیمههای اموال گسترش دهیم.
وی از گسترش و ساماندهی بهینه خسارت سیار این شرکت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در زمینه رسیدگی به حوادث خودرویی در تلاش هستیم سامانه خسارت سیار بیمه کوثر را به صورت گسترده در استان تهران ساماندهی کنیم. مجوز آن را گرفتهایم و فعلا روند اجرای این تغییر مهم در حال انجام است که امیدواریم بهزودی محقق شود.
مدیر بیمههای اموال بیمه کوثر با بیان این مطلب که شرکت بیمه کوثر در رشته آتشسوزی قراردادهای گروهی بیمهای فراوانی دارد، ادامه داد: بزرگترین قراردادهای گروهی مسکونی در صنعت بیمه، نزد شرکت بیمه کوثر منعقد شده است. بنابراین ما بیشترین جمعیت بیمهشده را در این رشته به خود اختصاص دادهایم. بر اساس همین، در موضوع پرداخت خسارات ناشی از حوادث طبیعی که بعضا در این بیمهنامهها پوشش دارند، بسیار فعال هستیم. به عنوان مثال در سیل سال ۹۸ که حدود ۲۹ استان کشور همزمان درگیر شدند، بیمه کوثر بیش از ۱۴هزار پرونده خسارت تشکیل داد و با وجود حجم زیاد پروندهها توانست در بازه زمانی کمتر از یک ماه اغلب پروندهها را رسیدگی و خسارت آن را پرداخت کند.
علیزاده همچنین یادآور شد: زلزله آبان ماه سال ۱۴۰۰ استان هرمزگان نیز نمونه دیگری از عملکرد این شرکت در رسیدگی به پروندههای خسارات حوادث طبیعی است که با رضایت بیمهگذاران همراه بود. عملکرد بیمه کوثر در رسیدگی به خسارت اخیر به نحوی خوب بود که درخواستهای متعددی از سوی دستگاههای دولتی و غیردولتی برای همکاری با بیمه کوثر و انعقاد قراردادهای بیمهای دریافت کردهایم که فعلا در مرحله برگزاری جلسات و انعقاد قرارداد در آینده نزدیک هستیم.
دکتر «محمود شایان» مدیرعامل بانک مسکن و هیات همراه، طی سفری یک روزه از پروژههای مشارکت بانک در منطقه آزاد کیش بازدید کردند.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، در این بازدید، دکتر شایان با اشاره به دغدغه بانک مسکن در افزایش روزافزون سرمایههای ملی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ساخت به شرکتهای پیمانکار خوش حساب و با تجربه، نه تنها به افزایش سرمایههای ملی کمک میکند؛ بلکه باعث کارآفرینی و تولید درآمد برای نیرویهای بومی میشود.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به تسهیلات گذشته بانک در راستای توسعه صنعت توریسم جزیره کیش، از پروژههای موفقی همچون هتل پالاس به عنوان رونقبخش این صنعت یاد کرد و گفت: بانک مسکن همچنان آمادگی دارد با پرداخت تسهیلات از سرمایه گذاران منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش حمایت کند.
در ادامه سفر، مدیرعامل بانک مسکن با حضور در شعب پردیس ۲ کیش، مرکز تجاری و مرکزی کیش ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان این شعب، بر اهمیت کار آنان تاکید و بیان کرد : در بازار رقابتی امروز، با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم، باید سهممان را از منابع مالی موجود در این منطقه افزایش دهیم .
دکتر شایان ادامه داد: محصولات و خدمات بانکی و اعتباری طراحی شده و سیاستهای اعتباری بانک مسکن برای سراسر کشور عمومیت دارد و لازم است ضمن بررسی و استخراج نیازمندیهای منطقه و جزیره و ابلاغ به مرکز، زمینه طراحی محصولات مناسب این منطقه را فراهم آوریم.
مدیرعامل بانک در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش جمعی تمامی کارکنان شعب منطقه آزاد کیش، شاهد رشد این شعب در تمامی شاخصهای ارزیابی عملکرد و تحقق اهداف ابلاغی و در نهایت اعتلای بیشتر نام بانک مسکن در این جزیره باشیم.
مدیرعامل بانک دی بهرهبرداری از هشت طرح جدید این بانک را گامی مؤثر در پیادهسازی بانکداری جامع دانست.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابطعمومی بانک دی، در مراسم رونمایی از هشت طرح جدید بانک دی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئتمدیره، معاونان و مدیران ارشد این بانک برگزار شد، برات کریمی ضمن تشریح دستاوردهای بانک در دو سال گذشته گفت: با همت جمعی تمامی همکاران، حمایتهای بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعتماد مشتریان، طی دو سال گذشته برنامههای هیئتمدیره برای وصول مطالبات و جذب منابع ارزانقیمت، برنامههایی موفق بوده است.
وی افزود: امروز مجموعه اقدامات و دستاوردهای بانک دی نزد نظام بانکی، نهادهای ناظر و در سطح عمومی جامعه، باعث شروع روند شکلگیری یک تصویر ذهنی مثبت و روشن از برند بانک شده است که سرمایه اجتماعی گرانبهایی برای بانک دی محسوب میشود.
مدیرعامل بانک دی پاسداری از دستاوردهای بانک را وظیفه یکایک همکاران دانست و تصریح کرد: مجموعه دستاوردها و وضعیت مطلوب امروز بانک دی مرهون تلاش جمعی یکایک همکاران و دعای خیر خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و پاسداری و ارتقای آن یک وظیفه اخلاقی بر دوش یکایک کارکنان بانک است.
کریمی مجموعه برنامههای راهبردی بانک دی در دو سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مجموعه اقدامات انجام شده در زمینه جانشینپروری و جایگزینی نیروهای بازنشسته با نیروهای جوان و خلاق از بدنه بانک، بهبود فرایندهای اعتباری، توسعه بانکداری دیجیتال، راهاندازی باجههای خدمات بانکی در مراکز بنیاد شهید و تسهیل دسترسی جامعه هدف به خدمات بهصورت غیرحضوری از مهمترین اقدامات بانک محسوب میشود که زمینه رضایتمندی ذینفعان را فراهم آورده است.
مدیرعامل بانک دی تغییر نگاه به وظایف و مأموریتهای سنتی بانک دی را از دیگر دستاوردهای دو سال اخیر دانست و گفت: حرکت بانک از بانکداری سنتی به سمت سوپرمارکت مالی سبب شده است گروه مالی دی و بانک، با یک نگاه جامع و چندوجهی، سبدی از خدمات مالی را بر اساس نیازهای مشتریان به آنها ارائه کنند.
وی افزود: راهاندازی سوپر مارکت مالی یک ایده خلاقانه برای عبور از وظایف سنتی بانکی است که با محوریت ارائه مجموعهای از خدمات بازار سرمایه، بازار پول و بازار مالی شکل گرفته و شامل ارائه خدمات ارزی و صرافی، خدمات بیمهای و کارگزاری در کنار ارائه خدمات بانکی در شعب بانک دی است.
کریمی با تأکید بر لزوم ارزشآفرینی مستمر برای ذینفعان از طریق جذب سپردههای ارزان قیمت، کاهش مطالبات غیرجاری، ایجاد درآمدهای عملیاتی و حرکت به سمت سودآوری پایدار گفت: برنامههای عملیاتی و توسعهای مناسبی با مشارکت گروه مالی دی طراحی شده است که مسیر حرکت بانک را در آیندهای نزدیک به سمت سودآوری باکیفیت و پایدار هموار خواهد کرد.
وی در پایان با اشاره به طرحهای جدید رونماییشده، گفت: طراحی این هشت طرح در چارچوب تنوعبخشی به خدمات بانک در حوزههای بانکداری تجاری، خرد و اختصاصی است و گامی بلند به سمت پیادهسازی بانکداری جامع محسوب میشود.
در ادامه این مراسم غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئتمدیره بانک دی، ضمن ابراز خرسندی از پیادهسازی طرحهای جدید گفت: طراحی بستههای اعتباری و محصولات متنوع در سبد محصولات بانک دی نشانه پویایی این بانک در مسیر انطباق با نیازهای مشتریان است.
وی با اشاره به لزوم همگرایی حوزههای ریالی و ارزی در نگاه به مشتریان و طراحی بستههای جامع برای آنها گفت: حوزههای ریالی و ارزی مانند دو بال بانک هستند که باید با همگرایی با یکدیگر و ایجاد وحدت رویه، به سمتی حرکت کنند که در طراحی بستههای اعتباری برای مشتریان کلان، خدمات ارزی مورد نیاز مشتری نیز تعریف و ارائه شود.
وی در پایان افزود: مهمترین اولویتها بانک دی، درآمدزایی و کسب سود باکیفیت، رشد درآمدهای کارمزدی از محل توسعه خدمات ارزی و بانکداری الکترونیک است که با اقدامات صورت گرفته در این حوزهها، شاهد رشد مطلوب شاخصهای عملیاتی هستیم و امیدواریم بر اساس طرحهای جدید رونمایی شده ارائه خدمات اعتباری در بانکداری خرد و کسبوکارهای کوچک و متوسط نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.
در ادامه این مراسم همتالله حسینزاده، معاون بانکی و بازاریابی و مهدی پورمهر، رییس اداره بازاریابی، به تشریح جزئیات هشت طرح جدید بانک پرداختند.
در این مراسم از هشت طرح «فرزانه»، «کیپا دی»، «مخترعین»، «ارمغان دی»، «حامی کارت»، «بسته ویژه مشتریان بورس کالا»، «بسته اعتباری خرید کالای ایرانی» و «جشنواره کارت هدیه» رونمایی شد.
کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد