دکتر سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از راه اندازی پیشخوان مجازی خدمات به عنوان یکی از خدمات بانکداری هوشمند این بانک خبر داد و گفت: قصد داریم با تقویت زیر ساخت ها و بهبود سامانه ها، خدمات شایسته و مطلوب تری را به هموطنان ارائه دهیم.

 


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر سعید شمسی نژاد با اشاره به اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک در زندگی روزمره مردم بیان داشت: بسیاری از مردم، به‌ویژه ساکنین شهرهای بزرگ که با مشکل ترافیک و آلودگی هوا مواجه هستند، ترجیح می دهند تا به‌جای مراجعه به شعب بانک‌ها، از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده ‌کنند.
وی افزود: اقدامات و تلاش ها در زمینه توسعه زیر ساخت ها و ارائه محصولات جدید بانکداری الکترونیک در بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه دارد و این بانک با فراهم کردن زیرساخت های لازم، پیشخوان مجازی را برای دسترسی بهتر مشتریان به خدمات بانکی تعریف و عملیاتی خواهد کرد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: پیشخوان مجازی در واقع به نوعی مدیریت درخواست های مشتریان به شمار می آید و مشتری می تواند در بستر اینترنت و در ۷ روز هفته و هرساعت از شبانه روز درخواست های خود را ثبت کند.
وی ادامه داد: در فاز نخست، فعال و یا عدم فعال سازی همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک، خدمات کارت، خدمات چک، انتقال وجه، درخواست تسهیلات، خدمات سپرده و سایردرخواست های بانکی از جمله خدماتی است که در پیش خوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت یکپارچه ارائه شده است.
دکتر شمسی نژاد اضافه کرد: انجام تراکنش های بانکی، امکان درخواست فعالسازی و غیرفعالسازی پیامک، امکان ثبت درخواست پوز فروشگاهی، امکان انسداد و رفع انسداد حساب، تهیه پنل شعبه برای دریافت درخواست های مشتریان و اقدام روی آن و… در فاز دوم عملیاتی خواهد شد.
وی ضمن تاکید بر اقدامات صورت گرفته در حوزه بانکداری نوین در بانک قرض الحسنه مهر ایران، افزود: این بانک در سال های اخیر با اقدامات موثر خود دستاوردهای شایسته ای را در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک رقم زده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در این بانک، یکپارچه سازی سامانه ها با راه اندازی سامانه «میعاد»، حذف کاغذ از عملیات بانکی، اجرای بایگانی الکترونیک و همچنین توسعه خدمات بانکداری الکترونیک از جمله: افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین همگی در راستای تحقق بانکداری دیجیتال و دستیابی به بانکداری هوشمند صورت گرفته است.
دکتر سعید شمسی نژاد درباره نقش خدمات الکترونیکی بانک ها در زندگی مردم گفت: بانکداری الکترونیک می‌تواند با سبک سازی عملیات بانکی، بانک ها را در تغییرات و رسیدن به اهدافشان یاری رساند، همچنین تعداد زیادی از مردم بعد از ساعات اداری نیاز به خدمات بانکی دارند و توسعه بانکداری الکترونیک می‌تواند با ارائه خدمات مطلوب، مشتری بانک‌ها را حفظ کند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اذعان داشت: بسیار مهم است که مشتریان بانک‌ قرض الحسنه مهر ایران که مشتریان بانکداری خرد هستند، به راحتی بتوانند از بانکداری الکترونیکی استفاده کنند و نباید در دریافت خدمات خود با مشکل استفاده و ناکارآمدی مواجه شوند. از این رو بهبود فرآیندها، توسعه زیرساخت ها، تسهیل در دستیابی غیر حضوری به عملیات بانکی و ارتقای امنیت خدمات مجازی امری ضروری تلقی می شود.
وی تاکید کرد: در بانک قرض الحسنه مهر ایران قصد داریم با تقویت زیر ساخت ها و بهبود سامانه ها، خدمات شایسته و مطلوب تری را به هموطنان ارائه دهیم به نحوی که بتوانند با مراجعه به پیشخوان مجازی این بانک صفر تا صد عملیات بانکی را به صورت غیر حضوری و از محل کار یا منزل دریافت نمایند.

امکان خرید و تمدید آنلاین بیمه نامه شخص ثالث برای بیمه گزاران شرکت بیمه البرز در وب سایت این شرکت فراهم شد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، این شرکت در راستای توسعه خدمات الکترونیک، ارایه خدمات غیرحضوری و افزایش رضایت مشتریان، سامانه استعلام نرخ، صدور و تمدید آنلاین بیمه شخص ثالث را در وب سایتش فراهم کرد.

بر این اساس، هموطنان می توانند بدون مراجعه حضوری و با مراجعه به وب سایت شرکت بیمه البرزنسبت به خرید یا تمدید بیمه نامه های آتش سوزی، حوادث انفرادی، مسافرتی و شخص ثالث اقدام کنند.

در راستای به روز رسانی تجهیزات و ارتقاء امنیت سامانه های بانکی در جهت خدمت رسانی مطلوب تر به مشتریان، خدمات رسانی بانک سینا با قطعی موقت همراه خواهد شد.

 


به گزارش روابط عمومی بانک سینا؛ به منظور انجام عملیات زیر ساختی و با توجه به ارتقاء سیستم ها در راستای افزایش کیفیت و امنیت خدمات به مشتریان محترم، ارائه تمامی خدمات اینترنتی این بانک شامل موبایل بانک، اینترنت بانک، یاقوت، سرویس پرداخت اقساط تسهیلات با کارتهای شتابی، سرویس پرداخت قبض بر روی سایت و دیگر خدمات مشابه از ساعت صفر بامداد روز دوشنبه ۶ دی ماه سال جاری به مدت ۴ ساعت قطع خواهد بود.
بانک سینا ضمن قدردانی از همراهی هموطنان گرامی به دلیل این قطعی اعلام کرد: با اجرای این عملیات، ارائه خدمات بانک سینا در زمان اعلام شده از سر گرفته خواهد شد.

روتیتر: مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری کارشناسان اعتباری:

مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری کارشناسان اعتباری گفت: کاهش مطالبات غیرجاری بانک سینا به کمتر از 3 درصد نتیجه اعتبارسنجی درست و رعایت بهداشت اعتباری در تخصیص منابع است.


دکتر ایمانی با بیان آنکه بحث اعتبارات موضوع بسیار مهمی در عملیات های بانکی است، افزود: با تجزیه و تحلیل فعالیت ها و عملیات بانکی و تحقق ۷۵ درصدی از اهداف بانک سینا در بخش اعتبارات، اهمیت قابل تامل این حوزه بیش از پیش نمایان می شود.
وی با تاکید بر لزوم رعایت چارچوب ها برای پیشگیری از مخاطرات حوزه اعتباری اظهار داشت: در شبکه بانکی و نهادهای مالی، ۵۰ درصد از فرایندهای عملیات مالی مربوط به حوزه اعتبارات است و زمانی که سیستم اعتباری در چارچوب صحیح و خاص خود فعالیت کند، متعاقب آن اتفاقات خوبی نیز رقم می خورد.
دکتر ایمانی افزود: این بانک در حوزه اعتبارات با برخورداری از نیروهای متخصص و خبره و با اعتماد به توانمندی همکاران و توان داخلی و همچنین بازنگری در شیوه های اعتباری، با ارائه محصولات رقابتی و نو، توانست عملکرد مطلوبی را رقم بزند.
وی تصریح کرد: با تفویض اختیارات به مدیریت های مناطق زمینه ای ایجاد شد تا بانک در فضای کار، سهم بالاتری از بازار های مالی داشته باشد و خوشبختانه با این اقدام فعالیت در حوزه اعتبارات به بهترین نحو مدیریت شد و بر اساس آمارها بانک سینا توانست در حوزه اعتباری تا پایان آذر ماه اهداف ۱۲ ماه سال جاری را محقق نماید.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه با تاکید بر آنکه سودآوری این بانک از محل عملیات بانکی و بر پایه بانکداری واقعی بوده است، افزود: این بانک در راستای تحقق اهداف و انجام عمیات بانکی و کسب سود هرگز خارج از چارچوب و مقررات بانکی، اقدام نکرده و همواره رعایت دستورالعمل های بانکی را مدنظر دارد.
دکتر ایمانی خاطرنشان کرد: تمرکز فعالیت ها در بانک سینا به منظور سودآوری بر چند محور استوار است که از مهمترین آنها می توان به تخصیص درست منابع و درآمدهای ناشی از آن، درآمدهای کارمزدی، فروش املاک مازاد و سمی و نیز کاهش مطالبات و آزادسازی ذخایر بانکی اشاره کرد.
وی با اشاره به کاهش نسبت مطالبات بانک به کمتر از۳ درصد علیرغم پرداخت حجم بالای تسهیلات، گفت: این امر نشان می دهد که فرایند اعتبارسنجی و پیش بینی توان بازپرداخت مشتری، در بانک سینا با اتکا به روش های سیستماتیک و هدفمند بصورت دقیق و منسجم انجام شده است.
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به فعالیت ۹ ماهه بانک در سال جاری اظهار کرد: تقریبا در تمام شاخص ها چون نقدینگی، قیمت تمام شده پول، قیمت تامین منابع، سهم بازار و سهم منابع و مصارف، عملکرد مطلوبی محقق شده و با وجود مشکلاتی که امروزه بر اثر کرونا گریبانگیر نهادهای بانکی و مالی است، بانک سینا به نحو خوبی اداره شده است.
دکتر ایمانی با تاکید بر تعامل موثر با مشتریان بانک تصریح کرد: با استفاده از توان بازاریابی داخلی در ۹ ماهه اخیر توانستیم ارتباطات حضوری و تعاملات موثر و کارآمدی با مجموعه های بزرگ بویژه شرکت های فعال در حوزه تولید و صنعت داشته باشیم که این در نحوه تعاملات و همچنین برنامه کسب و کار بانک، نقطه عطفی محسوب می شود.
وی ضمن تشکر از مدیران و همکاران بانکی در بخش اعتبارات و انتقال تجربیات در ارتقاء سطح دانش همکاران این حوزه گفت: امیدواریم با انتقال تجربیات همکاران و نقطه نظرات آنان در این همایش، به اهداف اصلی خود در حوزه اعتبارات دست یابیم.

روتیتر: رئیس شورای مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه:

برپایی نشست شورای مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه با انگیزه آشنایی بیشتر مدیران روابط عمومی با روند تولید سریال بیمه ای پلاک ۱۳ در جمع عوامل این سریال برگزار شد.

به گزارش اقتصادرسا  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مصطفی زندی که در لوکیشن سریال پلاک ۱۳ سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: توسعه فرهنگ بیمه، ماموریت مشترک تمامی روابط عمومی های این صنعت است و باید به سمتی برویم که همگانی سازی محصولات بیمه ای هدف اول و آخر فعالان این حوزه باشد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نهادناظر صنعت بیمه، ناآشنایی بخش بزرگی از آحاد جامعه با ظرفیت های بیمه ای را محصول نقصان فرهنگ سازی دانست و اظهار داشت: روابط عمومی های صنعت بیمه با همراهی رسانه های گروهی و همچنین برنامه ریزی دقیق و اقدام هماهنگ این نقصان را جبران خواهند کرد.
رئیس شورای مدیران روابط عمومی، آموزش مفاهیم بیمه ای را با روش غیرمستقیم، موثر دانست و ادامه داد: پرهیز از مستقیم گویی و فاصله گرفتن از شیوه های تبلیغاتی صرف در دستور کار سازندگان برنامه هایی است که به سفارش بیمه مرکزی و صنعت بیمه تولید و پخش می شوند.
وی تصریح کرد: گسترش فرهنگ بیمه و همگانی سازی محصولات بیمه ای با شرایط اقتصادی جامعه گره خورده اما با شناسایی حوزه های فرهنگ ساز کشور و شناساندن قابلیت های متنوع بیمه ای می توان به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور امیدوار بود.
زندی از رسانه صدا و سیما به عنوان رسانه ای فراگیر و اثرگذار یاد کرد و اظهار داشت: جذابیت های بصری سیما و توفیق این رسانه در ایجاد حس آرامش و اطمینان در جامعه، ضرورت حضور پررنگ تر مفاهیم بیمه ای را در این رسانه، بیش از پیش تبیین می کند.
رئیس شورای مدیران روابط عمومی های صنعت با برشمردن مولفه های گوناگون در حوزه فرهنگسازی، خاطرنشان کرد: در کنار بهره گیری از ظرفیت های تبلیغاتی و تقویت بخش رسانه ای باید رویکرد خود را با سلیقه جامعه نزدیک تر کنیم.
وی افکارسنجی را از مهمترین ماموریت های روابط عمومی دانست و افزود: تحلیل بازخوردهای عمومی پس از هر فعالیت رسانه ای یک ضرورت است و هزینه ها باید با دستاوردها همخوانی داشته باشد.
مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با اشاره به برخی محدودیت های رسانه ای از سریال پلاک ۱۳ به عنوان اثری موفق در حوزه مخاطب یاد کرد و گفت: کشف جذابیت های بصری در شرایط محدودیت از جمله هنرهای اهالی رسانه محسوب می شود و این سریال در همین مسیر حرفه ای به حرکت خود ادامه خواهد داد.
گفتنی است پیش از نشست ماهانه شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه، فعالان روابط عمومی از بخش های مختلف لوکیشن بازدید کردند و با عوامل این سریال پیرامون دیدگاه های خود به بحث و گفتگو پرداختند.

بانک ایران زمین در راستای مشتری مداری و رفاه حال مشتریان، اهدای تسهیلات به مشتریان خود با نام "انتخاب" را آغاز کرد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ هدف اصلی بانک از اجرای این طرح، انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات توسط خود مشتریان، با توجه به نیازشان است.
در این طرح تسهیلاتی مشتریان می توانند تا سقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت، دریافت و نرخ سود سالیانه را از 10 تا 18 درصد به دلخواه انتخاب کنند. ضمنا حداقل مبلغ افتتاح حساب 50 میلیون ریال است.
طرح تسهیلاتی انتخاب از ابتدای دی 1400 به مدت یک سال اجرا خواهد شد.
علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره 02124809 مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

روتیتر: مدیرعامل بانک ایران زمین:

مدیر عامل بانک ایران زمین در جلسه هم اندیشی روسای شعب استان تهران این بانک با اشاره به قرارداد راه اندازی نئوبانک ایران زمین گفت: راه اندازی اولین نئو بانک واقعی در کشور، تحول بزرگ بانک ایران زمین در صنعت بانکداری خواهد بود. این قرارداد با شرکت بزرگ "های وب" منعقد شده و قطعاً در آینده نزیک تعداد قراردادها و کسب و کارهایی که می توانند در این بستر فعالیت کنند بیشتر خواهد شد.


به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک در مراسم هم اندیشی شعب استان تهران شرایط رقابتی ایجاد شده بین بنگاه های اقتصادی را عاملی برای تقویت و کارهای موثر در ایجاد ارتباط قوی بین همه همکاران بیان کرد و گفت: وجود تعاملات مفید بین همکاران در شعب و ستاد باعث می شود همه پرسنل در جریان امور و اقداماتی که در بانک صورت می گیرد قرار گیرند و همینطور اگر مسئله ای وجود دارد مطرح کنند تا پیگیری شود و از روند انجام آن کار مطلع باشند.
پورسعید بر پیگیری ایجاد روابط سیستماتیک بین همکاران تاکید کرد و افزود: روابط سیستماتیک نیاز هر سازمانی است که باعث می شود اگر مسئله و مشکلی پیش می آید مطرح کنیم و بتوانیم حل کنیم. از آن مهمتر این است که وقتی آگاهی نسبت به امور و تلاش های صورت گرفته کامل شود، نتیجه اش رسیدن به جایگاهی است که بانک در حال حاضر بدست آورده است.
مدیرعامل بانک ایران زمین خاطرنشان کرد: قدم اول بانک ارائه خدمات بانکداری در حوزه دیجیتال با اپلیکیشنی به نام فراز است که مشتریان بتوانند از طریق تکنولوژی بدون حضور در شعب خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند. قدم بعدی هوشمند سازی سیستم است. به صورتی که مشتریان زمانی که از خدمات بانک استفاده می کنند، براساس نوع رفتار آنها (ارزش مشتری) خدمات خاصی برای آنها طراحی و ارائه شود.
پورسعید در خصوص نئوبانک ایران زمین گفت: راه اندازی اولین نئو بانک واقعی در کشور، تحول بزرگ بانک ایران زمین در صنعت بانکداری خواهد بود. این قرارداد با شرکت بزرگ “های وب” منعقد شده و قطعاً در آینده نزیک تعداد قراردادها و کسب و کارهایی که می توانند در این بستر فعالیت کنند بیشتر خواهد شد.
وی آموزش همکاران توسط روسا در شعب را بسیار پر اهمیت بیان کرد و افزود: روسا باید مشکلات همکاران در شعب را پیگیری کنند. جلسات را به صورت مستمر برگزار کنیم و ما به عنوان مسئول بتوانیم مسائل را پیگیری کنیم

معاون طرح و برنامه:
ارائه خدمات در بانک ایران زمین براساس ارزش مشتری
مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه در این جلسه به تغییرات صورت گرفته طی پنج سال گذشته اشاره کرد و گفت: هر سازمانی مدل های کسب و کاری دارد که باعث تغییرات ساختاری در تمامی لایه های سازمانی و ایجاد مزیت رقابتی می شود .
این مدل ها و ساز و کارهای مرتبط در بانک ایران زمین طی این سال ها به صورت بنیادین طراحی و استقرار یافته است . به طوری که این تغییرات ساختاری باعث تغییرات اساسی در نحوه ارائه خدمات مبتنی بر بازار شده است.
وی افزود: در حال حاضر بانک ایران زمین در پنج حوزه کسب وکاری اساسی ، خدمات بانکی را ارائه می دهد. این حوزه های کسب وکاری بانکداری خرد ، بانکداری شرکتی, بانکداری دیجیتال و بانک دیجیتال به همراهی سازماندهی ساختاری مرتبط با هرحوزه گسب وکاری است .
در حوزه بانک دیجیتال ، خدمات مرتبط بهبود داده شده است و خدمات مکملی مانند خدمات گردشگری و خدمات بانکی و شبکه پرداخت تکمیل و به مشریان ارائه گردید.
حوزه بعدی بانکداری دیجیتال است. بانکداری دیجیتال مبتنی بر حوزه صنعت فعالیت است و مشارکت با شرکت های حوزه مخابرات از همین جنس است. یعنی در حوزه کسب و کاری صنعت و مجموعه هایی که در آن حوزه فعال هستند، خدمات را به آن ها ارائه می دهیم.
سوادکوهی درخصوص ارائه خدمات بر اساس ارزش مشتری گفت: یکی از مسائل مهم که در بانک ایجاد شده است ارزش مشتری است. تمام خدمات بر اساس ارزش مشتری ارائه می شود. یعنی مشتری بر اساس مراوداتی که با بانک خواهد داشت، خدمات دریافت می کند. هرچقدر این مراودات بیشتر باشد، خدماتی که دریافت خواهد کرد نیز بیشتر خواهد بود.
معاون طرح و برنامه بانک هر خدمتی که به مشتری ارائه می شود را دارایی بانک عنوان کرد و گفت: متناسب با ارزش مشتری خدمات به ایشان عرضه می شود و تعیین کننده سطح مشتری است ومشتری است که جایگاه خود را تعیین و ارتقا می دهد .
این تغییرات بنیادین است که مزیت رقابتی پایدار را برای بانک ایجاد می کند و مبتنی بر مدل های نوین صنعت بانکداری در سطح جهانی است و مفهوم بانک را به بانکداری ارتقا می دهد..

Mojtaba, [12/27/2021 1:18 AM]
مدیر امور بازرسی:
اصلانی فر شرط تحقق اهداف یک سازمان تعامل اجزا با یکدیگر است
در این جلسه عباس اصلانی فر مدیر امور بازرسی بانک ایران زمین داشتن نگرش سیستمی را اولین قدم در مدیریت بازرسی دانست و گفت: نگرش سیستمی یعنی ما خودمان را جزئی از یک کل بدانیم. سازمان تشکیل شده است از اجزای مختلف یعنی سیستم هایی که همه با هم کار می کنند و یکی از این سیستم ها بازرسی است. هر کدام از سیستم ها خودشان اصل هستند و وقتی در کنار سایر واحد ها قرار می گیرند یک کل را تشکیل می دهند.
اصلانی فر شرط تحقق اهداف یک سازمان را تعامل اجزا با یکدیگر اعلام کرد و افزود: هر سیستمی از عوامل درونی و بیرونی تاثیر می پذیرد. بازرسی هم سعی می کند این تعامل را همیشه با واحد های مختلف بانک داشته باشد. یکی از واحدهایی که در تبیین روش ها و بخشنامه های بانک نظر می دهد بازرسی است که ما سعی کردیم از این طریق مشکلات شعب را ببینیم و به شعب کمک کنیم.
مدیر امور بازرسی بر رعایت نکاتی که نمایندگان بازرسی در ماموریت شعب اعلام می کنند تاکید کرد و افزود: روسای شعب راهنمایی و آموزش کارکنان را مدنظر قرار بدهند. یک سازمان زمانی حرکت دارد که پویا و زنده باشد و این زنده بودن برمی گردد به تعامل و هم افزایی و شرایط رشدی که واحد ها با یکدیگر دارند.
اصلانی فر در خصوص راه اندازی سامانه های بازرسی گفت: ما موفق شدیم ۲ سامانه راه اندازی کنیم.
مدیر امور بازرسی خاطر نشان کرد: با توجه به بودجه ای که از سوی هیأت عامل بانک و معاون طرح و برنامه مصوب شده است، شعبی که عملکردشان با بخشنامه ها و دستورالعمل ها در حد قابل قبول مطابقت داشته است، عملکرد آن ها در پایان سال بررسی می شود و پاداش خواهند گرفت.
مدیر امور روابط عمومی:
بزودی در تمام شبکه های اجتماعی پاسخگوی مشتریان خواهیم بود
در ادامه جلسه سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک نقطه اتصال مشتری و بانک را رسانه های نوین و فضای مجازی دانست و گفت: در حال حاضر دیگر یک مدیر روابط عمومی نمی تواند همه ارکان نظام افکار عمومی را در اختیار بگیرد. تک تک اعضای سازمان باید مثل یک خانواده بزرگ از مجموعه ای که در آن فعالیت می کنند حفاظت کنند.
وی افزود: همه رقبا از ابزارهای رسانه ای استفاده می کنند تا پیشرفت های یک سازمان موفق را کم رنگ جلوه بدهند. این موضوع یک اصل کلی است که در تمام دنیا اتفاق می افتد.
استاد در خصوص برندنیگ بانک گفت: در یک سال گذشته تیم روابط عمومی با حمایت های مدیران ارشد بانک توانست برند بانک را بازسازی کند. نمای شعب بانک تغییر کرد و این هویت را به مشتریان ارائه کردیم که ما با خدمات جدید و ظاهری بهتر از گذشته در کنار شما هستیم.
مدیر امور روابط عمومی خاطر نشان کرد: ما تا پایان سال ۱۴۰۰ روابط عمومی دیجیتال را به صورت کامل راه اندازی خواهیم کرد. مرکز تماس دیجیتال را راه اندازی کردیم و در ماه های آینده در تمام شبکه های اجتماعی پاسخگوی مشتریان و به ویژه همکاران در شعب خواهیم بود.
استاد از راه اندازی باشگاه مشتریان متفاوت خبر داد و گفت: بزودی باشگاه مشتریان متفاوتی افتتاح خواهد شد و این دفعه قرار است با دیدگاه و ایده های جدید و با توجه به ارزش مشتریان خدمات ویژه ای ارائه شود.
مدیر امور شعب استان تهران:
تقویت ساختار آموزشی شعب، در دستور کار است
در این جلسه مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان تهران ضمن بررسی عملکرد شعب این استان از سال ۹۶ تا کنون، به ساماندهی شعب در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: با موافقت مدیران ارشد بانک از سال ۹۷ تعدادی از شعب به دلیل موقعیت مکانی نامناسب یا فضای غیر استاندارد شعبه جابجا شدند و در حال حاضر در شرایط مطلوب و استاندارد قرار دارند.
یزدانجو حوزه سرمایه انسانی را از محورهای اصلی برنامه سال ۱۴۰۱ استان تهران بیان کرد و افزود: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در سال آینده کسری نیروی شعب استان را تامین کنیم. همینطور به منظور افزایش سطح کیفی و اطلاعات همکاران، سختار آموزشی را تقویت خواهیم کرد.
مدیر امور شعب استان تهران در جلسه روسای شعب این استان بر جانشین پروری تاکید کرد و گفت: همکاران بازنشسته شعب آموزش های لازم را به سایر پرسنل در شعبه خود بدهند تا نیروهای آگاه و فرهیخته شناسایی و در سمت بر اساس آیین نامه در سمت بالاتر به فعالیت خود ادامه دهند.
یزدانجو تمرکز بر بهره برداری هر چه بیشتر از ابزارهای بانکداری دیجیتال تاکید کرد و خاطرنشان کرد: همکاران علاوه بر کسب آموزش های لازم در این خصوص باید مشتریان را به بهره برداری از بستر بانکداری دیجیتال که بانک در اختیارشان قرار داده است دعوت کنند و اطلاعات کامل این خدمات را در اختیار آنان قرار دهند

روتیتر: بانک توسعه صادرات ایران اختصاص داد:

بانک توسعه صادرات ایران به منظور تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان مناطق محروم یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اختصاص داد.

به گزارش اقتصادرسا ؛بانک توسعه صادرات ایران به منظور تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان مناطق محروم یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اختصاص داد.
این اقدام به موجب بند 3 صورتجلسه مهرماه سال جاری شورای هماهنگی بانکها انجام شده است.

روتیتر: عضو هیأت مدیره صرافی توسعه صادرات مطرح کرد:

عضو هیات مدیره صرافی توسعه صادرات گفت: این صرافی به عنوان بازوی اجرایی بانک توسعه صادرات ایران، ظرف یک روز پس از تایید دریافت ارز صادرکنندگان از سوی کارگزاران شرکت، منابع صادرکنندگان را به داخل کشور منتقل می کند.

به گزارش اقتصادرسا ، محمدعلی مناف‌زاده در وبینار تخصصی مدیران بانک توسعه صادرات ایران با فعالان اقتصادی، صادرکنندگان و مقامات استان آذربایجان غربی، افزود: صرافی توسعه صادرات از جمله شرکت های تحت مالکیت بانک توسعه صادرات است و ماموریت انجام نقل و انتقال ارزی مشتریان را به عهده دارد.

قائم مقام صرافی توسعه صادرات افزود: این صرافی بازوی بانک توسعه صادرات در ارائه خدمات ارزی است و به دلیل شرایط موجود و محدودیت های بانکی در زمینه دریافت و پرداخت های بین المللی، بخش عمده ای از وظایف نقل و انتقالات ارزی را انجام می دهد.

وی خاطرنشان کرد: آماده هستیم تا ارز صادرکنندگان را چه از طریق سامانه های نیما و سنا و چه به صورت اسکناس خریداری و از آنها رفع تعهد کنیم. در زمینه واردات هم ارز مورد نیاز را برای واردکنندگان از سامانه های قانونی تامین و به مقاصد مورد نظر ارسال می نمائیم.

مناف زاده با اشاره به شبکه گسترده کارگزاران این صرافی، افزود: در عراق، افغانستان و کشورهای حوزه (C.I.S) آماده دریافت نقدی ارز صادرکنندگان و تبدیل ارز دریافت شده به ریال هستیم.

یادآور می شود، اتحادیه کشورهای مستقل همسو یا کشورهای مستقل مشترک المنافع به اختصار (C.I.S) نامیده می شود.

وی درباره بازار عراق گفت: کارگزاران ما در سه منطقه شمال، مرکز و جنوب عراق امکان دریافت نقدی مبالغ ارزی صادرکنندگان را با کمترین کارمزد ممکن دارند.

قائم مقام صرافی توسعه صادرت تاکید کرد: در صورتی که امروز صادرکننده ای ارز خود را به صورت اسکناس به کارگزار ما تحویل دهد، یک روز بعد از تایید کارگزار، در ایران وجوه را به حساب صادرکننده واریز خواهیم کرد.

 

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون از مشارکت این بانک در تامین تبلت دانش آموزان مناطق محروم خبر داد.

به گزارش اقتصادرسا ؛سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون اظهار داشت: آموزش از مهمترین ارکان توسعه کشور است و ضروری است مقدمات و لوازم مورد نیاز دانش آموزان تهیه گردد.

وی با اشاره به اقدامات نیکوکارانه بانک توسعه تعاون در اهدای لوازم التحریر دانش آموزان در سالهای گذشته گفت: طی دو سال اخیر با اوج گیری شیوع کرونا و برگزاری کلاسهای درس به صورت از راه دور، موضوع تامین تبلت برای دانش آموزان نیازمند از اهمیت ویژه ای برخوردار گردید.

فتاحی گفت: بانک توسعه تعاون در چندین مرحله در سطح ستاد و استانها در تامین تبلت برای دانش آموزان نیازمند اقدام نموده است و در مقطع کنونی نیز همگام با شبکه بانکی در این امر خداپسندانه مشارکت نموده است.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: اقدامات در حوزه مسئولیت اجتماعی از اهمیت ویژه ای نزد این بانک برخوردار است و حمایت از افرادی که در مسیر تحصیل، علم و فرهنگ تلاش می کنند و کمک به آنها می تواند در تسهیل فعالیت آنها موثر واقع گردد در اولویت قرار دارد.

 

براساس مجوز های بانک مرکزی ودر راستای «قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی کشور» مهلت استفاده از این قانون تا پایان اسفند ماه 1400 تمدید شد.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛بانک مرکزی بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا درابلاغیه ای تصریح کرد ،با عنایت به استمرار شرایط ناشی از کرونا و اثرات تعطیلی های وضع شده برای مشاغل و کسب و کارها ، به دلیل اینکه برخی از مشمولان نتوانستند با تسویه نقدی ، بدهی خود را تا پایان شهریور ماه 1400 تعیین تکلیف و از مزایای تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی استفاده کنند لذا مهلت زمانی برای بهره مندی از قانون تسهیل بدهی بدهکاران بانکی برای مشمولان برای آخرین بار از اول مهر ماه سال جاری به مدت شش ماه تا پایان اسفند 1400 تمدید می شود.
همچنین مقرر شده است ، اعطای تسهیلات کرونا وهمچنین امهال بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی اعطایی تا پایان سال 1400 به کسب و کارهای فرهنگی ، هنری و رسانه ای آسیب دیده از بحران کرونا نیز تمدید گردد.
گفتنی است ، «قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور» در تاریخ 20 آذر 1398 توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب و به بانک مرکزی ابلاغ شد که بر اساس این قانون فرصتی فراهم شد تا تولیدکنندگان دارای بدهی به شبکه بانکی تا پایان سال 97 تا سقف 500 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 2 میلیارد تومان برای اشخاص حقوقی پس از حذف سود مرکب تسهیلات معوق خود را به شرط پرداخت نقدی کل بدهی، نسبت به تسویه دیون خود اقدام کنند.
مطالبات ناشی از تسهیلات ریالی که قرارداد ملاک محاسبه آنها در سامانه سمات بانک مرکزی در بخش‌های کشاورزی، جنگلداری، شیلات، استخراج معادن، صنعت، ساختمان و تامین آب، برق و گاز پرداخت شده باشد، مشمول این قانون هستند و بانک مرکزی تسهیلات واحدهای تولیدی را محدود به بخش‌های کشاورزی، معادن، صنعت و ساختمان کرده است که با هدف ایجاد، توسعه و تامین سرمایه در گردش پرداخت شده باشند.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top