مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی از بازارگستر پگاه منطقه یک شعبه تبریز بازدید و با همکاران شرکت، دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مرتضی اعیانی مدیرعامل شرکت پگاه تبریز، در دیدار همکاران بازارگسترپگاه منطقه ۱، براهمیت توسعه بازار، توجه هر چه بیشتر به رضایت مغازه داران و حفظ مزیتهای رقابتی، تاکید کرد.
وی افزود: این مولفهها نکاتی کلیدی است و برای توسعه تولید بایستی به توسعه فروش، توجه ویژه داشت.
گفتنی است، مدیرعامل پگاه تبریز، ضمن بازدید از بخشهای مختلف شرکت و گفت وگو با همکاران، با تاکید بر افزایش و استمرار کیفیت گفت: افزایش کیفیت، در توسعه فروش، صادرات و تحقق جهش تولید، موثر است.
با حضور مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، حضور ویترینی محصولات پگاه در اصفهان، ارزیابی شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این برنامه که با هدف ارتباط مستقیم با مشتریان اجرا شد، مهدی صولی مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، ضمن بررسی بازار، از شعبه فروش بازارگستر پگاه منطقه ۴ در اصفهان، نیز بازدید کرد.
در این نشست و با حضور محمد جواد درستکار مدیرعامل و احمد صدیقی معاون بازاریابی و امور شعب پگاه منطقه ۴ و احمد رضا ذوق مدیر شعبه اصفهان، گزارش اقدامات صورت گرفته، ارائه شد.
صولی ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت و همکاران این شعبه تصریح کرد: اقدامات انجام شده این شعبه، الگویی مناسب، در حوزه توسعه فروش داخلی، است.
در راستای تحقق اهداف توسعه ای شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)،۱۶ طرح توسعهای در شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، با حضور مسئولین، افتتاح شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این پروژهها با حضور حاتم شاکرمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کوروش یزدان مدیرکل روابط کار، علی مظفری مدیرکل بازرسی، کامران کلانی مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، در شرکت پگاه اصفهان، به بهرهبرداری رسید.
شاکرمی در این مراسم با اشاره به اهمیت توسعه در شرکت های تابعه وزارتخانه گفت: راهیابی و صادرات به کشورهای اوراسیا با توجه به استانداردهای سخت موجود قابل تقدیر است و پگاه اصفهان از لحاظ کسب استاندارهای کیفیت الگوی مناسبی برای شرکتهای غذایی، است.
وی گفت: پگاه به تبعیت از سیاستهای اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ، سلامت و نشاط در مجموعه کارگری را جزء اولویت های خود، قرار داده است.
عبداله قدوسی نیز با اشاره به اقدامات پگاه در راستای تحقق جهش تولید، تصریح کرد: افتتاح این پروژهها علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در توسعه صادرات و ارزآوری برای کشور نیز، حائز اهمیت است.
مدیرعامل صنایع شیر ایران، اقدامات اساسی و زیرساختی، تکمیل تجهیزات و توسعه زیرساختها و سرمایه گذاریهای ماندگار صورت گرفته در کنار توجه به کار تیمی در پگاه اصفهان را بهعنوان الگو و نمونه شرکت های بهره ور مجموعه هلدینگ برشمرد که باید در همه شرکتهای گروه، نهادینه شود.
عبداله کاشانی زاده مدیر عامل پگاه اصفهان نیز، حضور قدرتمند واحدهای نظام پیشنهادات و تحقیق و توسعه را از عوامل ارتقاء بهرهوری در شرکت، برشمرد.
در حاشیه این مراسم و با حضور مدیران عامل شرکتهای بازرگانی، پخش سراسری پگاه گلپایگان، شیرخشک نوزاد و پخش سراسری پگاه منطقه چهار، از برترین پیشنهادات ارائه شده سال ۹۹ از جمله ساخت دستگاه UHT، ساخت دستگاه اشتفان و CIP مرکزی، تقدیر شد.
شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس، بهعنوان «صنعت سبز کشور»، شناخته شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در بیست و دومین همایش ملی صنعت سبز و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، لوح و تندیس «صنعت سبزکشور» به شرکت پگاه فارس، اعطاء شد.
این مراسم در محل سالن همایشهای بین المللی محیط زیست، بهصورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان در محل این سازمان، برگزار شد.
گفتنی است، شرکت پگاه فارس، تنها دریافتکننده نشان «صنعت سبزکشور»، در میان صنایع غذایی استان، است.
با حضور مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه آذربایجان غربی، وضعیت حضور ویترینی پگاه، در شهرستان پیرانشهر ، بررسی شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید فضل اله قریشی مدیرعامل پگاه ارومیه، هدف از اجرای برنامه بازارگردی را ارزیابی بازار، ارتباط مستقیم با مشتریان و افزایش سهم بازار توصیف کرد.
در این برنامه بازارگردی که روح اله عابدی و محمداخلاقی اعضای هیئت مدیره پگاه آذربایجان غربی و ابوالفضل آلیلو مدیر بازارگستر شعبه ارومیه نیز حضور داشتند، حضور ویترینی پگاه در تعدادی از فروشگاههای پیرانشهر، ارزیابی شد.
گفتنی است، در این برنامه، از موزعین و ویزیتورهای برتر این شعبه نیز، تقدیر شد.
برنامههای بازارگردی شرکتهای تابعه پگاه، به صورت منظم و هفتگی در مناطق مختلف کشور، اجرا میشود.
انتشار دستاوردهای کسب شده، منجر به ایجاد احساس رضایت در ذینفعان، میشود و از جمله رسالتهای روابط عمومیها، است.
به گزارش اقتصادرسا به نقل ازروابط عمومی و امور بینالملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، بیژن رمضانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه با اعلام این مطلب افزود: انتشار اخبار و اطلاعات دستاوردهای حوزههای اقتصادی و بازار سرمایه شرکتهای متبوع، منجر به اعتلای برند و افزایش مطلوبیت میشود.
وی تصریح کرد: بازنشستگان ذینفعان اصلی این هلدینگ هستند و اطلاع رسانی دقیق از مسیر صحیح از جمله حقوق اصلی آنان، است.
او افزود: ایجاد درگاه شفافیت در صندوق بازنشستگی کشوری با رویکرد اطلاع رسانی صحیح به ذینفعان انجام شده و انتظار میرود در شرکتهای تابعه نیز به صورت رویه پیگیری و پیروی، شود.
رمضانی همچنین با اشاره به پتانسیل موجود در شرکتهای تابعه استانی، خواستار همگرایی بیشتر در راستای آگاهی بخشی، با بهره گیری از شبکههای نوین ارتباطی و کانونهای بازنشستگان، شد.
گفتنی است، در این کارگاه آموزشی و با حضور حامد شمس رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به مباحث حوزه شبکههای اجتماعی، بحرانهای خبری، عملیات روانی و ضد رسانه، روابط عمومیهای نوین شبکهای و ترفندهای نوین روابط عمومی تجاری، نیز پرداخته شد.
مدیر تضمین کیفیت شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، بهعنوان عضو کمیسیون ماده ۱۲ قانون مواد خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، منصوب شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این حکم از سوی محمد حسین عزیزی مدیرکل فرآوردههای غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، به شهریار دبیریان مدیر تضمین کیفیت شرکت صنایع شیر ایران، اعطا شد.
اعلام فهرست رنگها، اسانسها و سایر مواد قابل افزودن به مواد خوراکی و آشامیدنی، همچنین تعیین نوع جنس ظرف مورد استفاده از جمله وظایف این کمیسیون، است.
در این کمیسیون، پیشنهادات مصرف افزودنیها در صنعت خوراکی و آشامیدنی بررسی، ریسکهای ناشی از مصرف افزودنیها ارزیابی و لیست رنگها، مواد اولیه و طعم دهندههای مجاز خوراکی به منظور سیاستگذاری، تهیه میشود.
گفتنی است، مدت زمان این حکم، به مدت ۲ سال، تعیین شده است.
آزمایش تشخیص کرونا ویژه همکاران شرکت بازارگستر پگاه منطقه ۳، انجام شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این اقدام به منظور افزایش ایمنی همکاران و در دفتر مرکزی بازار گستر پگاه منطقه ۳، اجرا شد.
گفتنی است، آموزش نحوه اجرای دستورالعملها جهت پیشگیری از ابتلا و شیوع بیماری کرونا، از دیگر برنامههایی بود، که اجرا شد.
برنامه بازارگردی عبداله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، از شهر تهران، در حال برگزاری است.
به گزارش اقتصادرسا به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با هدف ارزیابی بازار و ارتباط مستقیم با مشتریان، عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، از سوپرمارکتهای شرق تهران، بازدید کرد.
در این برنامه حضور ویترینی محصولات پگاه در محله نارمک، هفت حوض، تهرانپارس، سبلان و شهرستان پردیس شهر تهران، ارزیابی شد.
ارائه محصولات جدید با نگاه سختگیرانه در کیفیت و چابکی، در اولویت قرار گیرد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در جلسه «کمیته لانچ« پگاه با اعلام این مطلب افزود: کیفیت محصول اولویت اول مصرف کننده است و باید در این حوزه با چابکی عمل کرد.
وی با اشاره به ظرفیت داخلی موجود در شرکتهای گروه تصریح کرد: استفاده از پتانسیل موجود بهرهوری را ارتقاء خواهد داد.
قدوسی افزود: ورود و معرفی محصول به بازار با سخت گیری انجام شود چراکه توجه به خوشمزگی و بسته بندی مناسب لازمه توسعه بازار و جلب رضایت مشتریان است.
مدیرعامل صنایع شیر ایران تاکید کرد: در راستای لزوم توجه به اصل یکسانسازی در بستهبندی محصولات، شرکتهای گروه موظف به اجرای مصوبات شورای تبلیغات و کمیته لانچ در حوزه طراحی هستند.
گفتنی است، «کمیته لانچ« شرکت صنایع شیر ایران با محوریت بررسی تولید محصولات جدید و زیباسازی و یکسان سازی بسته بندی محصولات بهصورت منظم به ریاست محمدعلی کارگر مطلق معاون تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید شرکت، برگزار میشود.
در مراسم سالروز ملی صادرات در استان چهارمحال و بختیاری، شرکت شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد، به عنوان صادر کننده نمونه استانی، معرفی شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در بیست و چهارمین سالروز ملی صادرات که استاندار، جمعی از مسئولین استان و مظفر علیخانی معاونت امور استانها وتشکلهای اتاق بازرگانی کشور حضور داشتند، از حمید خدائی مدیر عامل شرکت شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد، بهعنوان صادرکننده نمونه استانی، تقدیر شد.
مظفر علیخانی ضمن قدردانی از شرکت های برتر تصریح کرد: توجه به امر صادرات یکی از راه حل های برون رفت از مشکلات اقتصادی است که توسعه صادرات، امنیت اقتصادی، اشتغال مولد و رفاه پایدار را، در پی دارد.
گفتنی است، در حاشیه این مراسم، از محصولات تولیدی شرکت های برتر نیز، نمایشگاهی برگزار شد.
کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد