مراسم «گرامی‌داشت جان‌نثاران مردمی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی کشور» با حمایت بیمه دی از خانواده های بازماندگان این عزیزان برگزار شد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ این مراسم با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد و کشاورزی، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنين مسعود منصور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد که طی آن بیمه دی بر اساس تعهد خود در قبال بیمه نامه مسئولیت مدنی سازمان جنگل ها و مراتع، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای آتش سوزی مراتع استان فارس که داوطلبانه جان خود را فدا کرده بودند، حواله های خسارت این حادثه را به بازماندگان ایشان اعطا کرد.
در این همایش مسعود منصور، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با تقدیر از عملکرد بیمه دی، سرعت عمل این شرکت در ارزیابی و پرداخت خسارت را مناسب دانست و مراتب قدردانی خود را اعلام نمود.

روتیتر: بیمه رازی عملیاتی کرد؛

سرپرست مدیریت امور مالی شرکت بیمه رازی اعلام کرد که این شرکت به منظور حمایت از شبکه فروش، تا سقف ۵۰ درصد مبلغ خرید دفتر را به نمایندگانش به صورت تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی بهرامی نسب در پانزدهمین جلسه سه شنبه های پاسخگویی که به صورت زنده و با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از طریق صفحه اینستاگرام بیمه رازی پخش ‌شد با بیان اینکه خدمات شرکت بیمه رازی به شبکه فروش در دوره مدیریت کنونی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، گفت: یکی از این اقدامات، ‌کمک به خروج دفاتر نمایندگان از حالت استیجاری و خرید دفتر برای آنهاست.
وی افزود: به این منظور منابع قابل توجهی برای پرداخت تسهیلات به نمایندگان در نظر گرفته شده و بخشی از آن نیز پرداخت شده است،‌ به طوری که به تازگی یکی از نمایندگان به میزان ۷۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات استفاده کرده است.
او همچنین از امکان مشاهده جزییات عملیات هر نماینده در سامانه همراز خبر داد و گفت: بر این اساس،‌ نماینده می تواند به طور کامل میزان حق بیمه وصولی، مالیات ارزش افزوده، میزان وام دریافتی، کسورات، میزان پرداختی بابت بیمه درمان تکمیلی و خالص کارمزد خود را مشاهده کند.
سرپرست مدیریت امور مالی شرکت بیمه رازی همچنین از اعمال آیین نامه جدید کارمزد از ابتدای ماه مهر خبر داد و با بیان این که سقف کارمزد پرداختی بابت صدور بیمه نامه شخص ثالث خودروهای صفرکیلومتر تا ۹ درصد می تواند افزایش یابد،‌ تاکید کرد که بررسی های لازم به این منظور در بیمه رازی انجام شده و پس از طرح در هیات عامل قابلیت عملیاتی شدن نیز دارد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که پرونده های خسارت طی چه زمانی در واحد مالی تسویه می شوند،‌ گفت: از ابتدای سال جاری، به همه شعب شرکت اعلام شده است که خسارت جرحی حداکثر در دو مرحله و خسارت مالی تنها در یک مرحله باید تسویه شوند،‌ به طوری که از زمان تحویل پرونده به واحد مالی تا زمان صدور دستور تسویه نباید بیش از دو روز کاری زمان صرف شود.
به گفته او،‌ از اول مهر ماه سقف تخصیص منابع هر شعبه به تسویه خسارت های همان شعبه به ۸۰ درصد ارتقا می یابد، بنابراین هر شعبه ای که حق بیمه وصولی و نیز وصول مطالبات بیشتری داشته باشد،‌ منابع بیشتری به منظور تسویه خسارت در اختیار خواهد داشت.
سرپرست مدیریت امور مالی شرکت بیمه رازی همچنین از کاهش شدید حجم خسارت معوق این شرکت خبر داد و گفت: در پایان سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت معوق در شرکت پرداخت شد و اکنون خسارت معوقی در شرکت وجود ندارد،‌ بلکه خسارت های جاری در حال تسویه است.
بهرامی نسب همچنین با تاکید بر این که منابع و مصارف شرکت باید به درستی مدیریت شود، از متمرکز شدن منابع مربوط به بخش تبلیغات خبر داد و گفت: بودجه تبلیغاتی هر شعبه متناسب با پرتفوی آن محاسبه می شود،‌ بنابراین منتظر بررسی نهایی عملکرد شعب به این منظور هستیم.
وی در ادامه با اشاره به این که نرم افزاری مشخص در واحد مالی،‌ سود و زیان شعب بیمه رازی را طی دوره های سه ماهه محاسبه می کند،‌ افزود: این محاسبات مبنایی برای تخصیص بودجه تبلیغات و نیز کارانه و پاداش خواهد بود.
او در پاسخ به سوالی درباره زمان اجرایی شدن قطعی طرح مهر رازی نیز گفت: این طرح اکنون با حدود ۱۰۰ نماینده به صورت پایلوت در حال اجرایی شدن است،‌ اما با برطرف شدن همه نواقص، از اوایل مهر به صورت کلی عملیاتی خواهد شد، چرا که سازوکار اجرایی آن با بانک قرض الحسنه مهر ایران نهایی شده است.
بهرامی نسب همچنین به موضوع چک های صیادی و لزوم تغییر چک های قدیمی اشاره کرد و با بیان این که فرصتی به این منظور به نمایندگان داده شده است،‌ گفت: از آخر آبان ماه، همه چک های موجود در نمایندگی ها باید صیادی شود تا پیگیری امور راحت تر باشد.
وی همچنین از تمهیدات در نظر گرفته شده به منظور تسهیل امور نمایندگان همزمان با شیوع بیماری کرونا خبر داد و با اشاره به این که سقف صندوق نمایندگان از اسفندماه سال گذشته دو برابر شده است،‌ گفت: از ابتدای شهریور ماه نیز با درخواست نمایندگان، دوره تسویه تا ۱۵ روز افزایش یافت و امیدواریم با این شرایط، نمایندگان بتوانند بیش از پیش به فعالیت خود عمق ببخشند.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی به وی اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبه های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیر عامل ، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده اند.

اقتصادرسا _بیمه پارسیان با افزایش نسبت توانگری مالی همچنان در سطح یك صنعت بیمه قرار دارد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ با اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران سطح توانگری مالی این شرکت در سال 1400، همچنان در سطح اول صنعت بیمه قرار دارد.

با توجه به اعلام نسبت توانگری مالی شرکت های فعال در صنعت بیمه کشور در سال جاری، بیمه پارسیان با حفظ جایگاه خود همانند سال های اخیر در سطح اول صنعت بیمه قرار گرفت و با افزایش نسبت توانگری مالی این شرکت به عدد 155، این جایگاه همچنان برای بیمه پارسیان محفوظ ماند.

در متن تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آمده است؛ بر اساس اجرای ماده 6 نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه برای بیمه پارسیان با توجه به صورت های مالی سال 99 و همچنین محاسبات و تعدیلات جدید این شرکت ضمن ارتقای نسبت توانگری مالی خود همچنان در سطح اول توانگری مالی صنعت بیمه کشور با عدد 155 به کار خود ادامه می دهد. بر این اساس نسبت توانگری مالی به شرکت هایی تعلق می گیرد که برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه گزاران از توانایی کافی برخوردارند. همچنین بیمه مرکزی همواره به این نکته تاکید دارد که بیمه گزاران در انتخاب بیمه گر خود این مورد را به دقت بررسی و مدنظر داشته باشند.

گفتنی است بیمه پارسیـان در فعالیت بیمه گری خود همواره سعی در حفظ سبد پرتفوی مناسب، رشد فروش و توجه ویژه به مدیریت ریسک حرفه ای داشته تا همچنان به عنوان یک شرکت توانمند و حرفه ای در صنعت بیمه کشور جایگاه خود را حفظ و در رشد و ارتقاء آن و ارایه خدمات هرچه بهتر به بیمه گزاران خود حرکت نماید.

 

در راستای مشتری مداری و با هدف ایجاد زمینه های دسترسی آسان هموطنان محترم خدمات چک های صیادی از طریق همراه بانک و اینترنت بانک ملل ارائه می گردد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل؛ هم وطنان گرامی می توانند خدمات سامانه صیادی (پیچک) بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همچون استعلام تایید و انتقال چک های صیادی را از طریق نرم افزار همراه بانک و اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل دریافت نمایند.
 گفتنی است همراه بانک و اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل در کنار انبوهی از خدمات بانکی، خدمات چک های صیادی را بدین شرح ارائه می دهد
سرویس تایید چک توسط گیرنده
سرویس استعلام نام دریافت کننده چک
سرویس انتقال چک
 سرویس استعلام چک توسط دارنده چک
 این نرم افزار ها و سامانه توسط شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) پشتیبانی می گردد.

اقتصادرسا _در حالی که امروز 26 شهریور 1400 بانک پارسیان به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس خود؛ کمپین برندینگ بانک را با جوایز ارزنده در اینستاگرام و باشگاه مشتریان اطلاع رسانی کرده بود، این صفحه به دلیل استقبال زیاد کاربران و معرفی اعضای صفحه به دوستان خود از ساعاتی پیش از دسترس خارج شده است.

به گزارش اقتصادرسا ؛به همین علت صفحه جدیدی به صورت موقت در اینستاگرام با آدرس https://instagram.com/parsianbank.ira معرفی و تا فعال شدن صفحه قبلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
مدیر روابط عمومی بانک در این زمینه تاکید کرد؛ پیگیری‌ها جهت اطلاع از دلایل از دسترس خارج شدن این صفحه و بازگرداندن آن آغاز شده و حتما تلاش خواهد شد راه ارتباطی با مشتریان بانک در صفحه قبلی که دنبال کنندگان فراوانی نیز دارد، مجدداً برقرار گردد.

مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی، فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس بانک پارسیان را تبریک گفت.

به گزارش اقتصادرسا ؛دکترپرویزیان در این پیام آورده است : بیستمین سالگرد تاسیس بانک پارسیان را به تمامی همکاران مسئولیت پذیر، توانمند و پرتلاش، سهامداران ارجمند، مشتریان معزز و ذی نفعان بانک تبریک می گویم.
بانک پارسیان در حالی بیستمین سال فعالیت خود را سپری کرده است، که طی این سال ها ، با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و کارآمد و به پشتوانه اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران توانسته است به عنوان بانک تسهیل‌گر و محرک چرخه های اقتصاد با پشتیبانی از تولید، رفع موانع کسب وکار و ایجاد اشتغال پایدار ، همچنین ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی از طریق اعطای تسهیلات اشتغالزایی و قرض الحسنه در مناطق کمتربرخوردار، کارنامه ای درخشان ارایه داده و نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه به عنوان بانکی پیشگام مطرح کند.
تداوم تحریم ها از یک سو و پاندمی ویروس کرونا از سوی دیگر سال های سخت برای کشور و نظام بانکی رقم زد. شیوع ویروس کرونا و پیامدهای آن زندگی هموطنان را به شکل وسیعی تحت تاثیر قرار داد، دراین بین همکاران روزهای پراضطراب و سختی را پشت سرگذاشتند، خانواده بانک پارسیان در غم از دست دادن فرزندانی عزیز به سوگ نشست و به تبع آن شرایط پرتنش و دشواری بر محیط کار مستولی بود، ولی همکاران پرتلاش ما همگام با سایر دستگاه ها و همچون گذشته با اخلاص تمام با وجود شرایط سخت فعالیت، در ارائه خدمات به مردم هیچ گونه کوتاهی نکرده و اجازه ندادند تا چرخ اقتصاد کشور از حرکت باز ایستد.
در واقع فعالیت شما همکاران در این برهه حساس مصداق بارز از خودگذشتگی و تعهد به خدمت بوده است که جا دارد به نوبه خود ضمن آرزوی سلامتی ، از زحمات یکایک شما در سراسر کشور قدردانی و تشکر نمایم.
مشتریان، ذی نفعان گرامی و سهامداران ارجمند؛ امروز ما میراث دار دستاوردهای مدیران باتجربه وکارکنان خدوم و پرتلاشی هستیم که با تمام توان پاسدار سرمایه‌های ارزشمند و دارایی‌های شما بودند و تمام ظرفیت و توانایی های خود را برای خلق ارزش بیش از پیش به کار بسته اند تا بانک پارسیان بتواند با نوآوری در خدمات و ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان همانند گذشته به‌عنوان یک بانک خوشنام در نظام بانکی بدرخشد و همواره برای ایران و ایرانیان افتخار آفرین باشد.
امیدوارم در طلیعه بیستمین سالگرد تاسیس بانک با تلاش مضاعف و با همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز بانک که همانا " بانک متمایز و نوآور" است، همچنان در راستای تحقق جهش تولید و توسعه و آبادانی کشور در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال" تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " نام گرفته به سهم خود گام برداریم.
اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیات مدیره، فرارسیدن سالروز تاسیس بانک پارسیان را به سهامداران ارجمند، مشتریان گرامی و همچنین همکاران تلاشگر که از مهم ترین سرمایه‌های بانک هستند، تبریک گفته و امید است با عزمی راسخ، اندیشه ای خلاق و پایبندی به مشتری مداری بتوانیم با لطف خداوند متعال بیش از پیش در مسیر خدمت گذاری و تحقق اهداف بانک گام برداریم.

​بانک صادرات ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد سهامداران شرکت دامداری «تلیسه نمونه» با نماد «تلیسه» می‌توانند از روز دوشنبه ٢٢ شهریورماه ١٤٠٠ به مدت یک سال برای دریافت سود سهام این شرکت در سال مالی منتهی به ٣٠ اسفندماه ٩٩ به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

 


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این اطلاعیه از سهامداران شرکت دامداری «تلیسه نمونه» خواسته شده ضمن مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور، با ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه و کد سهامداری (کد بورسی) نسبت به دریافت نقدی یا واریز آن به حساب‌های سپهری خود اقدام کنند.
علاوه بر این، پرداخت سود سهام افراد کمتر از ١٨ سال، پس از احراز هویت کامل و دریافت کپی شناسنامه، صرفاً به ولی (پدر) بلامانع خواهد بود.
پرداخت سود سهام به نماینده قانونی سهامدار تنها با ارائه وکالت‌نامه رسمی معتبر به همراه اصل کارت ملی یا شناسنامه، گواهی نقل و انتقال سپرده سهام سازمان بورس و یا اعلام شفاهی کد بورسی سهامدار امکان‌پذیر است.

بانک صادرات ایران با امضای یک تفاهم‌نامه سه جانبه با صندوق بازنشستگی کشوری و ستاد دیه کشور آزادی ١٠٠ زندانی غیرعمد را تسهیل کرد.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی و حمایت از آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با امضای یک تفاهم‌نامه با صندوق بازنشستگی کشوری و ستاد دیه کشور از زندانیان جرائم غیرعمد بازنشسته کشوری با اعتباری در حدود ٢٠٠ میلیارد ریال حمایت می‌کند.
بر اساس این تفاهم‌نامه، سقف تسهیلات فردی برای زندانیان مذکور دو میلیارد ریال تعیین شده که با استفاده از امکانات بانک صادرات ایران، صندوق بازنشستگی کشوری و ستاد دیه برای تسهیل روند آزادی ١٠٠ بازنشسته کشوری زندانی استفاده خواهد شد.
تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی کشوری با ستاد دیه کشور و بانک صادرات ایران، برای نخستین بار و با هدف آزادسازی حداکثر ۱۰۰ بازنشسته زندانی جرائم غیرعمد با سقف هر فرد ۲میلیارد ریال و با استفاده از امکانات این سه نهاد اجرا  می‌شود.
در این تفاهم‌نامه همچنین مقرر شد از ظرفیت تشکل‌های بازنشستگی و مدیران استانی صندوق برای حمایت از بازنشستگان زندانی استفاده شود.

روتیتر: مدیر عامل در مراسم آغاز به کار 120 نیروی جدیدالاستخدام:

اقتصادرسا _مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیریت شعب 17 استان و در مراسم آغاز به کار رسمی 120 نیروی جدید الاستخدام گفت: بانک ها در نظام اقتصادی و مالی کشور ها و خصوصا در ایران نقش ویژه ای دارند.

به گزارش  ؛حجت اله مهدیان با اشاره به اینکه حدود 80 تا 90 درصد فعالیت اقتصادی کشور متاثر از نظام بانکی کشور است و همین موضوع اهمیت و جایگاه بانک را اثبات می کند خاطرنشان کرد : شعب بانک در سراسر کشور به عنوان خط مقدم و ویترین بانک هستند و هر اتفاقی که منجر به ارتقای جایگاه بانک می شود از شعبه شروع می گردد .
مهدیان تاکید کرد: تردیدی نداریم که نیروی انسانی مهم ترین سرمایه بانک است وهمه کارکنان بانک در سراسر ایران باید قدر خود را بدانند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه آموزش گفت: آموزش جزو اصول لاینفک بانک و یک اصل بنیادین در همه سازمان ها به شمار می رود و بحث آموزش می تواند هم به صورت تئوری و هم سینه به سینه انجام شود.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه فعالیتش در نظام بانکی را از باجه و شعبه شروع کرده است ،یادآور شد: در برخورد با ارباب رجوع و مشتری باید بسیار صبور بود.چرا که با انواع مختلفی از انسان ها با رفتارهای متنوع روبرو هستیم.
وی به نیروهای جدید الاستخدام توصیه کرد:مشتریان در بین 30 بانک فعال در کشور حق انتخاب دارند اما مطمئنا بانکی را انتخاب می کنند که به آنها احترام بگذارد و بتوانند تمام خدمات را از یک بانک بگیرند.
مهدیان تاکید کرد:رعایت اصل محرمانگی باید سرلوحه همه همکاران در شعب بانک توسعه تعاون باشد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت:موفقیت های بانک در سال های اخیر مرهون تلاش و کوشش تک تک همکاران در واحد صف و ستاد بوده است.بدون شک نیروی انسانی جوان و تحصیل کرده در بانک باعث کسب موفقیت های بانک توسعه تعاون در سال های آینده خواهد شد.
سعید معادی ، معاون امور استان ها و بازاریابی نیز در این نشست گفت:در دنیای پر رقابت کنونی اگر بخواهیم اعتماد سازی کنیم وموجب جذب و بقای مشتریان شویم باید کیفیت خدمات را افزایش دهیم.بخشی از کیفیت خدمات به رفتار فردی و سازمانی بر می گردد.
وی افزود:هر کسب و کاری رویه ، شیوه و کدهای رفتاری مخصوص به خود را دارد و بانک توسعه تعاون تلاش کرده است طی این سال ها این رویه ها را اجرایی کند و ارتقا بخشد.
معادی یادآور شد:بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای با جامعه هدف متنوعی روبرو می باشد که این امر می تواند اثرات بالایی داشته باشد.
رسول ارجمند ،مدیر امور سرمایه انسانی بانک نیز در این نشست با ارائه گزارشی از جذب نیروهای جدید افزود : بانک درخواست جذب 1057 نفر از سازمان امور اداری و استخدامی را داشت که تنها با جذب 120 نفر موافقت گردید که از بین نیروهای جذب شده 61 نفر خانم و 59 نفر آقا هستند.

 

ارتقای فرهنگ‌سازمانی از طریق آموزش مستمر و بهره‌گیری از کارکنانی، متخصص و متعهد به‌منظور مشتری مداری بیشتر و توسعه‌سازمانی در صدر برنامه‌های بانک کارآفرین قرار دارد.


به گزارش اقتصادرسا  به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل در مراسم افتتاحیه ساختمان تابان این بانک با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ‌سازمانی با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: در عصر حاضر تمامی سازمان‌ها و به‌ویژه شرکت‌ها و بنگاه‌های مالی نیاز دارند تا با ارتقای فرهنگ‌سازمانی مسیر توسعه و پیشرفت سازمانی خود را هموار کنند.

وی همچنین افزود: توسعه‌سازمانی، توسعه پایدار را به دنبال خواهد داشت و بنابراین همگی همکاران باید تلاش کنند در راستای تحقق اهداف سازمان همگام و هم‌راستا عمل کنند.

مدیرعامل همچنین خاطرنشان کرد: نیروی انسانی متعهد و متخصص در راستای تحقق اهداف و استراتژی‌های سازمانی عمل خواهند کرد و بر این اساس بانک کارآفرین جذب نیروی‌های متخصص و متناسب با رشته تحصیلی تخصصی را از اولویت‌های مهم کاری خود می‌داند.

وی همچنین افزود: بانک کارآفرین بانکی مشتری مدار است و ضرورت دارد با توجه به‌سرعت شتابان تکنولوژی و فناوری‌های نوین، کارکنان بانک آموزش‌های تخصصی، به‌روز و متناسب با بخش کاری خود را دریافت کنند تا بتوانند خدمات موردنیاز مشتریان خود را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه دهند و در راستای مشتری مداری بیشتر گام بردارند.

مدیرعامل بانک دی در بازدید از تعدادی از شعب تهران، بر ضرورت تکریم ویژه مشتریان جامعه هدف و توجه به کیفیت ارائه خدمات به ایشان تأکید کرد.

 


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی در این بازدیدها همچنین با مشتریان شعب به گفت‌وگوی صمیمی پرداخت و در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات دریافتی در شعب از آن‌ها نظرخواهی کرد.
مدیرعامل بانک دی در گفت‌وگو با همکاران این شعب، ضمن تشکر از تلاش‌های‌ آن‌ها در جذب منابع جدید و کسب‌ موفقیت‌های عملکردی در بانک، گفت: بانک دی به دلیل آن‌که متعلق به خانواده‌های ایثارگران است، در انجام وظایف و تعهدات خود باید عملکرد ویژه‌ای داشته و در نظام بانکی در تکریم مشتریان نمونه باشد.
کریمی افزود: در افزایش نسبت مصارف به منابع شعب باید تلاش بیشتری صورت گیرد و شعب می‌بایست ضمن رعایت بهداشت اعتباری، انضباط مالی و در قالب سیاست‌های اعتباری مبادرت به تخصیص منابع کنند.
در بازدید از شعب اقدسیه، فرمانیه و ونک، همت‌اله حسین‌زاده سوادی، معاون بانکی و بازاریابی بانک دی نیز حضور داشت.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top