مراسم قرعه کشی مسابقه کهکشان راه شیری پگاه، برگزار شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مراسم روز سهشنبه ۱۵ تیرماه و با حضور محمدعلی کارگر مطلق معاونت تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید و نماینده مدیرعامل و جواد اورسجی مدیر حراست شرکت صنایع شیر ایران، برگزار شد.
این مراسم در سه پلتفرم اینستاگرام پگاه، آپارات پگاه و درگاه سایت خبر تصویری بهصورت زنده پخش شد.
در این دوره و به قید قرعه به ۶۵ برنده مسابقه و ۱۵ نفر که بالاترین امتیاز را کسب کردند، جوایزی شامل مچبند سلامتی، اسپیکر بلوتوث، اندروید باکس و هدست بلوتوث، اهدا شد.
در مسابقه کهکشان راه شیری پگاه که همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد، بیش از ۱۰ هزار نفر شرکت کردند.
گفتنی است، در این برنامه و به قید قرعه از ۵ بیننده برنامه از درگاه اینستاگرام پگاه نیز، تقدیر شد.
طرح فروش ویژه خامه صورتی پگاه در فروشگاههای سراسر کشور به مناسبت تولید چهارمین دهه تولید این محصول آغاز شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، پگاه بهعنوان نخستین تولید کننده این محصول در ایران و در سالگرد تولید این محصول طرح فروش ویژه را اجرا کرد.
بر همین اساس، فروش ویژه خامه استریل صورتی از اول تیرماه در فروشگاههای زنجیرهای و سایر کانالهای توریعی آغاز شده و تادپایان تیرماه ادامه دارد.
در این طرح که با هدف تقدیر مصرف کنندگان این محصول، در فروشگاههای کشور اجرا شده، فروشگاههای رفاه، افق کوروش، هایپر استار، سوپرمارکتها، مراکز عرضه مستقیم، غرفههای میادین ترهبار و فروشگاههای دیجیتال خدماتدهی میکنند.
شایان ذکر است که شرکت صنایع شیر ایران از اواخر دهه ۶۰ برای اولین بار خامه استریل صورتی را با شکل کنونی در ایران تولید کرد و در ۴دهه گذشته با حفظ کیفیت، خامه صورتی را برای ایرانیان تولید کرده تا این محصول یادآور نام پگاه باشد.
گفتنی است این کمپین با شعار «خامه صورتی اصلش پگاهه» در حال اجراست.
بررسی عملکرد شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در سال گذشته خبر از رشد ۱۵۰ درصدی در سود خالص و رشد شاخصهای نظارتی در این مجموعه تابعه صندوق بازنشستگی کشوری، داد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، شاخص عملکردی شرکت صنایع شیر ایران در یکساله ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ در حوزههای سود خالص، شیرخام دریافتی، صادرات مقداری و ريالی، فروش و درآمدهای عملياتی و ارزش سبد فروش، رشد کرد.
بر پایه این گزارش، شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) در سال مالی گذشته در حوزههای دریافت شیرخام شاهد رشد ۷ درصدی بود.
همچنین در حوزه صادرات نیز وضعیت فروش محصولات برند پگاه درکشورهای دیگر جهش مقداری ۱۰ درصدی را ثبت کرد و صادرات ريالی نيز ۴۵ درصد رشد یافته است.
تجمیع عملکردهای توسعهای در حوزه تولید و فروش هم آمارهای تازه ای از پیشروی پگاه داشته و مطابق عملکرد تجمیعی سال ۱۳۹۹، رشد فروش و درآمدهای عملياتی به میزان ۵۳ درصد بوده است.
رشد ۴۸ درصدی ارزش سبد فروش كل هر كيلوگرم محصول هم خبر از بهبود رویههای فروش در پگاه دارد.
مجمع عادی سالانه شرکت صنایع شیر ایران منتهی به دوره مالی ۳۰ اسفند ۹۹، برگزار شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مجمع به ریاست حسن تاجیک مدیرعامل شرکت آتیه صبا، نرگس یزدانیان معاونت هماهنگی امور شرکتهای آتیه صبا و احسان بادپا معاون مالی توسعه صنایع بهشهر بهعنوان ناظر، عبداله قدوسی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران، تشکیل شد.
در این جلسه، صورتهای مالی مطلوب ارزیابی شده و با در نظر گرفتن تکالیف مندرج در صورت خلاصه، تصویب شد.
جلسه کمیته حسابرسی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، برگزار شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در راستای انجام تکالیف صندوق بازنشستگی کشوری و بهبود نظام و الزامات حاکمیت شرکتی، شفافیت و پاسخگویی و بهمنظور تقویت ساختار نظام کنترلی و افزایش اثربخشی و کارآیی مصوبات کمیتههای حسابرسی، جلسه کمیته حسابرسی شرکت صنایع شیر ایران تشکیل شد.
در این نشست، نرگس یزدانیان معاونت نظارت بر شرکتهای شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، عیسی سراج مدیر حسابرسی داخلی آتیه صبا، محمدحسن سعادتیان و بهرام شیرزاد اعضاء کمیته حسابرسی شرکت صنایع شیر ایران، غلامرضا زینلی مدیر مالی، رضا طاهری مدیر حقوقی و حسین بخشی دبیر کمیته و مدیر حسابرسی مدیریت، قربانعلی خاتم و رامین رهبان حسابرسان داخلی شرکت صنایع شیر ایران، حضور داشتند.
شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در اولین نمایشگاه تخصصی – صادراتی در ارمنستان، حضور یافت.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، نمایشگاه تخصصی-صادراتی ارمنستان با هدف توسعه بازارهای صادراتی پگاه و با همکاری شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، از ۲۰ تا ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۰، در مرکز نمایشگاهی ایروان اکسپو، برگزار شد.
این نمایشگاه با رویکردی تخصصی-صادراتی متشکل از ۴ پاویون عمده و مهم شامل: پاویون صنعت ساختمان، پاویون خدمات فنی و مهندسی، آب و برق و انرژی، کشاورزی و مواد غذایی و سایر گروه های مهم کالایی نظیر صنایع بهداشتی و دارویی و آرایشی برگزار شد و برند پگاه شرکت لبنیاتی است که در این نمایشگاه حضور داشت.
پس از افتتاح رسمی نمایشگاه تخصصی – صادراتی ارمنستان با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان تجارت ارمنستان و جمعی از مقامات تجاری و سیاسی ارمنستان، مذاکرات تجاری پر تعدادی برای ورود در سطح بازار محصولات پگاه در ارمنستان، انجام شد.
در این نمایشگاه ضمن نشست تخصصی با بیش از ۳۰ هیئت تجاری، زمینه حضور محصولات پگاه در فروشگاههای بزرگ ایرانی و ارمنی نیز رایزنی شد.
استقبال مناسب از غرفه پگاه به ویژه گروه محصولات خامه، پودری و پنیر نکته قابل توجه در روز نخست این نمایشگاه بود.
گفتنی است، تهیه کتاب کاتالوگ نمایشگاه که حاوی اطلاعات شرکت کنندگان است نیز بخشی از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.
اجلاس ملی « سلامت مواد غذایی ، از فرآوری تا مصرف » توسط « انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور » برگزار می شود.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه اجلاس ” سلامت مواد غذایی ، از فرآوری تا مصرف » ، در راستای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت مواد غذایی و اصلاح و ترویج الگوی مصرف ، مبتنی بر برنامه های راهبردی وزارت بهداشت، « انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور » در نظر دارد براساس مصوبه شماره ۵۶۴۵/۱۰۰ نخستین همایش ملی ” سلامت مواد غذایی ، از فرآوری تا مصرف ” را با مشارکت سازمان غذا و دارو ، وزارت صمت، سازمان نظام پزشکی ، شورای عالی سلامت ، سازمان شیلات و شورای سیاستگذاری صدا و سیما ، ۲۴ مهر ماه سال جاری همزمان با روز جهانی غذا در محل انستیتو تحقیقات و تغذیه ای و صنایع غذایی کشور برگزار نماید .
همچنین در این همایش برای اولین بار ” نشان ملی تغذیه” به تولید کنندگان و خدمات دهندگان و افراد شاخص و کارآمد در این حوزه بر اساس دستورالعمل مصوب شورای عالی انستیتو اعطا خواهد شد .
گفتنی است بر اساس تصمیم نهایی « انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور » و شورای سیاست گذاری نشان ملی تغذیه ، موسسه فرهنگی و هنری « عصرگفتگوی قلم » به عنوان دبیرخانه اجرایی اجلاس ملی ” سلامت مواد غذایی ، از فرآوری تا مصرف ” جهت پیگیری امور مربوط به ثبت نام و سایر امور اجرایی مربوط به این نشان ملی آغاز به کار کرد.
• ضوابط ثبت نام کنندگان جهت حضور در فرآیند ارزیابی نشان ملی تغذیه :
۱- ثبت نام جهت حضور در فرآیند کارشناسی به تنهایی موجب اخذ نشان نمی گردد و ثبت نام کننده حتماً باید امتیازات و تأییدات کمیته علمی و ارزیابی را اخذ نماید .
۲- با توجه به اینکه محصولات تولیدی نیاز به تأییدات آزمایشگاهی دارند ، هزینه های مربوطه طبق تعرفه آزمایشگاه مورد تأیید سازمان غذا و دارو ، با ثبت نام کننده می باشد .
۳- برخی از معیارهای اعطای نشان مطابق مصوبه شماره ۵۶۵۴/۱۰۰ انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور به شرح ذیل است ؛
چهره شاخص و تأثیر گذار در ارتقاء و ترویج دانش تغذیه در سطوح ملی ، منطقه ای یا بین المللی
ارائه فرآیند یا خدمات که منجر به بهبود وضعیت تغذیه در جامعه گردد .
فرآورده های غذایی ، صنفی یا صنعتی دارای ویژگیهای مطابق با معیارهای سلامت تولیدکنندگان و خدمات دهندگان در حوزه صنایع غذایی کشور ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری این رویداد ملی می توانند با شماره ۰۲۱۸۱۰۲۰ داخلی ۱۰۰۱ و ۱۰۰۲ دبیرخانه این اجلاس موسسه ( عصرگفتگوی قلم ) ،تماس حاصل نمایند.
شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) عامل به استاندارد و از شرکتهای پیشرو کشور است.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، غلامرضا شریعتی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و هیئت همراه، در بازدید از شرکت پگاه تهران با اعلام این مطلب افزود: پگاه در اجرا و پیادهسازی استاندارد و مباحث کیفی جزو شرکتهای مطلوب کشور است که ساختار یافته عمل میکند.
وی ادامه داد: پگاه از معدود شرکتهای ایرانی است که استانداردهای داخلی تدوین شده دارد که سختگیرانه و از استانداردهای ملی نیز سخت گیرانه است.
او با اشاره به این نکته که تدوین استاندارد داخلی پگاه سختگیرانهتر از استاندارهای ملی است، تصریح کرد: توجه و تعهد جدی به امر کیفیت موجب شد، تا پگاه اولین دریافت کننده نشان حلال در صنعت لبنیات کشور باشد.
شریعتی افزود: به واقع صنایع شیر ایران جزو همکاران اصلی ما درحوزه تدوین، اصلاح و بازنگری استانداردهای داخلی است و در این حوزه نگاه کلان و ملی دارد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به حق مالکیت معنوی پگاه در روند همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران، در خصوص رفع موانع و تسریع در روند تدوین استانداردهای درخواست شده نیز قول همکاری لازم داد.
عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز با اشاره به تاریخچه ۶۷ ساله پگاه، تصریح کرد: این شرکت با ۳۰ شرکت تابعه و ۱۰ هزار همکار، سی و پنجمین شرکت لبنی در دنیاست و ۳۵ درصد از سهم بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.
او افزود: پگاه در سال ۹۹، ۸۴ هزار تن محصول را به ۱۸ کشور از جمله روسیه که مجوزهای بسیار سختگیرانه دارد، صادر کرده و نقش مهمی در ارزآوری کشور ایفا کرده است و صادرات ۱۱۰ هزار تن محصول هدف پیشرو در سال جاری است.
قدوسی تاکید کرد: دریافت ۲۰ استاندارد بین المللی و کمک به تدوین ۱۰۰ استاندارد داخلی بیانگر توجه ویژه این شرکت به بحث کیفیت است، که خود را حامی و همراه همکاران در سازمان ملی استاندارد ایران میداند.
او افزود: توجه به ارتقاء و استمرار کیفیت در الویت اصلی این شرکت است و کسب عناوین متعدد استانداردهای نمونه ملی و استانی توسط شرکتهای گروه، نشانگر این موضوع مهم است وهم اکنون شرکت صنایع شیر ایران این افتخار را دارد که اغلب آزمایشگاه درشرکتهای گروه، آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد است.
شهریار دبیریان مدیر تضمین کیفیت صنایع شیر ایران نیز گزارش دستاوردهای حوزه کیفیت را ارائه و بر توسعه تعاملات فیمابین تاکید کرد.
گفتنی است، بازدید از باغ موزه صنعت شیر، خطوط تولید و آزمایشگاههای شرکت پگاه تهران همراه با توضیحات سید جعفر میر مدیرعامل شرکت نیز از برنامههای این بازدید بود.
۱۶ هکتار از اراضی استان، توسط همکاران شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه همدان، پاکسازی شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این اقدام به مناسبت روز جهانی زمین پاک و با حضور محسن جعفری نژاد مدیرکل اداره محیط زیست استان، عباس نجاری رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر، مدیرعامل و همکاران شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه همدان، انجام شد.
جعفری نژاد ضمن بازدید از فاز اول پروژه تصفیهخانه شرکت کشت و صنعت پگاه همدان، در جریان پیشرفت پروژه، قرار گرفت.
او ضمن تقدیر از اقدامات این شرکت در راستای حفاظت از محیط زیست افزود: این شرکت پتانسیل دریافت نشان صنعت سبز را، دارد.
وی تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست از اقدامات شرکتهای تولیدی در راستای حفظ محیط زیست حمایت میکند.
علیرضا بختیاری آریا، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه همدان نیز بر سرعت بخشیدن در انجام پروژه تاسیس تصفیه خانه تاکید کرده، افزود: این شرکت تلاش میکند تا با دریافت نشان صنعت سبز، مشوقی جدی برای سایر مجموعههای تولیدی باشد.
گفتنی است، در جریان این بازدید از مجموعه نهالستان شرکت نیز بازدید شد.
اقتصادرسا_ صادرات ۱۰ درصد و فروش داخلي شركت صنايع شير ايران ۴/۲ درصد، از نظر وزني، رشد كرد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل شركت صنايع شير ايران (پگاه)، عبداله قدوسي مديرعامل صنايع شير ايران با اعلام اين مطلب افزود: پگاه در سال ۹۹ در حوزههاي دريافت شيرخام نيز، به ركورد قابل توجهي، دست يافت.
وي، با اشاره به توفيقات حاصل شده در حوزه صادرات نيز افزود: کسب عنوان صادر کننده ممتاز برای دومین بار و شکستن رکورد صادرات، موید عملکرد مطلوب سال گذشته شرکت، بوده است.
مديرعامل صنايع شير ايران با اشاره به نقش صادرات در ارزآوري كشور گفت: توسعه بازارهای صادراتی در اوراسیا، یکی از اهداف اصلی شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، در سال ۱۴۰۰، است.
قدوسي با تقدير از عملكرد شركت پخش سراسري بازارگستر پگاه و تجهيز ناوگان توزيع، تاكيد كرد: مديران اين حوزه، تمركز بر افزايش فروش وزني، ارزش سبد، رشد سهم ويتريني و افزايش تعداد عاملين فروش را، بهعنوان اهداف پيش رو، مد نظر قرار دهند.
مديرعامل صنايع شير ايران تصريح كرد: استمرار كيفيت و مزه مطلوب، در راستاي جلب رضايت مشتريان از مهمترين اهداف شركت است كه به جديت پيگيري ميشود.
وي همچنين توجه به اصول كاهش قيمت تمام شده و مطلوبيت نهايي محصول را از شاخصهايي دانست كه در دستور كار سال جاری قرار گرفته است.
قدوسي، با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: از ظرفیت موجود، باید نهایت بهره برداری در راستای توسعه بیش از پیش شرکت، انجام شود.
با مشارکت شرکت شیرخشک نوزاد پگاه، ۱۴۶۲ قوطی شیرخشک با نشان 《لاکتومیل》 در بین خانوادهها ی کم برخوردار، توزیع شد.
به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، حمید خدایی مدیرعامل شرکت شیرخشک نوزاد پگاه با اعلام این خبر افزود: این اقدام با عنوان پویش فصلی 《مادرانه》 و مشارکت موسسه خیریه یاران مهر در مناطق محروم ۴ استان همدان، لرستان، کرمانشاه و ایلام، به اجرا درآمد.
وی تصریح کرد: با مشارکت خیرین و ارائه تخفیف ویژه در سال جدید، این طرح به ۵۰۰۰ قوطی شیرخشک در ماه افزایش خواهد یافت تا مناطق محروم بیشتری تحت حمایت، قرار گیرند.
گفتنی است، شرکت صنایع شیر ایران در راستای مسئولیت اجتماعی، اقدامات مشارکتی متنوعی را با همکاری موسسههای خیریه سطح کشور، اجرا میکند.
کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد