سردخانه زیر صفر ۵ هزار تنی در مساحتی به وسعت ٣١ هزار متربع، توسط شرکت پگاه لرستان، خریداری شد تا گام دیگری در توسعه صادارت و فروش داخلی محصولات پگاه برداشته شود.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، حشمت اله بهرامی مدیرعامل پگاه لرستان با اعلام این خبر افزود: در راستای توسعه تولیدات پگاه و فروش و صادارت، نیاز به سردخانه زیرصفر بزرگتری بود که با تکمیل زنجیره سرما موضوع صادرات محصولات پگاه تسهیل شود.
وی تاکید کرد: با وجود این سردخانه، شرکت پگاه لرستان پتانسیل مناسبی برای تولید محصولات لبنی و غیر لبنی پیدا کرد که نیاز به انجماد و سرد خانه زیر صفر داشتند.
او با اشاره به اهمیت این رخداد در توسعه جایگاه پگاه افزود: با وجود این امکان تازه، علاوه بر توسعه محصولات داخلی و صادراتی، امکان توزیع محصولات تازهتر به مرکز و جنوب کشور فراهم شده است تا رضایت مصرف کنندگان محصولات برند ملی پگاه ارتقا یابد.
بهرامی تصریح کرد: این سردخانه دارای فضای ذخیره سازی ۲ هزار و۷۰۰ تنی است که از این حجم ۱۱۰۰ تن به سردخانه زیر صفر و ۱۶۰۰ تن به سردخانه بالای صفر، اختصاص دارد.
مدیرعامل پگاه لرستان با اشاره به اینکه هزینه خرید این سردخانه از محل أخذ وام و فروش ملک تجاری تهیه و پرداخت شده، خاطر نشان کرد: خرید سردخانه ضمن افزایش مساحت شرکت به بیش از ۱۰۷ هزار متر ربع، این شرکت را از بنبست فرودگاه، رودخانه، ماسه شویی و سردخانه خارج کرد و اکنون پگاه لرستان در مجاورت جاده قرار دارد.
وی ادامه داد: هفت باب ساختمان مسکونی، انبار، یک باب ساختمان اداری مجهز و کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز سردخانه و یک باسکول ۶۰ تنی از دیگر امکانات این سردخانه است که ظرفیتهای توسعه ای بیشتری را ایجاد کرده است.
اقتصادرسا _با حضور معاون وزیر ارشاد، لوح و تندیس شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اعطا شد.
به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جشنواره و با حضور فرشاد مهدیپور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و مدیران انجمنهای معتبر روابط عمومی کشور، از پیشروی روابط عمومی پگاه در دو بخش به عنوان رتبه نخست جشنواره (شبکههای اجتماعی و رادیو اینترنتی) و در یک بخش به عنوان رتبه سوم (گفت و گو)تقدیر شد.
لوح و تندیس این جشنواره به حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران، تقدیم شد تا ششمین جایزه ملی روابط عمومی پگاه در ۱۸ماه گذشته کسب شود.
در این مراسم که در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، سید شهاب سید محسنی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران با اشاره به رقابت ۱۵۰۰ اثر دریافتی از سراسر کشور افزود: بین آثار دریافتی ۱٠٠ روابط عمومی در ۱۴ بخش به داوری گذاشته و با بررسی عملکرد یکساله ٣٣ شاخه، موضوعاتی چون خلاقیت، برنامهریزی، اثربخشی، اطلاع رسانی و دربرگیری مخاطبان داوری شد.
رئیس انجمن روابط عمومی ایران، رئیس موسسه کارگزار روابطعمومی(KPRI) و رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی نیز در این مراسم حضور داشتند.
حضور روابط عمومی های سراسر کشور در حوزه نفت و انرژی، صنعت نفت، فولاد، پتروشیمی، بانک، سازمان تامین اجتماعی، و بخش خصوصی از نکات قابل توجه در این رقابت بود.
رونمایی از ۳ کتاب در حوزه روابط عمومی نیز از رویدادهای جنبی این مراسم بود.
احمد صدیقی مدیر بازار گستر منطقه ۴ از همکاران امورمالی و حسابداری پگاه تقدیر کرد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، احمد صدیقی مدیر منطقه چهار بازار گستر پگاه امروز ۱۵ آذرماه و همزمان با روز حسابدار، با حضور در جمع کارکنان مالی و حسابداری از زحمات همکاران، تقدیر کرد.
در متن تقدیر نامه آمده است: خداوند افتتاحیه و اختتامیه همه حسابهاست
فرا رسیدن ۱۵ آذر روزحسابدار را به کلیه همکاران و تلاشگران عزیزعرصههای مالی، حسابداری، حسابرسی منطقه چهار تبریک عرض میکنم و امیدوارم همیشه سالم و موفق باشید.
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، با حضور مدیران ارشد صنایع شیر ایران برگزار شد.
به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با حکم عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، مرتضی اعیانی، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران معرفی شد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور عبدالامیر باروتکوب ریاست هیئت مدیره صنایع شیرایران برگزار شد، یغمور قلی زاده مدیرعامل پیشین تقدیر و معارفه مدیر عامل جدید انجام شد.
اعیانی در این رویداد با تشکر از اعتماد صورت گرفته، به ظرفیتهای موجود پگاه و تلاشهای گذشته اشاره و گفت: با انرژی مضاعف و تلاش های بیشتر، در دور تازه شاهد توسعه صادرات و ارزآوری بیشتر برای کشور و رشد سود آوری خواهیم بود.
به گزارش قتصادرسا، عصر امروز چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در جلسهای با حضور حسن تاجیک مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، عبدالامیر باروتکوب، بهعنوان عضو جدید هیأت مدیره شرکت صنایع شیر ایران، منصوب شد.
در این جلسه، پس از تودیع ولی ملکی عضو و رییس سابق هیأت مدیره صنایع شیر ایران ، باروتکوب به عنوان عضو موظف هیئت مدیره به نمایندگی از هلدینگ آتیه صبا معرفی شد.
پس از این مراسم و در نشستی دیگر، اعضای هیئت مدیره تشکیل جلسه داده و با رای اکثریت حاضرین هیئت مدیره، عبدالامیر باروتکوب را بهعنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب کردند.
گفتنی است، در جلسه هیئت مدیره، محمدمهدی عزیزی نائب رئیس هیأت مدیره شرکت صنایع شیر ایران، عبداله قدوسی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره و نرگس یزدانیان عضو هیأت مدیره حضور داشتند.
دومین جشنواره سلامت غذا با حضور مسئولین بخش سلامت برگزار و تندیس زرین این جشنواره به شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اعطا شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در دومین جشنواره ملی سلامت غذا از شرکت صنایع شیر ایران در گروههای محصولات جدید سلامت محور شیر، ماست و پنیر غنی شده با ویتامین D3 و دوغ هفت گیاه و سلامت محور کفیر، ماست و پنیر پروبیوتیک، بهعنوان برند پیشرو در تحقیق، توسعه و تولید محصولات سلامت محور تقدیر شد.
جشنواره ملی سلامت غذا، در راستای ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ تغذیه سالم در جامعه، به معرفی ویژگیهای محصولات سلامت پرداخت که سهم پگاه در حوزه تولید محصولات سلامت محور مورد توجه قرار گرفت.
در آئین اختتامیه، مدیرکل امور فرآوردههای غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، دبیر انجمن علوم و صنایع غذایی ایران و مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت برگزار شد از صنایع شیر ایران بهعنوان برند پیشرو در تحقق، توسعه و تولید محصولات سلامت محور حضور داشتند.
دومین جشنواره ملی سلامت غذا که در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، در بخش برندهای غذایی، ۷۰ برند نام آشنای صنعت غذا با شعار «همه با هم برای سلامتی» به معرفی جدیدترین دستاوردهای خود در تولید محصولات سلامت پرداختند.
گفتنی است، نکات مهمی در این جشنواره در راستای اهداف کلان تغذیهای مطرح شد از جمله اینکه «محصولات سالم» میتوانند در آینده مشمول رایانه سلامت یا کاهش مالیات شوند اما در عوض «غذای ناسالم» در وزارت بهداشت توسط کارگروه تعیین کالای آسیب رسان به سلامت، سالانه شناسایی و تبلیغات این کالاها به طور قانونی ممنوع شود، ضمن اینکه بر این کالاها «عوارض و مالیات سلامت» بسته خواهد شد.
صنعت غذایی کورش در دومین جشنواره ملی سلامت غذا در جمع 10 برند اول دانشمحور قرار گرفت و اویلا نیز برند اول در حوزه صنعت روغن معرفی شد.
به گزارش اقتصادرسا ، نماینده صنعت غذایی کورش، در جایگاه اهدای تندیس جشنواره ملی سلامت غذا قرار گرفت و هیات داوران جشنواره، از تلاشها و برنامههای این مجموعه، در راستای تولید محصولات سلامتمحور، تقدیر و قدردانی به عمل آوردند.
در دومین جشنواره ملی سلامت غذا که در سالن همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار میشد، محمدحسین عزیزی اظهار داشت: ما بیشتر سعی داریم نقش مشاورهای داشته باشیم تا ناظر و به خاطر همین رویکرد است که جشنواره ملی سلامت غذا را تعریف کردیم.
مدیرکل امور فرآوردههای غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو ضمن تشریح اهداف جشنواره، تصریح کرد: اهمیت سلامت غذا روز به روز بیشتر میشود. چون در حال حاضر، نزدیک 2500 کارخانه صنایع غذایی داریم که حداقل بالای 10 نفر نیرو دارند. این مجموعهها مستقیما در سلامت مردم تاثیرگذار خواهند بود.
عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: طبق برآوردهای قبلی، حداقل 25٪ درآمد خانوارها صرف تهیه غذا میشد که با توجه به گرانیهای اخیر، این رقم باید به 50٪ در خانوادههای ضعیف رسیده باشد. بنابراین نمیتوان نسبت به سلامت محصولات غذایی بیتوجه بود و ما هم تمام تلاشمان معطوف به همین موضوع است.
محمدرضا شافعینیا، دبیر انجمن علوم و صنایع غذایی ایران، سخنران بعدی این برنامه بود که از صنعتگران حوزه غذا تشکر کرد و بیانیه دومین جشنواره ملی سلامت غذا را امضا کرد.
زهرا عبداللهی، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، از دیگر سخنرانان این برنامه بود که طی صحبتهای خود به بیان برخی راهکاری صنعت غذا برای تولید غذای سالم اشاره داشت.
مدیر کل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت و مدیر انسیتوی تحقیقات تغذیه سخنرانان پایانی این برنامه بودند و با اهدای تندیس به مجموعههای برتر، دومین جشنواره ملی سلامت غذا به کار خود پایان داد.
دور جدید ثبت نام آزمون استخدامی شرکت صنایع شیر ایران، آغاز شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون، از سه شنبه ۲۵ آبان تا دوشنبه اول آذرماه ۱۴۰۰، میتوانند با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir اقدام به ثبت نام کنند.
همچنین داوطلبانی که قبلا اقدام به ثبت نام کردهاند نیز امکان ویرایش اطلاعات خود را خواهند داشت.
آزمون مذکور نیز از روز جمعه ۱۲ آذرماه به ۲۶ آذرماه تغییر پیدا کرده است.
گفتنی است، کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی، تنها از طریق سایت آزمون جهاد دانشگاهی انجام و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.
همزمان با ۶۷ سالگی شرکت صنایع شیر ایران و با حضور مدیرعامل صنایع شیرایران (پگاه) ۵ طرح توسعهای در شركت پگاه تهران افتتاح و به بهرهبرداری رسيد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این مراسم عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به سیاست های توسعهای پگاه و رشد زیرساخت ها در شرکت صنایع شیر ایران گفت: پروژههای افتتاح دستگاه استریلایزرUHT، دستگاه سپراتور نازل ماست چکیده و یونانی و دستگاه بستهبندی کره ۵۰ و ۱۰۰ گرمی بنهیل و مونیتورینگ و اتوماسیون واحد هوای فشرده با استفاده از تخصص داخلی به بهرهبرداری رسید تا ظرفیت تولید بیش از پیش ارتقا یابد.
وی با اشاره شصت و هفتمین سالروز تاسیس پگاه ادامه داد: شرکت صنایع شیر ایران با سابقه درخشان خود در بومی سازی صنعت همواره تاکید بر ایجاد اشتغال داشته و هم اکنون با ۱۰ هزار نفر اشتغال مستقیم گام های بزرگی در مسیر اهداف سیاست های اشتغالزای دولت سیزدهم برداشته است.
وی افزود: افتخار میکنیم پگاه با رویکرد سلامت محوری درعمل به مردم ایران و ۳ نسل از ملت ثابت کرده که توانسته و همچنان جایگاه خود را حفظ کرده و برای آینده برنامه ریزیهای بزرگتری در تکمیل زنجیره صنعت لبنیات و رکورد زنی های جدید دارد.
او تاکید کرد: با رویکردهای جدید دولت سیزدهم این راه برای برند ملی پگاه ادامه دارد و این روز یاد آور وظیفه تک تک ما در قبال مردم و سلامت جامعه است.
گفتنی است، در این مراسم و با حضور رئیس هیئت مدیره و معاونین مدیرعامل صنایع شیر ایران دو دستگاه تریلر حمل شیر و لیفتراک دیزلی ۳ تنی نیز به بهرهبرداری رسید.
صبح روز ۱۸ آبان ۱۴۰۰ و جشن ۶۷ سالگی شرکت صنایع شیر ایران با حضور عبدالله قدوسی مدیرعامل صنایع شیرایران(پگاه) در جمع کارگران و مدیران پگاه تهران آغاز شد.
به گزارش اقتصادرسا،در این رویداد که با اهدای گل به کارگران خطوط تولیددر بدو ورود به محل کار انجام میشد، قدوسی با تاکید بر ایجاد اشتغال مستقیم ۱۰ هزار نفری پگاه در کشور گفت: افتخار می کنیم به اینکه پگاه سلامت محوری را در عمل به مردم ایران و ۳ نسل از ملت ثابت کرده و توانسته چنین جایگاهی داشته باشد.
وی تاکید کرد: این راه برای برند ملی پگاه ادامه دارد و این روز یاد آور وظیفه تک تک ما در قبال مردم و سلامت جامعه است .
اقتصادرسا_با حضور مهدی صولی مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، جلسه شورای معاونین، برگزار شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه که سه شنبه ۱۱ آبان و با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران مناطق و شعب، برگزار شد، مهدی صولی با اشاره به اهمیت موضوع فروش باحفظ منافع مردم به عنوان مشتریان نهایی گفت: این موضوع شرایط خاص خود را دارد و ما باید از این شرایط به نحو مطلوب، بهرهبرداری کنیم.
وی با اشاره به اهمیت اجرای صحیح بحث فروش افزود: نیاز است در این راستا، همه همکاران نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه تصریح کرد: مهمترین کار ستاد برنامهریزی برای فروش بهتر و مناطق نیز وظیفه اجرای تصمیمگیریها و نظارت بر آن را دارند همچنین کاهش بروکراسی در شرکت باید حتما در نظر گرفته شود.
صولی خاطر نشان کرد: نیاز هست برنامه ریزی طرحهای رضایت همکاران در اسرع وقت پیگیری شود.
کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد