شعبه مدرس شیراز بانک اقتصادنوین پس از اتمام عملیات بازطراحی و تجهیز بر اساس هویت بصری جدید این بانک افتتاح شد.

 

به گزارش اقتصادرسابه نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این شعبه (کد 2307) از امروز 20 آذرماه 1400 به نشانی شیراز، خیابان مدرس، نبش خیابان کاوه آماده خدمت‌رسانی به مشتریان این بانک خواهد بود.

 

شعبه غدیر تهران بر اساس هویت بصری جدید این بانک طی مراسمی با حضور علیرضا بلگوری، مدیرعامل و جمعی از مشتریان این شعبه افتتاح شد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، شعبه غدیر (کد ۱۰۱) نخستین شعبه نظام بانکداری خصوصی پس از انقلاب است که پس از اتمام عملیات بازطراحی و تجهیز بر اساس هویت بصری جدید بانک اقتصادنوین افتتاح شد و از امروز ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰، در محل تهران، انتهای خیابان شهید بهشتی، نرسیده به خیابان ولیعصر، پلاک ۵۰۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان این بانک خواهد بود.

با توجه به یکپارچگی خدمات بانک اقتصادنوین در شعب سراسر کشور، جز برخی خدمات خاص، محدودیتی جهت دریافت خدمات بانکی و انتخاب شعبه برای مشتریان وجود ندارد و مشتریان می‌توانند بنا به‌دلخواه، شعبه جدید خود را انتخاب و خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

مشتریان ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰ – ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

مراحل افتتاح حساب مشتریان بانک مسکن کاملا غیرحضوری و به سادگی در دسترس تمامی مشتریان و مراجعه کنندگان قرار دارد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن در راستای ارتقای آسودگی خاطر و سهولت انجام امور مختلف بانکی، سطح خدمات غیرحضوری و مجازی خود را گسترش داده است. از جمله مهم ترین و در عین حال اساسی ترین خدمات بانکی که به صورت غیرحضوری به مشتریان بانک مسکن ارائه می شود؛ افتتاح حساب به صورت آنلاین است که در واقع مرحله نخست برای انجام سایر امور بانکی است. این نوع خدمات رسانی بانک مسکن به ویژه در شرایط فراگیری کرونا که تجمع و حضور مداوم در مکان های عمومی ریسک و خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می دهد، اهمیت دو چندان دارد.
بررسی ها نشان می دهد یکی از مهم ترین ویژگی های افتتاح حساب غیرحضوری در بانک مسکن، سهولت طی شدن مراحل آن برای تمامی مشتریان است. به این صورت که مشتریان برای افتتاح حساب به صورت غیر حضوری از طریق پیشخوان مجازی در وب‌ سایت بانک مسکن و در سامانه همراه بانک توسط متقاضی، چند مرحله ساده را باید بگذرانند. نخست ارائه اطلاعات و احراز هویت است. به این شکل که متقاضی از طریق رایانه شخصی یا لپ‌تاپ مجهز به دوربین (webcam) و یا تلفن‌همراه به سامانه پیشخوان مجازی ( https://ecounter.bank-maskan.ir)، متصل شده و از میان امکانات فراهم شده در پیشخوان مجازی، منوی افتتاح حساب غیر حضوری را انتخاب می‌ کند. در این بخش در صورت انتخاب روش احراز هویت از طریق چهره، متقاضی باید شماره سریال کارت ملی را در فیلد مورد نظر وارد کند. اما اگر فرد متقاضی احراز هویت از طریق کارت ملی هوشمند را انتخاب کند باید در ابتدا شخصاً نسبت به تهیه دستگاه کارت‌خوان (Card Reader) از فروشگاه‌های تجهیزات رایانه‌ای اقدام کرده و دستگاه مذکور را به رایانه شخصی متصل و طبق راهنمای آن مراحل نصب نرم‌افزار را انجام دهد، سپس متقاضی کارت ملی را وارد دستگاه کارت‌خوان کرده و منوی «جهت ارتباط با کارت ملی هوشمند» را انتخاب می کند. روش دیگر احراز هویت از طریق اطلاعات مسکن‌کارت است. این روش احراز هویت به دارندگان کارت بانک مسکن (مسکن‌کارت) اختصاص دارد. در این حالت مشتری شماره کارت بانک مسکن، کد CVV2، تاریخ انقضای کارت و رمز دوم کارت (رمز پویای کارت) را در فیلدهای مربوطه وارد کرده، در صورت صحت اقلام ورودی، مشتری مجاز شمرده شده و به منظور افتتاح حساب به مرحله بعد هدایت می‌شود.
مرحله بعد، استعلام کد شهاب است. در این مرحله استعلام کد شهاب جهت افتتاح حساب به صورت اتوماتیک انجام و در صورت احراز هویت موفق، کد پیگیری به متقاضی ارائه می‌شود.
پس از اخذ کد شهاب، متقاضی به مرحله بعد هدایت می‌ شود. در این مرحله باید نوع سپرده، شعبه افتتا‌ح‌کننده، مبلغ افتتاح حساب، درخواست صدور کارت بانکی (در صورت نیاز) تعیین و همچنین شرایط افتتاح حساب نیز تأیید شود.

یک محقق اقتصادی مسوولیت بانک های تخصصی در اقتصاد ایران را سخت تر از سایر نهادهای مالی می داند.

به گزارش اقتصادرسا ؛رضا خسروی در گفت و گو با -هیبنا، گفت: نظام بانکی در دنیای مدرن در حکم زیر ساخت مالی و اقتصادی است و بدون بانک تصور انجام فعالیتی تقریبا محال است.

او با اشاره به جایگاه ممتاز بانک ها در نظام اقتصادی امروز تاکید دارد: در نظام های با ثبات و کسب و کار مساعد بانک ها می توانند نقش مطلوب تری در تامین مالی فعالیت ها با هدف سرمایه در گردش و مشارکت در تولید داشته باشند.

از دید این محقق اقتصادی هر چه فضای کسب و کار اقتصادی نامساعد شود کار برای نظام بانکی نیز سخت تر خواهد شد. زیرا نظام بانکی امانت دار سپرده های مردم هستند و در وضعیت مبهم پرداخت این منابع به اشخاص ثالث برای فعالیت اقتصادی با ریسک همراه است.

خسروی با اشاره به نامطلوب بودن محیط کسب و کار در ایران بر اساس ارزیابی مرکز پژوهش های مجلس می گوید: با وجود همه تلاش ها هنوز از نظر فعالان اقتصادی کسب و کار در ایران تسهیل نشده است.

او مقررات گذاری و قیمت گذاری دولتی، تعدد مجوز و قوانین، نبود نظام اعتبارسنجی و… را از چالش محیط کسب و کار در ایران می داند و تاکید دارد: این نامساعدی خود را در فضای بانکی منعکس می داند و بخش زیادی از چالش های بانک ها با مشتریان ناشی از این مسائل است.

به گفته او در محیط نامساعد کسب و کار کارایی نهادها پایین می آید به همین دلیل بخشی از مسائل کنونی اقتصاد ایران از جمله مسائل نظام بانکی و بخش های مختلف اقتصادی محصول چنین فضایی است.

خسروی با اشاره به فعالیت بانک های تجاری و تخصصی در ایران تصریح می کند: در شرایط کنونی فعالیت بانک های تخصصی از سایر نهادهای مالی دشوارتر است زیرا در این شرایط بانک های تخصصی ناچار هستند بدون در نظر گرفتن برخی متغیرها مانند ریسک، بازدهی و.. برخی مسئولیت های محول شده را انجام دهند.

این محقق اقتصادی اعتقاد دارد: در محیط پرابهام وقتی بانک ها ناچار باشند مسئولیت هایی نظیر تامین مالی هدفمند و کمک به رشد حوزه فعالیت را عهده دار باشند با چالش جدی روبرو هستند. زیرا از یک سو باید تعادل و پایداری مالی در بانک فراهم کنند و همزمان مقررات نظارتی بانک را رعایت کنند و از سوی دیگر باید ماموریت ها و تکالیف را پیش ببرند.

این محقق اقتصادی با تاکید بر اینکه در بین بانک های تخصصی مسئولیت سخت متوجه بانک مسکن است، می گوید: مسکن کالایی است که بیشترین فراگیری در مقایسه با سایر بخش های تخصصی را دارد. به همین دلیل مراجعه کننده و متقاضی برای آن زیاد است و کار بانک در تجهیز و تخصیص منابع سخت تر می شود.

او با انتقاد از برخی کارشناسان که اعتقاد دارند سهل بیع بودن وثایق مسکن ریسک نکول را پایین می آورد از این رو پرداخت تسهیلات در این بخش آسانتر است، گفت: این گروه آثار اجتماعی ورود حقوقی به بحث معوقات وام مسکن را نادیده می گیرند و تصور می کنند صرف ترهین سند کار برای بانک در وصول مطالبات آسان است.

این پژوهشگر در جمع بندی مطالب خود تاکید دارد: بانک مسکن به دلیل اینکه تامین کننده یک نیاز استراتژیک در ایران است ماموریت دشواری دارد و این ماموریت دشوار می طلبد که دولت در تجهیز سرمایه اولیه همراه تر باشد و با شفافیت در احکام و تکالیف قانونی مشخص، تنظیم مقررات و نظارت و… به بانک برای انجام این ماموریت کمک کند.

او یکی دیگر از حمایت های ضروری از این نهاد را ثبات و پایداری مدیریتی ذکر و اظهار کرد: عمر مدیران در بنگاه های دولتی کوتاه است و این عارضه به نهادها آسیب می زند. حساسیت نهاد بانک به طور عام و بخش مسکن به طور ویژه می طلبد از این عارضه دور نگه داشته شود.

خسروی اعتقاد دارد با توجه به اینکه دولت جدید طرح جهش مسکن را وعده داده می تواند با توجه ویژه به بانک مسکن در حوزه رویکردی و مدیریتی از طریق این بانک سیاست خود را پیش ببرد.

به گفته این توجه ویژه هم در حوزه افزایش سرمایه و هدفمند شدن تکالیف است و هم در بخش ثبات مدیریتی قابل توصیه است. زیرا عملکرد این بانک نشان می دهد وقتی مجموعه با مدیریت مناسب به ویژه در یک سال اخیر توانسته چند طرح بزرگ را پایان دهد یا شروع کند قادر است یک طرح بزرگ دیگر را نیز بدون آزمون و خطا اجرا کند.

دستگاه‌های «خوددریافت» بانک صادرات ایران امکان دریافت شبانه‌روزی وجه نقد و واریز آن به حساب را فراهم کرده است.

به گزارش اقتصادرسا  به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک می‌توانند بدون مراجعه به شعب، مبالغ نقدی شامل اسکناس‌های ۵٠ و ١٠٠ هزار ریالی و ایران‌چک‌های ۵٠ هزار تومانی را با استفاده از دستگاه‌های خوددریافت به حساب خود واریز کرده و نسبت به انتقال آن نیز اقدام کنند. با استفاده از این دستگاه‌ها روزانه مبلغ ١۵٠ میلیون ریال به حساب بانک صادرات از طریق سپهر کارت قابل واریز بوده و در هر بار واریز حداکثر ١۵٠ برگ اسکناس قابل پذیرش توسط دستگاه است.

۵٠ دستگاه‌ خوددریافت بانک صادرات ایران تاکنون در تهران و مراکز برخی استان‌ها به بهره‌برداری رسیده و تعداد این دستگاه‌ها در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت. این ماشین از جدید ترین تکنولوزی روز دنیا بهره می‌گیرد و قابلیت شناسایی پول تقلبی و مخدوش را دارد.استفاده دستگاه‌های خوددریافت در مراکز خرید و پر رفت و آمد در راستای کاهش نیاز مشتریان برای مراجعه به شعب در شرایط شیوع کرونا، استفاده بهینه از زمان و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال از مهمترین اهداف به‌کارگیری این دستگاه‌ها است.

این دستگاه‌ها اسکناس دریافتی از مشتریان را به طور خودکار در کاست‌ها جاگذاری کرده و امکان دریافت دوباره آنها توسط سایر مشتریان را به عنوان یک خودپرداز فراهم می‌کند.ماشین‌های بانکی CRS یا ATMR با عبارت معادل فارسی «خودگردان»، نسل جدید خودپردازهای بانکی هستند که نه ‌تنها دریافت اسکناس در آن‌ها ممکن است، بلکه می‌توان از طریق آن‌ها اسکناس وارد ماشین بانکی کرده و عملیات واریز آنی وجه نقد به حساب را انجام داد.

از دیگر مزایای این ماشین‌ها می‌توان به کاهش هزینه‌های مربوط به پول‌گذاری به‌دلیل وجود چرخه‌ خودکار مدیریت اسکناس‌های ورودی و خروجی اشاره کرد.با استفاده از دستگاه‌ها و جایگزینی آن با خودپردازهای معمولی، می‌توان بخش قابل‌توجهی از عملیات روزانه متصدیان بانکی شعب در عملیات دریافت و پرداخت اسکناس را کاهش و بدین‌ترتیب بهره‌وری سرمایه انسانی بانک را افزایش داد.
همچنین بهبود تجربه مشتریان از ارائه خدمت توسط این دستگاه‌ها در تمام طول شبانه‌روز و در تمام طول سال، از مزایای این راهکار است.

برای اطلاع از محل استقرار ٥٠ دستگاه خودگردان بانک صادرات ایران در تهران و شهرستان‌ها اینجا را کلیک کنید.​

 

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بر نقش اهمیت مدیریت ریسک در اتخاد تصمیمات اصولی بانکداری توسعه ای در بانک تاکید کرد.

 

به گزارش اقتصادرسا  به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کارگروه مدیریت ریسک بانک اظهار داشت: رعایت الزامات مدیریت ریسک به مفهوم پرهیز از اقدامات شجاعانه و تاکید بر رفتار بیش از حد محتاطانه نیست، بلکه سبب می شود بانک در مسیر فعالیت توسعه ای و در مواجهه با انواع پروژه ها و طرحهای پیشنهادی، با در نظر داشتن معیارهای مناسب ؛ ارزیابی و تحلیلی جامع و مبتنی بر منافع و هزینه های اجتماعی و اقتصادی پروژه لحاظ نماید.
وی افزود: حفظ و تداوم وضعیت مناسب بانک به لحاظ شاخص های مالی و توسعه ای نیازمند رفتارهای حرفه ای در اقدامات توسعه ای است و بانک به عنوان موسسه مالی مکلف است، ضمن انجام وظایف تخصصی و تکالیف توسعه ای در مراقبت از وضع کلی خود اهتمام لازم را داشته باشد.
عصارزاده گفت: بانک توسعه تعاون با تشکیل کمیته مدیریت ریسک طی سالیان گذشته این رویکرد حرفه ای را در نظام تصمیم گیری سازمانی دخیل نموده است.
وی افزود: گرچه پیش بینی های مبتنی بر افزایش سرمایه بانک به طور کامل محقق نگردیده و از سویی بانک در شرایط رقابتی بازار، به ارتقای سطح فعالیت توسعه ای مبادرت ورزیده است، با این وجود فرآیندهای تجهیز منابع، پرداخت تسهیلات، صدور ضمانت نامه و صدور اعتبار اسنادی در سطح کلان به گونه ای هدایت گردیده است که بانک در بستری مناسب، به روند خدمت رسانی ادامه دهد.
عصارزاده خاطر نشان کرد: در دوره های اخیر تلاش شده است میزان خطرپذیری بانک در پذیرش ریسک های اعتباری و مالی مورد بررسی قرار گیرد و همچنین مدیریت مبتنی بر ارزش نیز در سیستم مدیریت ارشد و میانی بانک جاری گردد.
وی گفت: مدیریت مبتنی بر ارزش به معنای در نظر داشتن پیامد تصمیمات و عملکردها در دامنه گسترده تر زمانی است، به گونه ای که پیامد اقدامات و عملکرد رییس شعبه یا مدیر ارشد، نه فقط در دوره تصمیم اتخاذ شده، بلکه آثار و نتایج آن در دوره های زمانی بعدی نیز مورد بررسی واقع می شود.
عصارزاده گفت: اهمیت مدیریت ریسک در تصمیمات و فرآیندهای بانکی و دوره های آموزشی مورد نیاز برای همکاران تشریح و تبیین خواهد گردید، تا همکار با علم به گره گشایی و چاره سازی و کارکرد مدیریت ریسک، با رغبت و شوق به سیستم بانکداری ارزش محور و مبتنی بر مدیریت ریسک اهتمام داشته باشند.
گفتنی است در این جلسه محمد ذوالفقاری معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی، حسن شریفی معاون اعتباری و حقوقی بانک، مصطفی منتظری مقدم رییس اداره کل مدیریت ریسک و سایر همکاران اداره ریسک نیز حضور داشتند.

شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، با درخشش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همراه بود.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کسب ۵ رتبه در شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی باعث درخشش روابط عمومی این بانک در جشنواره مذکور شد.

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شد در قسمت ملی جشنواره رتبه‌های مختلفی را کسب کند؛ از جمله در بخش وب‌سایت رتبه نخست را به دست آورد. همچنین در سه بخش تیتر، تبلیغات در نشریات و داستان‌سرایی، روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رتبه دوم را کسب کرد. در بخش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز رتبه سوم به روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رسید.

گفتنی است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سال گذشته نیز در این جشنواره ۴ رتبه برتر از جمله رتبه اول بخش وب‌سایت، رتبه دوم بخش‌های شبکه اجتماعی و تبلیغات و همچنین رتبه سوم بخش پوستر را کسب کرده بود.

نخستین اجلاس سران بیمه ای کشورهای عضو اکو در حوزه بیمه ریسک بحران (DRI) و کارگاه آموزشی مربوطه با موضوع «انتقال ریسک بحران از طریق مکانیسم بیمه» از سوی بیمه مرکزی برگزار می شود.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، این اجلاس در روزهای  22 و ۲۳ آذر ۱۴۰۰ مطابق با ۱۳ و ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ با حضور هیأت‌های نمایندگی کشورهای آذربایجان، قزاقستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکیه و ازبکستان، به میزبانی بیمه مرکزی و به صورت مجازی برگزار می شود.

در این اجلاس، علاوه بر سخنرانی رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران و رؤسای سازمان مدیریت بحران، صندوق بیمه کشاورزی و صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، ضمن حضور در اجلاس، سخنرانی خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی، طی حکمی دکتر محمود اسعد سامانی را به عنوان دبیر اجرایی و رئیس جلسه اوّلین اجلاس سران بیمه ای کشورهای عضو اکو منصوب کرد.

روتیتر: در سفر یک روزه مدیر عامل بانک سینا به آذربایجان غربی مطرح شد:

مدیرعامل بانک سینا در سفر یک روزه به استان آذربایجان غربی با اشاره به تامین اعتبار و تسهیلات طرح های اشتغالزایی، استفاده از تمام ظرفیت های بانک سینا برای خدمت رسانی مطلوب به مشتریان را از اولویت های این بانک برشمرد.

 


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی ضمن بازدید از شعب استان آذربایجان غربی با اشاره به پیشینه و فرهنگ غنی این منطقه اظهار کرد: اکوسیستم کم نظیر و دشت های حاصلخیز، این استان را از لحاظ صنعتی و روابط تجاری در موقعیتی کلیدی قرارداده است، لذا می بایست با بهره گیری از ابزارهای صحیح بازاریابی و شناسایی بازارهای هدف، ضمن افزایش سهم بازار، ارتقاء بیش از پیش جایگاه بانک را در نظام بانکی فراهم نمائیم.
دکتر ایمانی افزود: تجهیز و تخصیص منابع، کاهش نسبت وصول مطالبات و جذب منابع ارزان قیمت، بانک را در مسیر رشد و توسعه قرار می دهد و برای تحقق این امر تمام کارکنان صف و ستاد باید توجه ویژه ای به امر بازاریابی وتقویت مشتری مداری به عنوان یک مزیت رقابتی مهم داشته باشند.
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به ظرفیت اعتباری بانک برای ایجاد فرصت های شغلی و سرمایه گذاری در استان آذربایجان غربی افزود: کمک به واحدهای تولیدی و تامین سرمایه در گردش آن ها و اشتغالزایی جزو برنامه ها و اولویت های مهم بانک بوده و ضروری است برای رسیدن به اهداف تعیین شده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود بهره کافی را برد.

وی با تاکید بر پیشبرد اهداف ترسیم شده بانک، افزود: ارائه کار حرفه ای در بازار رقابتی و تمرکز بر برنامه محوری یک ضرورت است که باید مدنظر باشد.
گفتنی است در این سفر ایروانی معاون مهندسی وپشتیبانی، یزدیخواه معاون شعب و مناطق، شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، ابراهیمی مدیر حراست وحیدری مدیر منطقه، مدیرعامل بانک را همراهی نمودند و ضمن بررسی وضعیت عملکردی شعب در حوزه های مختلف، دستورات لازم جهت پیشبرد اقدامات صادر شد.
در جریان این سفر، شعبه بانک سینا در شهر بوکان نیز به بهره برداری رسید.

روتیتر: مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری مدیریت حراست:

مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری مدیریت حراست با اشاره به نقش ارزنده حراست در فعالیت بانکی گفت: حراست یار و مشاور امین و چشم همیشه بیدار و ناظر بانک در راستای صیانت و حفاظت از ارکان و چارچوب های آن است.


به گزارش اقتصادرسا ؛دکتر ایمانی ضمن گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای گمنام که با نثار خون خود نظام و انقلاب را بیمه کردند، افزود: آذرماه هر سال مصادف با یکی از شگفت انگیزترین عملیات های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است. عملیات بسیار حساس محرم با رمز یا زینب(س) که در سال ۱۳۶۱ در منطقه زبیدات، دهلران و مهران اتفاق افتاد و شهیدان زیادی نیز تقدیم نظام اسلامی شد.
وی با بیان آنکه امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است تصریح کرد: صیانت از یاد و نام این عزیزان بخشی از وظیفه سنگین حراست است و یادمان باشد که حراست یکی از نهادهایی بود که بر پایه خون شهدا و با نهال انقلاب شکل گرفت و این امر مسئولیت آن را در دفاع از ارزش‌ها و مقدسات سنگین می سازد. وظیفه حراست به ویژه در بانک سینا که جزو زیر مجموعه های یک نهاد انقلابی و ارزشی است اهمیتی دو چندان دارد.
دکتر ایمانی با اشاره به تغییر ساختار حراست در بانک سینا و بسط آن تا مناطق گفت: صیانت از بانک که مسئولیت نگهداری از امانات و سپرده های مردم را برعهده دارد، وظیفه ای سنگین و بسیار مهم است؛ لذا به لحاظ ساختاری و نظارتی و همچنین با توجه به حساسیت موضوع، حراست استانها در ساختاری به نام حوزه شکل گرفتند تا در تصمیم گیریها و فرایندهای نظارتی حضور موثرتری داشته باشند.
مدیرعامل بانک سینا گفت: حراست و بازرسی دو بازوی نظارتی در استان‌ها هستند و همکاران این بخشها باید با تلاش و جدیت به مسائل بانک حساس باشند و با تقویت مهارتها، دانش و تخصص خود در حوزه های مختف بانکی، اقدامات نظارتی لازم را در راستای حفاظت و صیانت از ارکان بانک صورت دهند و ضمن ریشه یابی مشکلات، بانک را در پیشبرد فعالیت ها یاری رسانند.
در بخشی از این همایش، امیرعلی ابراهیمی مدیر حراست بانک سینا نیز ضمن تقدیر از حمایت های مدیریت ارشد در جهت بهبود ساختار و جایگاه این مدیریت در بانک، گفت: مدیریت حراست تمام تلاش خود را برای پیاده سازی برنامه ها و راهکارهای نظارتی مبتنی بر شیوه های علمی از طریق تقویت دانش و تجربه کارکنان و برگزاری دوره های آموزشی مختلف اجرایی خواهد ساخت.
وی در ادامه، گزارشی از وضعیت عملکردی این مدیریت ارائه داد.
گفتنی است در همایش سراسری یک روزه مدیریت حراست بانک سینا مطالب و نکات آموزشی مختلفی با حضور مقامات حراست مدعو از بانک مرکزی، بنیاد مستضعفان و اساتید دانشگاه مطرح شد‌.

روتیتر: با راهبری مستقیم دکتر ابراهیمی محقق شد:

مدیرعامل بانک سپه از اجرای موفقیت‌آمیز طرح مهاجرت سامانه بانکداری بانک قوامین سابق به سامانه جامع بانکی امید بانک سپه خبر داد.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ دکتر آیت‌اله ابراهیمی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مشتریان و کارکنان بانک سپه در این مهاجرت عظیم سیستمی گفت: با اجرای موفقیت‌آمیز طرح مهاجرت سیستمی، اطلاعات مشتریان بانک قوامین سابق به بانک سپه منتقل و امکان خدمت‌رسانی یکپارچه بانکی برای مشتریان بانک قوامین سابق در شعب بانک سپه در سراسر کشور فراهم شد.
وی افزود: پس از اتمام موفق طرح ملی ادغام بانک سپه برای تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی به مشتریان خود در سراسر کشور و همچنین امکان عرضه خدمات و محصولات جدید بانکی یکپارچه‌سازی سامانه‌ها و سیستم‌های این بانک و بانک‌های ادغامی را در دستور کار خود قرار داد.
شایان‌ذکر است، دکتر آیت اله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه هم‌زمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار طی روزهای هجدهم و نوزدهم آذرماه 1400 با حضور در محل شرکت رایانه خدمات امید از ساعت یک بامداد تا 4:00 صبح روز جمعه به همراه مدیران اجرایی از نزدیک فرآیند اجرایی این مهاجرت بزرگ سیستمی را راهبری و نظارت کرد.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top